تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۴۰۲۳۰۷
در انتقاد شدید جوانان اصلاح‌طلب از عملکرد استاندار و مدیران

استخدام‌های فله‌ای صدای اصلاح‌طلبان را هم درآورد/ ضرورت همسویی سازمان‌ها با دولت/ دخالت نمايندگان در عزل و نصب‌ها

۱۶
۱
استخدام‌های فله‌ای صدای اصلاح‌طلبان را هم درآورد/ ضرورت همسویی سازمان‌ها با دولت/ دخالت نمايندگان در عزل و نصب‌ها
کبنا ؛کوروش عزیزی از جوانان فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این نشست گفت: برخی از مدیران حتی اصول اولیه نامه‌نگاری را نمی‌دانند ، مدیری که قطعاً با روال اداری آشنا نیست نمی‌تواند مجموعه‌ای را هم مدیریت کند.
عزیزی اظهار کرد: همچنین برخی از مدیران‌ استانی بسیار ضعیف هستند و به دستگاه‌های اجرایی لطمه می‌زنند و استان را به ویرانه می‌کشند و به این استان خیانت می‌کند که مدیرانی که در استان خیانت می‌کنند و به منافع عمومی مردم ضربه می‌زنند باید با آن‌ها برخورد شود.
وی بیان داشت: ما  آقای روحانی را تحمل‌کنیم چون ثمره دست خودمان هست و خودمان رأی داده‌ایم تا آقای روحانی به دولت آمد و آن‌هم نه از روی اختیار بود بلکه انتخابی بین بد و بدتر بوده است.
عزیزی افزود: مدیران‌ با پیشنهاد نمایندگان منصوب می‌شوند اما منتصب دولت هستند و باید آن‌ها را بپذیریم، برخی از مدیران که در استانداری حضور دارند خوب عمل می‌کنند ازجمله «عزیز فیلی» معاون استانداری واقعاً پای‌کار هست و آن چیزی که در توان خود دارد را می‌گذارد و وقت خود را برای مشکلات استان صرف می‌کند.
رمضانی جوان اصلاح‌طلب دیگر نیز در این نشست  گفت: اگر بخواهیم مدیران را نقد کنیم باید آن مدیر اصول و قوانینی را رعایت کند و آیتم‌هایی برای مدیران مشخص شود تا بر اساس آیتم‌های موجود آن‌ها را بررسی کنیم.
رمضانی اظهار کرد: اگر بخواهیم در این نشست فقط بر اساس دیدگاه‌های اصلاح‌طلبانه مدیری را نقد کنیم بی‌انصافی است، مدیرانی در استان داریم که آزادانه و خلاقانه فعالیت می‌کنند و تابع تصمیمات و سیاست‌های دولت اقدام کرده‌اند.
این فعال سیاسی افزود: متأسفانه به دلیل اینکه برخی از مدیران ما بر اساس اختیارات فردی و قدرت تخصص انتخاب نمی‌شوند و انتخاب آن‌ها ناشی از روابط  است آن‌قدر توانمند نیستند، باید بر اساس تجارب و تخصص مدیران معرفی شوند تا آن افراد در جایگاه مناسب‌تری قرار گیرند.
رمضانی تصریح کرد: بنا بر این برخی از مدیران دولت آن‌قدر ضعیف هستند که حتی نمی‌توانند سازمانی را با دولت همسو کنند و تحت تأثیر قرار می‌گیرند همان‌طور که مشاهده می‌شود برخی از مدیران سابقه اصلاح‌طلبی دارند اما عملاً تحت تأثیر اصولگرایان آن سازمان قرار می‌گیرند چون قدرت تخصصی ندارند و این  ضعف می‌تواند بر عملکرد مسئولان ما تأثیر بگذارد.
وی اظهار داشت: چالش دیگری که مدیران ما در استان دارند این است که فرایند و داده‌های مدیریتی که بازخورد مثبتی داشته باشد در استان وجود ندارد، ازآنجایی‌که مدیریت هم علم و هنر هست و هم دانستن و توانستن است، اما برخی از مدیران ما تخصص ندارند که این چالش‌ها ناشی از عدم بخشنامه و داده‌های مدیریتی است.
رمضانی بیان داشت: باید ابتدا ساختارهای مدیریتی را برای مدیران طراحی کنیم و بر اساس آن ساختارهای مشخص‌شده توانمندی آن مدیر موردنقد قرار گیرد.
پناهی جوان سیاسی اصلاح‌طلب دیگر در این نشست نیز گفت: حدود 70 درصد مشکلات کشور را فرهنگ، محیط‌زیست و واحدهای تولیدی تشکیل می‌دهد که باید بیشتر موردتوجه مسئولان و مدیران استانی قرار گیرد.
پناهی افزود: عملکرد مدیران استانی و استاندار باید در بخش تخصصی مدیریت کلان کشور مورد ارزیابی قرار گیرد و ارزیابی‌ها باید دقیق‌تر شوند.
وی افزود: متأسفانه مدیران ما را نمایندگان انتخاب می‌کنند که مشکل اساسی ما در استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت(نمایندگان) از مسائل قومیتی است.
در ادامه خوش‌قدم پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این نشست  گفت: برخی از مدیران اصلاح‌طلب در جذب سرمایه برای استان در جلسات حرفی برای گفتن دارند و عملکردشان مطلوب است اما همان مدیر به لحاظ دیدگاه اصلاح‌طلبی عملکرد مطلوبی ندارد، بنا بر این نقدها باید منصفانه باشد.
خوش‌قدم افزود: برخی از مدیران اصلاح‌طلب ضعیف‌ترین مدیرکل هستند و عملکردشان در هیچ زمینه‌ای قابل‌قبول نیست.
این جوان اصلاح‌طلب با اشاره به عملکرد و نگاه سیاسی در اصلاحات، اظهار داشت: مدیری که جریان سیاسی را قبول ندارد در اصلاحات دگردیسی صورت می‌گیرد.
خوش‌قدم پور بیان کرد: باید نگاه‌ها به سمت مسائل استان باشد، جناب آقای استاندار  حرف از عدالت می‌زند که عدالت باید در تخصیص و هزینه‌ها باشد، عدالت در تخصیص منابع و استخدامی‌ها صورت گیرد اما به‌وضوح می‌بینیم که برخی از مدیران همچنان خلاف این عمل کردند.
امینی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این نشست نیز گفت: برخی از مدیران ما را نمی‌فهمند و ما هم آن‌ها را نمی‌فهمیم، نه اجازه حرف زدن به ما می‌دهند و حتی جوری روی صندلی مدیریتی نشسته‌اند که قرار است همیشه روی آن بنشیند، نمی‌دانند که آن صندلی نتیجه فریادها و حتی خطوط قرمزی است که ما رسم کردیم تا این آقایان روی صندلی نشستند.
این جوان فعال سیاسی افزود: ما این فریادها را زدیم اما از آموزش‌وپرورش  اخراجمان کردند که با رأی دیوان عالی به کار خود برگشتیم.
امینی اظهار داشت: امیدوار هستیم که انتخاب مدیران بر اساس اینکه آیا آن فرد به لحاظ عملکرد توانایی مدیریتی دارد که مدیرکل شود یا خیر! و آیا مدیر و یا نماینده مدیر توانایی صحبت و نقد دارد؟
وی بیان کرد: برخی از مدیران می‌گویند مگر اصلاح‌طلبی این است که اینجا بیاید و صحبت و نقد کنید؟! .
اصلاح‌طلبی همین است ما زحمت‌کشیده‌ایم ما باید بیایم و در همین دولت آقای روحانی شما مدیران را نقد کنیم.
محسن فروزان جوان فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم در این نشست  گفت: وقتی نقد مدیران می‌آید من اینجا بوسه می‌زنم بر دستان مدیران توانمند دولت دکتر «محمود احمدی‌نژاد»، مدیرانی که پایبند اندیشه بودند مدیرانی که پایبند جریان بودند برعکس مدیران ناتوان و ضعیف این دولت که مدیر دولت نیستند، مدیر جریان اصلاحات نیستند و مدیر نمایندگان هستند.
فروزان افزود: عملکرد این مدیران را اگر بخواهیم بررسی کنیم ،در بحث استخدام‌های فله‌ای است که حتی رئیس دادگستری استان نیز گفته است که در این رابطه حکم یکی از مدیران شلاق و حبس صادرشده است.
این فعال سیاسی اظهار داشت: استخدام‌ها به‌صورت قراردادی، شرکتی و فله‌ای در این دولت و این استان در چند سال اخیر صورت گرفته، این استخدام‌ها بر چه اساسی بوده است؟ مدیرانی که در حال حاضر در استان مدیریت می‌کنند تنها مدیر نمایندگان و مدیر حلقه‌های درجه اول خانواده‌های خود هستند که هیچ عملکرد اصلاح‌طلبانه‌ای نداشتند و قابل دفاع نیستند.
وی افزود: برخی از مدیران علاوه بر اینکه شایستگی ندارند، فقط بر اساس وابستگی که به اهرم قدرت در استان بوده روی این صندلی مدیریتی تکیه داده است و همین مدیر در دوره «محمود احمدی‌نژاد» به‌عنوان ریاست دانشگاه استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب‌شده است و حتی معاونین این مدیرکل  از همان حلقه‌های انحرافی «رحیم مشایی» بودند که اگر روزی اصولگرایان برگردند بازهم کنار آن‌ها خواهد ایستاد.
فروزان بیان کرد: دوستان اصلاح‌طلب حامی روحانی پشت درب‌های بسته برای صدور مجوز مانده‌اند، قومیت‌ها اجازه ورود به جوانان اصلاح‌طلب در استخدام‌ها را نمی‌دهند، بر چه اساس مجوز صادر می‌شود؟ مدیران ما واقعاً قابل دفاع نیستند.
صدیقه کشاورز فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این نشست نیز گفت: ارباب‌رجوع یکی از همین سازمان‌های دولتی هستم، تفاوت‌هایی درزمینهٔ خدمات‌دهی از سال 92 که آقای روحانی دولت را در دست گرفت دیده‌ام و تنها مدیری که توانست در این سازمان دولتی استان اعتبارات جذب کند مدیر دولت تدبیر و امید بود.
بنا بر این گزارش، البته همین مدیر هم درزمینهٔ دیگری مورد اعتراض یکی از جوانان قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

عبد
Iran, Islamic Republic of
ماکه چیزی از این استاندار وتیم همراهش ندیدیم
داودی
Iran, Islamic Republic of
استاندار ضعیف نماینده ضعیف استانو به /بردن با استخدام های فله ایشون
از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با سلام
سید رضا عسکری و اطرافیانش عملا از انتخابات قبلی مجلس از اصلاحات بیرون رانده شده اند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم این جماعت خودشون چیزی در چنته داشته باشند.
بخصوص رئیسشون. فقط حرف. حرف حرف .
یادگارپ
Iran, Islamic Republic of
درود بر دوستان اصلاح طلب که داره بهشون تواین استان ظلم میشه
United States
آخی سی ژستل.طوری ژست گرفتنه که انگارروح خاتمی دروجودشون دمیده وابیه
بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
هرکی حموم نمیره به اسم اصلاح طلب اینجا نشسته..
یکم مرتب باشید اصلاح طلبان تصمیم گیر استان
کریم
Iran, Islamic Republic of
آقای عسکری //در دانشگاه دولتی / کرد. اینها چون استخدام نشدند و سرشون بی کلاه مانده داد و بیداد و خلقی میکنند. همه ///بازدید
Iran, Islamic Republic of
/رضاها باز شروع کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدایا /این /طلبان را از سر اصلاح طلبان بکن!!!!!!!!!!!!!!!!
وحیدازمارگون
Iran, Islamic Republic of
اخ تاروز قیومت سی رضا بدجور دورت خالی وابیه قران سی شورای شهرم ثبت نام بکنی رای نیاری چه برسه بخیی کاندید بفرستی مجلس قران فروزان و بهرامی //
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت اصلاحات و جوانانش. خخخخخخخخ
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
/ هم کاریست زشت و نا پسند.
دیل
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه خواهران در جلسه حداقل حجاب رعایت کنید اصلاطلب
آگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای امینی شما مطمینید به جرم اصلاح طلبی اخراج شده بودید؟؟؟؟؟؟؟؟
58
Iran, Islamic Republic of
این جوانانی که پای ص. می نشینند.
Iran, Islamic Republic of
آقای عسکری شماچون. حراست استانداری رابرداشتندچند.جمع کردی وحرف ازاصلاحات . اون اصلاحاتی که توورضاتوفیقی پرچمدارش هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1