تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۰۲۲۹۳
با صدور پیام‌های جداگانه‌ای صورت گرفت

پیام تسلیت مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام «محمودی‌نژاد»

۱
۰
پیام تسلیت مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام «محمودی‌نژاد»
کبنا ؛حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت حجت الاسلام سید ولی الله محمودی نژاد را تسلیت گفت.
درگذشت روح گداز مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید ولی الله محمودی نژاد حتماً مایه تاسف و تالم همگان گردید، روحانی با شخصیتی که یک عمر خدمت و تلاش به مکتب تشیع را سرلوحه زندگی خویش قرار داد.
سال‌ها تبلیغ در عرصه دینی در استان‌های مختلف کشور مدیریتی آبرومندانه از خود بروز داد، ادب و متانت، خوش طینتی و دلسوزی، جدیت و مقاومت، صبر و استمرار، خدمت در دوران امراض سنگین، از وی چهره‌ای جذاب و انسانی دلنشین، عالمی موثر و مصلح در ذهن‌ها و قلب‌ها به یادگار گذاشت.
پایبندی به عهد انقلاب و اطاعت از امام راحل و مقام معظم رهبری او را ماجور در تمام تلاش‌ها خواهد کرد، این ضایعه را به روحانیت و مردم عزیز به خصوص بستگان آن عزیز راحل تسلیت عرض می‌کنم و برای بازماندگان مکرم وی صبر و اجر می‌طلبم.
-----------------------
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی درگذشت حجت الاسلام سید ولی الله محمودی نژاد را تسلیت گفت
 در متن پیام دکتر علی محمد احمدی آمده است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
 انالله و انا الیه راجعون
 ارتحال عالم جلیل القدر حجت الاسلام سید ولی الله محمودی نژاد از روحانیون برجسته استان که سابقه دیرینه‌ای در تبلیغ شعائر اسلامی در حوزه‌های مختلف و مسولیت های متعددی در سازمانهای انقلابی داشتند، وموجب تاسف و تاثر فراوان شد.
آن روحانی عظیم الشان عمر پر برکت خود را صرف اعتلای اسلام و نشر و ترویج معارف دینی نمود و گام بلندی در راه روشنگری و بصیرت افزایی جامعه برداشتند و بی شک،
یاد و نقش برجسته آن مرحوم مغفور در ذهن مردم مومن و قدرشناس استان ماندگار خواهد شد.
اینجانب این ضایعه را محضر خانواده، بازماندگان، علما و مردم استان تسلیت گفته و از خداوند متعال علوّ درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بیت شریفشان مسألت دارم.
 علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه وبویراحمد
 ------------------------------
در پی درگذشت عالم ربانی و جلیل‌القدر حجت‌الاسلام سید ولی الله محمودی نژاد معاون سرپرست دادسرای انقلاب تهران و مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی واحد تهران پیامی تسلیتی صادر کرد.
با تأسف و تأثر فراوان اطلاع یافتیم که حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید ولی الله محمودی نژاد  رحمت الله علیه دار فانی را وداع گفت، ایشان از روحانیون برجسته و از ستون های سازمان تبلیغات اسلامی بود که در طول دهها سال طلاب و مردم استان های مختلف، علوم دینی این روحانی عالیقدر بهره مند گشتند. تقوی و پارسایی این مرد بزرگ در کنار خلق و خوی مردمی و رعایت پدرانه ای که با دوستداران و ارادتمندان خویش به کار می برد، ایشان را در میان طلاب و جوانان و اقشار مختلف مردم، شخصیتی محبوب ساخت.
مردم شریف قم هنوز سیمای با وقار ایشان در تشییع پیکرهای مقدس شهیدان دوران دفاع مقدس را فراموش نکرده اند.
اینجانب رحلت آن بزرگوار را به بیت مکرم و آقازادگان محترمشان تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال می خواهم که برترین پاداش صالحان را به ایشان عطا فرماید.

روح الله حسین زاده
معاون سرپرست دادسرای انقلاب تهران و
مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی واحد تهران
نام شما

آدرس ايميل شما

سید ابوالفضل محمودیان
Iran, Islamic Republic of
مرحوم سید ولی الله محمودی نژاد انسانی با کفایت و پیرو مکتب الهی بودند ودر همان راستا زندگی کردند وحقیقت زندگی را بمعنا راستین شناخته بودند ایشان. با اینکه دچار امراض متعدد بودند هیچگاه لب به گلایه نگشودند ونگذاشتند بسیا ری اثری از بیماری را در وجودشان ببینند سیدی پاک روحانی راستین انسانی بمعنای واقعی انسان بودند از ریا وتکبر خروج کرده بودند حامی ضعفا ومساکین بودند در یک جمله حیات حقیقی را شناخته بودند ومیدانستند حقیقت زندگی جای،دیگر جاریست امیدوارم خداوند از،خان کرمش پاداش نیکی به او عنایت دارد ودر زمره پاکان وصلحا مهشورش دارد امین یا رب العالمین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1