کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران:

شکارچی بزکوهی در گچساران محکوم به زندان شد

27 مرداد 1397 ساعت 17:59

: یک شکارچی متخلف به اتهام حمل لاشه 2 راس بز کوهی در مرکز این شهرستان، به تحمل هفت ماه حبس محکوم شد.



به گزارش کبنانیوز: رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران گفت: یک شکارچی متخلف به اتهام حمل لاشه 2 راس بز کوهی در مرکز این شهرستان، به تحمل هفت ماه حبس محکوم شد.
ولی رمضانی  افزود: این متخلف هنگام فروش لاشه 2 راس بز کوهی از سوی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان و نیروهای پلیس امنیتی دستگیر شد.
وی گفت: پرونده این شکارچی متخلف برای رسیدگی به دادگستری گچساران ارجاع و به هفت ماه زندان و 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
رمضانی اظهار داشت: شکارچیان متخلف در سال گذشته از سوی یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی شهرستان در سطح شهر دوگنبدان هنگام حمل لاشه کل وحشی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران اظهار داشت: پنج متخلف زیست محیطی امسال نیز در شهرستان گچساران دستگیر و 14 میلیون و 800 هزار ریال جریمه نقدی شدند.
وی در ادامه افزود: 2قطعه جغد و چهار بهله سارگپه صحرایی مصدوم امسال پس از تیمار در این شهرستان، به آغوش طبیعت بازگردانده شدند.
رمضانی خاطر نشان کرد: این پرندگان پس از 20 روز مداوا و بهبودی کامل و اطمینان از سلامتی آنها، از سوی ماموران محیط زیست این شهرستان در مناطق حفاظت شده کوه سرخ رها شدند.
امسال پنج قبضه اسلحه شکاری از شکارچیان متخلف دراین شهرستان کشف و ضبط شده است.
 


کد مطلب: 402313

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402313/شکارچی-بزکوهی-گچساران-محکوم-زندان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1