تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۴۰۲۲۷۷
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد

۲۲۵ روستای کهگیلویه و بویراحمد با تانکر آبرسانی می‌شوند

۱
۰
۲۲۵ روستای کهگیلویه و بویراحمد با تانکر آبرسانی می‌شوند
کبنا ؛مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گفت: ۹۷۹ روستا با جمعیت ۲۷۶۰۴۶ نفر تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی هستند که معادل ۸۹ درصد جمعیت روستایی کل استان است.
برخورداری روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از آب آشامیدنی با جهش ۵/۵ درصدی از ۶۸ درصد به حدود ۷۳٫۵ درصد رسید.
فیض اله پاسره در جلسه هم اندیشی معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت مهندسی آبفای کشور در یاسوج، گفت: از مجموع یک هزار و ۶۴۱ روستای کهگیلویه و بویراحمد ۷۲۲ روستا ۲۰ خانوا و بالاتر هستند که جمعیتی حدود دویست وهشتادوهفت هزارو ۳۰۴ نفری را در خود جای داده‌اند.
 
پاسره با اشاره به کاهش منابع آب و قرار گیری برخی روستاها در مکان‌هایی فاقد منبع تأمین آب، گفت: ۲۲۵ روستای استان با جمعیت ۲۹۶۰۰ نفر تحت پوشش آبرسانی سیار قرار دارند که با ۱۴ تانکر به صورت مستمر به آن‌ها آبرسانی می‌شود.
وی در ادامه افزود: در سالهای اخیر علاوه بر اصلاح و بازسازی شبکه‌ها، ترمیم کلی ۳۳ مخزن، اجرای ۱۸ مجتمع بزرگ آبرسانی و ۹ پروژه تک روستایی که ۱۰۷ هزار روستایی راتحت پوشش قرار می‌دهد نیز انجام شد یا در حال اجرا است.
پاسره گفت: بزرگ‌ترین و مجهزترین آزمایشگاه آب روستایی در کشور با قابلیت پژوهشی کم نظیر، با اعتباری ۱٫۵ میلیاردی را راه اندازی کردیم.
وی افزود: در راستای رعایت حقوق شهروندی و رفع ایرادات و خطاهای احتمالی، نوین‌ترین سیستم قرائت و صدور قبض آنلاین و پرداخت در محل با قابلیت پیگیری مجازی فرایند پرداخت را در روستاهای استان عملیاتی کردیم.
مدیرعامل آبفای روستایی استان خاطر نشان کرد: استفاده از انرژی‌های پاک نیز از دیگر اقدامات شرکت بود، سیستم نوین تولید برق با پنل های خورشیدی با اعتباری ۳۰۰ میلیون تومانی را اجرا کردیم و بزودی برق واحدهای ستادی از برق شهر جدا می‌شود که این امر سالانه حدود ۷۰ میلیون تومان صرفه جویی در پی دارد.
اجرای سیستم نوین تعیین محل و مختصات تاسیسات آب روستایی که مبتنی بر اینترنت است نیز خدمت دیگری بود که برای اولین بار در استان اقدام مهمی بود که پاسره به آن اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این نزم افزار که جزو ابزار بهبود مدیریت به شمار می‌رود دسترسی به تمامی اطلاعات تاسیسات و خدمات آب و فاضلاب را بدون نیاز به زمان و مکان در دسترس قرار می‌دهد.
فیض اله پاسره با اشاره به تعیین تکلیف دعاوی به نفع شرکت، مستند سازی همه خدمات به ویژه در زمینه اراضی و فرایند پروژه‌های عمرانی، خاطر نشان کرد: برون سپاری عمده خدمات و خرید کالاها رویکردی بود که از ابتدا با جدیت دنبال کردیم و امروز مفتخریم در زمینه تقویت بخش خصوصی، بهبود نظارت بر خدمات و پروژه‌ها و بستن گلوگاه‌های فساد جزو دستگاه‌های پیشرو در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
در ادامه رضا گیاهی ضمن استماع خواسته‌های کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: باید به دنبال منابع جدید درآمدی پنهان بود تا بتوان شرایط بهتری برای کارکنان و بهبود خدمات رسانی به مردم فراهم آورد.
معاون پشتیبانی و امور انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: شرکت‌های آب و فاضلاب باید به دنبال ایجاد شرایطی برای بهره گیری از ظرفیت خیرین در آبرسانی به ویژه در روستاها باشند، باید با تعامل با همه نهادها به دنبال بهبود خدمات رسانی به مردم بود.
وی ضمن پاسخگویی به خواسته کارکنان شرکت و تاکید بر توجه ویژه تر به موضوعات فرهنگی و اجتماعی، تصریح کرد: شرکت‌های شهری و روستایی باید با تعامل کارها را پیش ببرند، مشکلات هر دو حوزه منفک نیست، باید تعامل داشت.
وی با اشاره به لزوم رسیدگی به همه اقشار و به ویژه ایثارگران ارجمند، گفت: باید طبق قانون و بخشنامه‌های رسمی پیش رفت، توجه و نگاه به همه افراد باید در راستای انجام قانون باشد و نباید فراتر از آن رفت.
 گیاهی گفت: نظام پرداخت باید اصلاح شود، افرادی که در شرکت‌های در پست‌های حساس هستند و حقوق کمی دارند می‌توانند بالقوه مشکلاتی ایجاد کنند پس ضروری است به نیازهای این افراد رسیدگی بهتری شود.
معاون پشتیبانی و امور انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطر نشان کرد: برنامه ریزی و قانونمندی دو مقوله مهم هستند این مهم به ویژه در زمینه نیروی انسانی باید مد نظر باشد و به خواسته‌های کارکنان مطابق با قانون و در راستای عدالت محوری اقدام شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ياران امام زمان
Iran, Islamic Republic of
سلام برمهندسين محترم،خسته نباشيد.
احسنت بر اين مدير عامل محترم
آزمون استخدامي بايد ي درصدي براساس حداقل. بزارن كه شما اون درصد هم ندارين.مخصوصا پر.ش چي بودن.مخصوصا.كه دستش زير سرش گذاشته با امادگي كامل بوده تو فاز دربيا جناب،جلسه هست و اداره.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1