تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۴۰۲۳۲۵
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد:

آئین خاطره‌گویی دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد

۰
آئین خاطره‌گویی دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد
کبنا ؛ شهربانو پاک نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهل و چهارمین مراسم خاطره گوئی دفاع مقدس با مشارکت حوزه هنری، ستاد آزادگان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سپاه فتح ، صدا و سیمای استان و با حضور مسئولان استانی، کشوری و همچنین آزادگان هم استانی و خانواده‌های آنان در محل باغ بختیاری یاسوج برگزار شد.
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این مراسم عنایت الله مصطفی‌پور از آزادگان هم استانی به بیان خاطرات خود از زندان‌های بعثی عراق پرداخت و به روایت‌هایی از سختی‌ها و مشقت‌های متحمل شده در زمان اسارت اشاره کرد.
پاک نژاد افزود: در این مراسم سید حمزه اکوانی از آزادگان هم استانی که بیشترین مدت زمان اسارت در زندان‌های عراق را داشته‌اند و نزدیک به 10 سال بوده است نیز به بیان عملکرد و فعالیت‌های خود در ستاد آزادگان استان پرداخت و از تلاش و کوشش‌های این ستاد برای حمایت از قشر آزدگان و سعی در برطرف کردن مشکلات آنان به بیان مطالبی پرداخت.
وی ادامه داد: همچنین در این مراسم علاوه بر سخنرانی مسئولان استانی اسکندر یاری نسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز به بیان رشادت‌ ها و دلاوری‌های آزادگان هم استانی در زندان‌های عراقی پرداخت.
پاک‌نژاد هدف از برگزاری چنین برنامه‌ای را گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی دانست و گفت: ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت و معرفی آزادگان هم استانی به نسل جوان امروزی نیز یکی دیگر از اهداف برگزاری این برنامه معنوی است.
وی بیان کرد: مراسم‌های خاطره گوئی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به صورت هر ماه یکبار و مصادف با مناسبت‌های مختلف فرهنگی و انقلابی توسط دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1