تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۴۰۲۳۱۴
کبنا گزارش می‌دهد

عاملی‌مقدم: آقای فیلی اگر کار غیرقانونی انجام بگیرد، شکایت می‌کنیم / عزل «ظفری» صحت ندارد / نظری: از کمک تاجگردون برای انتخاب شهردار بعدی استفاده می‌کنیم

۵۴
۴
عاملی‌مقدم: آقای فیلی اگر کار غیرقانونی انجام بگیرد، شکایت می‌کنیم / عزل «ظفری» صحت ندارد / نظری: از کمک تاجگردون برای انتخاب شهردار بعدی استفاده می‌کنیم
کبنا ؛اختلافات بر سر ماندن و رفتن «مسعود ظفری» شهردار دوگنبدان به اوج خود رسیده است و حتی جلسه تعاملی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعضای شورای شهر دوگنبدان که با حضور غلامرضا تاجگردون برگزار شد گویا نتوانست از میزان اختلافات کم کند.
بعد از گفت‌وگوی افضل نظری عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان با رسانه‌ها مطرح کرد که  امروز شنبه یا فردا یکشنیه مصوبه عزل شهردار را اجرائی خواهیم کرد.
اما حبیب‌الله عاملی‌مقدم عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان در گفت‌وگویی با خبرنگار کبنا نیوز به سووالات این سایت خبری پاسخ داد که به شرح زیر است؛
جناب آقای عاملی‌مقدم چه شد که از ظفری حمایت کردید، وی گزینه شما نبود ولی الان از حامیان درجه اول ایشان هستید؟
درسته اصلاً گزینه اول بنده آقای دکتر ظفری نبودند، اما بعد از مدتی کارکردن متوجه شدم انسان بسیار پاکدست و توانمند است و باید حمایت کنیم.
آقای نظری عضو شورای شهر عنوان کردند فردا یکشنبه شهردار عوض می‌شود، آیا صحت دارد؟
بله مصاحبه آقای نظری را خواندم، ولی اصلاً صحت ندارد. اول اینکه قانون در این باره روشن است. با یک مثال ساده می‌شود جواب این سوال‌تان را بدهم، ببینید مثل اینکه شورای شهر دوگنبدان مصوبه غیرقانونی و خلافی داشته باشد و کمیته انطباق آن را رد کند بعد ما اعتراض کنیم و بعد این مصوبه به شورای حل اختلاف برود و بعد بگوییم، بیست روز گذشته و شورای حل اختلاف تشکیل نشده و برویم مصوبه کنیم و کار خلافمون را انجام بدیم، وقتی اجرای یک مصوبه این به این پروسه نیاز دارد، چگونه می‌شود، گفت که فردا شهردار قرار است، عزل شود.
بنده به عنوان عضو کوچک شهر و نوکر مردم از دوستان خودم در شورای شهر خواهش می‌کنم به خاطر منافع مردم و شهرمان بیایم درکنار هم تعامل داشته چون در این مسیر فقط مردم دارند ضرر می‌کنند چون روال قانون مشخصه ولی دوستان ما شورا را رها کردند نه جلسه برگزار می‌کنند نه پیگر مشکلات مردم هستند به خدا فردای قیامت باید جوابگو باشیم.
در آخر از استاندارعزیز به خاطر دلسوزیش تشکر می‌کنم و از آقای مهندس فیلی می‌خواهیم مسیر را در ریل قانونی خودش پیگیری کنیم چون ما شهید دادیم که قانون باشد.
از جناب مهندس فیلی انتظار داریم در مسیر قانون تصمیم گیری شود. ولی اگر بحواهند تصمیم غیر قانونی بگیرند آن وقت خودش یک بحثی دیگری دارد. خدا را شکر در نظام جمهوری اسلامی قانون اجازه نمی‌دهد که کسی سلیقه‌ای تصمیم بگیرند.
در آخر اینجا عنوان می‌کنم تابع قانون هستم ولی اگر کسی بخواهد کار تصمیم غیر قانونی بگیرند در مراجعه قضایی شاکی آن فرد می‌شوم.

متن گفت‌وگویی افضل نظری عضو شورای شهر دوگنبدان به شرح زیر است؛

در انتخاب شهردار بعدی از کمک آقای تاجگردون به‌عنوان بزرگتر و فردی دارای تجربه استفاده خواهیم کرد / ظفری فردا عزل می‌شود

عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه اختلاف بین اعضای شورای شهر بر روی احراز صلاحیت شهردار این شهر است، گفت: شهردار منتخب سابقه اجرایی ندارد.
 افضل نظری با تشریح شرایط احراز صلاحیت در قانون افزود:، اگر یک نفر از اعضای شورای شهر متوجه شود شهردار فاقد صلاحیت‌های لازم است و ملاک‌های مورد نیاز برای شهردار شدن را ندارد بر اساس قانون می‌تواند شاکی شود.
 وی با بیان اینکه همکاران ما در شورا به این نتیجه رسیده‌اند که شهردار کنونی سابقه اجرایی ندارد، اظهار داشت: اعضای شورا با دعوت از شهردار برای رفع شبهه به وجود آمده از وی خواستند تا سابقه اجرائی خود را به شورا ارائه دهد، اما آقای ظفری با وجود فرصت دو روزه برای پاسخگویی در همان جلسه اعلام کرد که هیچگونه سابقه اجرائی ندارد.
 این عضو شورای شهر دوگنبدان با تشریح روند انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر تصریح کرد: در اظهار نامه‌ای که آقای ظفری به ما ارائه کردند اعلام شده بود که وی به مدت 9 سال در دانشگاه آزاد سابقه اجرایی داشته و همچنین عنوان شد که به‌عنوان مشاور بافت فرسوده در حال فعالیت است.
 نظری با بیان اینکه در استعلام از دانشگاه آزاد مشخص شد که سابقه وی زیر یکسال است، ادامه داد: در این استعلام مشخص شد که وی در 9 سالی که ادعا کرده در دانشگاه آزاد مشغول بکار بوده است به‌صورت پاره وقت در این دانشگاه حضور داشته و کل سابقه وی به یکسال هم نمی‌رسد.
 این مسئول گفت: شهردار در سابقه دانشگاهی ارائه شده به اعضای شورای شهر ادعا کرده بود که عضو هیئت علمی است که این ادعا هم صحیح نبوده است.
 وی با تاکید براینکه سابقه آموزشی حزء سابقه اجرایی محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: در خصوص مشاور بافت فرسوده که وی اعلام نمود نیز از وی مدرک خواستیم که تا کنون مدرکی ارائه نکرده است.
 نظری با بیان اینکه بنابر دلایل گفته شده و طبق قانون اعضای شورای شهر می‌توانند با ارائه مستندات شهردار را عزل کنند، افزود: بنده و سایر همکاران با مکتوب کردن درخواست و ارائه مستندات به استاندار و وزارت کشور خواستار برخورد قانونی با شهردار شدیم.
 عضو شورای شهر دوگنبدان با اشاره به قانون ماده 4 شهرداری و شوراها، گفت: طبق این قانون اگر شهرداری در چنین وضعیتی قرار بگیرد، ادامه کار آن با نظر و تصمیم شورا خواهد بود.
 وی با تشریح نشست اعضای شورا و شهردار با نماینده گچساران و باشت در مجلس و استاندار استان برای رفع اختلافات اظهار داشت: در این نشست استاندار خواستار حل مشکلات بین اعضای شورای شهر و شهردار شد اما طبق قانون و رأی دیوان عدالت اداری استاندار نمی‌تواند در این خصوص اعمال نظر کند و موظف است که نظر شورا را پذیرفته و اعلام نماید.
 این عضو شورای شهر با بیان اینکه طبق رأی صریح دیوان ادامه یا خاتمه کار شهردار با نظر مستقیم شورای شهر است، اظهار داشت: متاسفانه کارشناس وزارت کشور با عدم پذیرش این رأی پیشنهاد ارائه پرونده به کمیته انطباق را مطرح کرده است.
 نظری با تاکید براینکه کمیته انطباق هر شهرستان در همان شهرستان باید تشکیل و اعلام رأی نماید، تصریح کرد: این کمیته با حضور یک نماینده از اعضای شورای شهر، یک نماینده از شورای عالی استان، یک نفر از استانداری و یک قاضی به ریاست فرماندار در فرمانداری تشکیل می‌شود.
 این عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه طبق قانون ارجاع این پرونده به کمیته انطباق خلاف قانون است، تاکید کرد: وزارت کشور با سماجت و بر خلاف قانون با رد نظر شورا این پرونده را به کمیته انطباق ارجاع داده است.
 وی با تشریح نحوه ارجاع پرونده‌ها به کمیته انطباق گفت: اگر وزارت کشور به این شکل عمل نمی‌کرد و نظر اعضای شورا تایید می‌شد این مشکل سریعتر حل می‌شد.
 این مسئول با بیان اینکه نامه شورای شهر به هیئت حل اختلاف ارجاع داده شده است افزود: شورای حل اختلاف می‌بایست ظرف مدت بیست روز نظر خود را ارائه می‌کرد و چون مهلت بیست روزه به پایان رسیده طبق قانون، اعضای شورای شهر می‌توانند مصوبه عزل شهردار را اجرا کنند. 
نظری با تاکید براینکه از نظر اعضای شورای شهر مصوبه عزل شهردار قابل اجرا است، گفت: امروز شنبه یا فردا یکشنیه مصوبه عزل شهردار را اجرائی خواهیم کرد.
 وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود اعضای شورا دچار انشقاق سیاسی شده‌اند و عزل شهردار هم سیاسی است اظهار داشت: این گفته‌ها صحت ندارد، چون ما در شورا به دو گروه چهار نفره و سه نفره مخالف و موافق شهردار تقسیم شده‌ایم.
 این عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه در گروه چهارنفره مخالف ادامه کار شهردار بنده و خانم زراعیان به‌عنوان اصلاح طلب، سیدناصر حسینی و مسلم کرمی به‌عنوان اصولگرا حضور دارند، گفت: در گروه سه نفر و موافق شهردار، آقای بلوطی به‌عنوان اصلاح طلب و اقایان عاملی و عباسی به‌عنوان اصولگرا حضور دارند.
 وی با رد تفکر سیاسی در عزل شهردار دوگنبدان تصریح کرد: متاسفانه شهردار فعلی با رأی گروه موافق عزل وی بر سرکار آمد و کسانی که اکنون در جبهه موافق شهردار هستند قبلاً مخالف انتخاب ظفری به‌عنوان شهردار بودند.
 نظری در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد تامین نشدن منافع شخصی اعضای مخالف شورا توسط شهردار دلیل این اقدام بوده است؟ گفت: این مسلئه را بشدت تکذیب می‌کنم. در دو جلسه برگزار شده یکی باحضور فرماندار و دیگری با حضور استاندار، شهردار با صراحت عنوان کرد که اعضای شورای شهر هیچگونه درخواستی برای منفعت شخصی از من طلب نکرده‌اند، و این حرف که در افکار عمومی مطرح شد شیطنت رسانه‌ای بوده است.
 وی در خصوص جانشین احتمالی شهردار کنونی در صورت عزل او نیز گفت: در این خصوص گمانه زنی‌هایی وجود دارد. اینکه گفته می‌شود آقای بخشایی به‌عنوان شهردار انتخاب می‌شود گمانه زنی رسانه‌ای و مردمی است که صحت ندارد.
 این عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه آقای بخشایی می‌تواند یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری باشد، اظهار داشت: اینکه وی یکی از گزینه‌هاست به منزله توافق اعضای شورای شهر برای شهردار شدن وی نیست.
 نظری با اشاره به اینکه این گزینه مطرح شده مورد حمایت آقای تاجگردون بود ولی ما آقای ظفری را انتخاب کردیم افزود: احتمال دارد این دوره نیز وی از سوی نماینده مجلس پیشنهاد داده شود ولی این موضوع به‌منزله تحمیل وی به شورا نیست.
 وی در پاسخ به این سوال که اگر آقای تاجگردون بار دیگر وی را به شورا پیشنهاد بدهد اعضای شورای بر روی این گزینه به توافق خواهند رسید یا خیر؟ گفت: در خصوص انتخاب شهردار مهم نظر اعضای شورای شهر است، از کمک آقای تاجگردون به‌عنوان بزرگتر و فردی دارای تجربه استفاده خواهیم کرد، اما اینکه بگوییم چون تاجگردون پیشنهاداده و باید بپذیریم، چنین چیزی امکان ندارد.
 نظری در پایان تاکید کرد: تلاش داریم اشتباه گذشته تکرار نشود و درصدد جبران هستیم تا یک فرد ایده آل و دارای شرایط را به‌عنوان شهردار دوگنبدان انتخاب کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

امید
Iran, Islamic Republic of
احدی جرات ندارد خلاف قانون عمل کندآقای نظری چون تاوان سختی خواهد داشت شما که زمین خوار ومجرمید
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما /ی /کی باید اجرا شود
حسینی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای افضل نظری برو یه فکری به حال خودت با پرونده های قضایی بکن روز به روز داری خودت را خراب تر می کنی،خدایی شهری که شما براش تصمیم گیری کنی باید آتش زد وای به حال این مردم که عضو شورای شهر ش شما باشین
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بابا برو جمع کن شما اگه دنبال منفعت نیستید چرا دارید جلوی عزل قانونی رو میگیرید.
همه مردم فهمیدن ظفری بدرد شهرداری نمیخوره
United States
مردم اگه پیشینه افراد رو نگاه کنن. فرق قانون مدار و مجرم قضایی رو خوب میفهمن
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم آقای عاملی تو فاصله ۴ماه بجز تخلف از مالی تا واگذاری زمین های فضای سبز از طرف آقای ظفری به دوستانش چی دید که میگه ظفری دست پاکه بیابیم کمی با مردم رو راست باشیم
جعفری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای افضل نظری چی از جون این شهر می خوای یه فراخوان بزن تا همه کمکت کنن بدهکاری هایت رو بدهند تا دست از سر این شهر برداری،شهردار بهتره از دکتر ظفری پیدا نمیشه
امید
Iran, Islamic Republic of
آقای نظری هیچ کس جرات ندارد از قانون عدول کند نه خودت ونه پشتیبانت جرات چنین کاری را ندار شهردار توانمد وپاک دست است خودت زمین خوار ومجرمی شهر که هیچ دنیارا روسرت خراب میکنیم
حق
Iran, Islamic Republic of
انهایی که نبال عزل شهردار هستند بینی وبین اله دنبال منافع شخصی هستند.چرا عاملی مقدم مخالف تبدیل به موافق شد؟چون دنبال منافع شخصی نبود دید که شهردار انسان سالم وکاری هست مدافع ان شد.شما ببینید ایا مخالفین قبلی شهردار که الان موافق ان شدند خود ویا بستگانشان پروژه ای در شهر داری دارند؟هرچی بود / گیرشون اومد که همه شهر می دونند
وارتان سخن نگفت
United Kingdom
گیریم بخشایی شهردار شد.
اگر وی نیز جلوی زیاده خواهی و ... را گرفت وی نیز صلاحیت ندارد آیا؟😉
France
به عنوان یه شهروند اقای نظری فقط تلاش داره پولایو که واسه شورا خرج کرده را دربیاره اصلانم به فکر مردم شهر نیست اقای تاجگردونم هیچ وقت همسو با دزدا نمیشه
Iran, Islamic Republic of
خدایی هم شهردار را عزل کنید و هم شورا را منحل کنید تا مردم گچساران نفس راحتی بکشند.
Iran, Islamic Republic of
خشبختانه هم نیت اقای ظفری مشخصه هم هم نیت دوستان شامی و شارژی چیزی که مشخصه خواستته اقای نظری و امثالش ف/
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقایان عاملی مقدم،بلوطی و عباسی و صد درود بر دکترظفری پاکدست که جلوی زیاده خواهی عده ای ایستادند و نمیگذارند حق مردم مظلوم این شهر پایمال شود.
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
آقای عاملی اگر کسی شهید داده باشد منم اگر کسی ماه ها حبهه ای داشته باشد منم اگر کسی خانواده اش برای این انقلاب جان داده و مال داده منم و اینها رو چون کسی نمیشناسد میگویم و الان هم می گویم بودن شهردار خیانت است کسی که من می دانم چه کارهایی دارد انجام می دهد کسی که خائن به انقلاب را پست داده و شما تا آنجا که من می دانم فقط دارید از کلمات استفاده می کنید . در ضمن شما گفتید شهردار عزل شود استعفا می دهم پس باید استعفا بدی چون مرد و حرفش . منتظریم برادر
United States
خود خانواده عاملی هم شهید داده هم جانباز هم اسیر هم ایثارگر.
شما هم که سنگ مشتی ... رو به سینه میزنین خدا کند که گذشته خود رو فدای طائفه و ... نکنین ان شاالله
الان همه شهر حتی هم طایفگان آقای نظری خبر از قصد ایشان در عزل ظفری به مردم شهر میدهند. وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ
اسپری
Iran, Islamic Republic of
خدایی یکی جواب سوال های منو بده به بهترین و منطقی ترین جواب به قید قرعه جایزه داده خواهد شد هرچند که بعید میدونم کسی بتونه جواب بده
آقای نظری گفته چون شهردار سابقه اجرایی نداشته تصمیم به برکناریش گرفتن حالا سوال من اینه چرا فردی رو انتخاب کردین که سابقه اجرایی نداشته؟آیا ازنهادها و ارگان های مختلف استعلامات لازم درخصوص سوابق اجرایی ایشون اخذ نشده بود؟چرابعد از نزدیک به یکسال به این نتیجه رسیدین که ایشون به دلیل نداشتن سابقه اجرایی صلاحیت شهردار بودن رو ندارن؟
Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه همه اهداف شوم شما را میدانند
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس عاملی عزیز با غیرت مهندس انصافا خدا شاهد وگواه هیچ وابستگی قومی وقبیله ای از آقای ظفری ندارم ولی انصافا خانواده آقای ظفری وشخص آقای ظفری وبرادراش وعموزاده هاش در یک کلام کل خانواده شون انسانهای مومن متعهد پاک نهاد وپاک سرشت بی حاشیه انسانهای به تمام معنا اخلاق مدار وارزشمند و ارزشی ودر حقیقت دفاع حضرتعالی دفاع مشروع از تمام خوبیهاست ودفاع ماندگاری خواهد شد چون مبارزه با زیادی خواهیها وپلشتیهاست ومطمینا هم خدا وهم مردم از عملکرد شما راضی وخوشحالند
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس عاملی عزیز با غیرت مهندس انصافا خدا شاهد وگواه هیچ وابستگی قومی وقبیله ای از آقای ظفری ندارم ولی انصافا خانواده آقای ظفری وشخص آقای ظفری وبرادراش وعموزاده هاش در یک کلام کل خانواده شون انسانهای مومن متعهد پاک نهاد وپاک سرشت بی حاشیه انسانهای به تمام معنا اخلاق مدار وارزشمند و ارزشی ودر حقیقت دفاع حضرتعالی دفاع مشروع از تمام خوبیهاست ودفاع ماندگاری خواهد شد چون مبارزه با زیادی خواهیها وپلشتیهاست ومطمینا هم خدا وهم مردم از عملکرد شما راضی وخوشحالند
Iran, Islamic Republic of
یعنی هر چه بیشتر بر این موضوع عزل شهردار ظفری تلاش میکنن درماندگی مخالفانش برا مردم بیشتر روشن میشه،بابا آقای نظری بس کن دیگه چرا دارین اینقدر خودتون خار و خفیف میکنید،از خدا بترس، البته ظفری خیالش راحت باش چون مملکت این قدر بی در و پیکر نیست که .....
Iran, Islamic Republic of
وای بر این چهار عضو مخالف واقعا اینا چه فکری کردن اینا حداقل به فکر ابروی خودشون باشن ناسلامتی اینا نماینده مردم اند البته باید بگیم متاسفیم که همچنین شورای داریم، خوشبختانه برا همه مردم روشن شده که آقای ظفری کارش درسته.
رصا
United States
بخدا قسم شهر ما نیازمند شهرداری کار بلد و تواناست....من بیش از ۱۰ بار به شهرداری مراجعه کردم برای انجام کارای ساخت خونم اما متاسفانه هیچکس پاسخگو نبود....شما خودتان یه سر به شهرداری بزنین ببینین چطور شده......اصلا هیچی سر جای خودش نیست.....شهردار ما حتی قدرت تصمیم گیری ندارد...پس بهتر است هرچه سریعتر با انتخاب شهردار جدید به فکر آینده مردم و شهرمون باشیم....
علیرضا دره شوری
United States
جناب نظری همه شما رو به پاکدستی و کار خیر انجام دادن میشناسن....شما ثابت شده هستی برای ما.....ایشالا که شما موفق باشی....انشالا که چاپلوسان و کسایی که کاسه زیر نیم کاسه دارن به اهداف شوم خود نخواهند رسید......شهرداری که قدرت تصمیم گیری ندارد هرچه زودتر برود بهتر است........
اسماعیل تامرادی
United States
باش
مهران کریمی نژاد
Iran, Islamic Republic of
واقع برای شهر ومردم شهر دلم می‌سوزد وبرای شورای شهر تاسف میخورم آیا وظیفه شما در زمان منصوب کردنش کنترل رزومه ایشان نبود که حالا خبر دارشدین باید سوابقش را کنترل کنید واقعا برای سوادت ون هم تاسف میخورم البته دور از انتظار نیست کلن تو ایران اول انتصاب قومیتی ونژاد پرستی انجام می‌گیرد و بعد میرن دنبال توانایی های آن شخص شما خودتان به خاطر کوتاهی تان در انتخاب اولیه باید مؤاخذه بشوید حالا دارید دنبال قانون تبصره می‌گردید
البته از شورای
کارت شارژی و شام نهاری انتظار بالاتر از این نباید داشته باشید
مصیب
United States
خدا وکیلی این شهردار از روزی که اومده چه گلی به سر ما زده؟؟؟؟؟؟ای خدا که ظفری تو دانشگاه یه کلام بلد نبود حرف بزنه اومده شهردار شهر گچساران شده.کسایی که از شهردار حمایت میکنین چرا از استیضاح میترسین؟؟؟؟؟؟؟آقای ایکس میترسی اگه شهردار بره دیگه پیمانکاری گیره برادرت نیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایشالا که دسته همه ی شما رو خواهد شد و رو سیاهی برایتان میماند.
United States
نه میترسه که از این مردم مظلوم و شریف و شهید پرور گچساران حقی ضایع شه تا دیگران از قِبَل آن موهایشان را پاس و پروندهای قضایی شان را پرو کنن
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا یکی نیست و سایر اقایون بگن چه عملکردی داشتین تو این یک سال بجز اینکه دنبال این بودی که اقای ظفری عزل کنی یه کم به خودتون بیان که اصلا به فکر مردم نیستین و فقط به فکر منافع خودتونید.
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای شهر گچساران متاسفم که که سرنوشتش با کارت شارژ شام نهار مشخص میشه
علی
Iran, Islamic Republic of
مسلم‌کرمی و ناصر حسینی اصلاح طلب افراطی و عضو اتاق فکر تاجگردون هستند چه تحلیل مسخره ای کرده ای اقای نظری سرت را از زیر برف بیار بیرون
سعید
Iran, Islamic Republic of
مسلم کرمی اصلاح طلب است و خود و خانواده اش از حامیان تاجگردون نماینده اصلاح طلب و روحانی میباشند
فقیری که به علت فقر به شما رای داد
Iran, Islamic Republic of
در جواب اقای نظری عضو شورای شهر بگویم اقای نظری بینی و بین الله من خودم یکی از افرادی بودم ساکن در محله فقیر نشین لبنان که تا قبل از اینکه ارای خود و خانواده ام را در صندوق بریزم هدف و نیتم کسان دیگر بود اما با دیدن کیسه های پولی اونم تو گونی های برنجی وسوسه شدم و تغییر اراء دادم وهدف و سرنوشت خودم را به علت فقر مالی تغییر دادم و همیشه از این کار ناراحت و دلگیرم ام خدا را شاهد و گواه میگیرم که مجبور بودم چون من یک تحصیل کرده بیکارم اما اقای .......سوابق هر کس نشانه شخصیت همان شخص است ما محله های فقیر نشین رضایت کامل و بدون از قید و شرط خودمون را از شهردار فعال و زحمتکش جناب ظفری اعلام می داریم و شما را به خدا واحد قسم میدهیم به خاطر مال و دنیا و هدفهای شخصیتون عامل پسرفت شهرمون نشین خلایق هر چه لایق ما از دادن اراء خود پشیمانیم اما گذر زمان تجربه است . ای خدا خودت رحمی کن
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اقای نظری ۲×۲=چند
Iran, Islamic Republic of
اقای متولی تا کی باید سر کار باشد
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که مرغابی بود بر آن شهر چه رسوایی بود جناب نظری حق داری پنت اومد روی اب
آگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای نظری
در بحث سابقه اجرایی که درآیین نامه آمده است اتفاقا ابتدای این بند از شرایط انتخاب شهردار عنوان شده است که حتی المقدور سه سال سابقه اجرایی مرتبط داشته باشد و نگفته الزاما یا حتما. پس حتی المقدور به معنی تاجایی که مقدور هست. شما دارید وارد بد بازی میشید که در اذهان مردم میسوزید و ظفری بسیار شهردار توانمندیست
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم این بحث فرسایشی بنفع شهردار تمام خواهد شد چونکه واقعا کوچکترین ابراد کاری ندارد وهشت ماه تلاش شبانه روزی مردم ازش راضیند
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
شهر من ارام بخواب

متاسفانه پس از چند سال حسرت بدل ماندیم که روزی اوضاع اشفته شهرمان بهبود یابد اما انگار این حسرت همچنان ادامه داربوده و برجانو تن شهرمان رخنه کرده و تمامی ندارد
با روی کار آمدن انسانهای نالایق و بی کفایت درراس شهرداری گچساران همچنان شاهد وضعیت نابسامان و اسف ناک شهرمان خواهیم بود.
جناب ظفری یادتان که نرفته تا قبل از نشستن برکرسی ریاست حتی کسی اسمتان رو هم نمیدانست ظفری را شورای منتخب مردم ظفری کرد (بدی آدم نمک نشناس اینه که وقتی یاد کارهایی که براش کردی می افتی از خودت بیشتر بدت میاد تا اون) ای کاش اینکار انجام نمیشد و فرد لایق تر و مدبرتری این وظیفه را بردوش میکشید تا حداقل عدم توانایی شما در مدیریت شهری و شهرداری ذهن اشفته مردمان شهرم را اینگونه مشغولتر و اشفته تر نمیکرد، ریخت و پاش های عجیب و رانت خواری ، باج دادن به افراد نور چشمیتان و جمع کردن عده ای بدور خود افکار عمومی ونشانه رفتن انگشت اتهام به اطرافیان بخصوص اعضای شورا که بطور مستقیم به شما مربوط میشد این ناتوانی و ضعف شما را نتنها جبران نکرد بلکه به شما در حوزه شهری افزود و خوشبختانه مردم خام حرفهای شما و اطرافیان شما نشده و نخواهند شد
جناب ظفری یادتان باشد همه اخطار ها زنگ ندارند و گاهی سکوت اخرین اخطار است
با نشانه رفتن انگشت اتهام به این و آن مشکلی حل نمیشود فقط برای چند روز صورت مسئله پاک میشود واصل موضوع همچنان میماند
پس تا میتوانی مچاله کن ، بشکن ، خط بزن ،بند بزن ، خلاصه راحت باش اکه نیست بیت المالست که به اشتباه دست تو افتاد اینها همگی فانیست انچه میماند نام نیک است و گفتار نیک و کردار نیک
امید که هرچه زودتر با تلاش بی شاعبه منتخبان مردم ،شهرمان را از وجود افراد بی لیاقت و بیکفایت و ناتوان در مدیریت شهری پاک و لایقترین ها بر مسند ریاست بنشینند .
به امید فردایی بهتر برای شهرم
لبنانی
Iran, Islamic Republic of
چون شهردار نظر آقای نظری را در خصوص زمین خواری نپذیرفته حالا مخالف اوست این عضو شورا که زمینهای پشت انبار شاهی را غیر قانونی تصرف کرده و حکم خورده و متصرف غیر قانونی شناخته شده و مجرم هست چگونه از قانون و پاکدستی صحبت می کند کسی که شعار اولیه اش برای عضو شورا شده مبارزه با زمین خواری بود حالا خود زمین خوار بزرگی است و چگونه می تواند از حق منو تو و شهروندان دفاع کند اگر شورا بخواهد قانونی برخورد کند اول باید این زمین خوار را که صلاحیت ندارد برکنار کند بعد شهردار را انتخاب کنند شهرداری که این عضو می خواهد انتخاب کند در راستای منافع شخصی است نه منافع شهروندان و عمومی . هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک
لبنانی
Iran, Islamic Republic of
عضوی که زمین خوار است از شورا برکنار شود او صلاحیت اظهار نظر ندارد حتما او شهرداری می خواهد که منافع شخصی اش را برآورده کند زمینهای انبار شاهی را در نظر بگیرید هزاران اصله درخت کنار را قطع کرده و جدیدا حکم تخریب گرفته شده اما با رایزنی ها هنوز تخریب نشده کجایند مردان خدایی تا جلو این مسئول و عضو شورا را بگیرند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شهردار فردی خاکی و پاک دست است و مانع هرگونه جرم و جنایتی و زمین خواری و ...... شدند ومیشوند
وهاب
Iran, Islamic Republic of
درود بر مسلم کرمی اصلاح طلب و عضو کمیته جوانان دفتر تاجگردون
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای عاملی لطف بفرمایید تو که گفتی اگه ظفری برکنار شد استعفا می دهم حالا چه شد شکایت میکنی برادر خودت گم نکن تو همان کمک ممیز مالیاتی هستی این دوره هم تمام میشه
دبیر
Iran, Islamic Republic of
عاملی دیگه کیه با این حرفهای چرتش
نام
Iran, Islamic Republic of
عاملی فکر کرده خیلی ادم مهمی شده همان کمک ممیز مالیاتی میباشی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خیلی حرفهای خنده داری میزنی عاملی بی خاصیت
توان
Iran, Islamic Republic of
حیف شهری که عاملی شورای آن باشد
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میکنم از خدمات مهندس معتمدی از بچه های خوب گچساران بعنوان شهردار استفاده نمائید البته اگر ایشان بپذیرند
اسدی
Iran, Islamic Republic of
اقای عاملی خدا وکیلی چند نفر این متنو برات ویرایش کردن و نوشتن اصلا بلدی یه جلسه ای رو بدون دست نوشت قبلی اداره کنی و حرف بزنی
پیرو
United Kingdom
والله هم طائفه نظری میگفت رای بهش ندین
آگاه از همه چیز بصورت عینی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه کسانی که نظر دادند و خواننده نظرات هستند، باید بگویم که آقایان .سه.د که فقط به فکر منافع خودشون هستند و کلمه مردم اصلاً برایشان مهم نیست، اینو که میگم عیناً دیدم و حضوراً شنیدم، بر اساس خواسته‌های نامعقولی که از دکتر ظفری داشتند و اجابت نشد، در همون هفته سوم بعد از انتخاب شهردار تصمیم به عزل گرفتند، اگر خدایی باشد که روی هر سه تاییشون سیاه میشه و مضحکه مردم میشن. دکتر تاجگردون هم باید بداند که با چه کسانی همکاری میکند و کاری نکند که زحمات چند ساله ایشان با همکاری.برود.
وارتان سخن نگفت
United States
در پاکدستی مهندس ظفری همین بس که هم نماینده بویراحمدیها هم نماینده قشقاییها و هم یه نماینده از ایل باوی از ایشون دفاع میکنن نه اینکه یک ایل خاص یا جریان سیاسی خاص
همین نشان دهنده سالم بودن ایشونه
United States
سلام و درود بر آقای نظری انشالله موفق و موید باشید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1