تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : ۴۰۲۲۷۵
گزارش

حضور «تاجگردون» در اتاق بازرگانی یاسوج

۵
۱
حضور «تاجگردون» در اتاق بازرگانی یاسوج
کبنا ؛ظهر امروز رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی حضور یافت و در خصوص مسائل و مشکلات بخش خصوصی استان با رئیس و نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت‌وگو کرد.
 
رئیس اتاق یاسوج در ابتدای این نشست به تشریح شرایط بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و برخی از مهم‌ترین مشکلات سد راه بخش خصوصی و تولید را مطرح نمود.
 
جبار کیانی پور در ادامه به بند (و) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، اشاره کرد و افزود: بر اساس این مصوبه که به دولت اجازه داده‌شده از طریق اسناد (اوراق) تسویه خزانه، بدهی‌های قطعی خود به اشخاص حقیقی و حقوقی تعاونی و خصوصی را با مطالبات قطعی دولت تهاتر کند. در همین راستا بخش خصوصی تقاضا دارد برای سال‌های ۹۶ و ۹۷ نیز این مصوبه اجرایی گردد.
 
رئیس اتاق یاسوج با انتقاد از نحوه واگذاری تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان افزود: باید هرچه سریع‌تر تدبیری اندیشیده شود تا از انحراف این تسهیلات جلوگیری شود و به طرح‌هایی کارشناسی شده که توجیح اقتصادی داشته باشند و قابلیت ورود به عرصه تولید و اشتغال را دارند، این منابع تخصیص داده شود.
 
کیانی پور در بخش دیگری از این نشست به جایگاه اتاق یاسوج و نقش آفرینی‌های این اتاق در عرصه‌های مختلف ملی و استانی اشاره کرد و برخی از مهم‌ترین برنامه‌های اتاق یاسوج را تشریح کرد.
 
 
غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت نیز در این نشست با تاکید بر لزوم همکاری‌های بیشتر بخش خصوصی استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: باید برای توسعه اقتصادی استان و کمک به شناسایی طرح‌های توجیح پذیر اقتصادی از ظرفیت‌های بخش خصوصی بیش از پیش استفاده شود.
 
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی مشکلات مطرح شده را پیگیری خواهد نمود، افزود: کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی در راستای کمک به بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد از هیچ کمکی به حوزه کسب و کار فروگذار نمی‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کشاورزشوشتی
Iran, Islamic Republic of
اقای کیانی سایتها خصوصا همین کبنا نظرات انتقادی نسبت به جنابعالی‌را متعکس نمی کنند اما با این امد ورفتها چه سفیر چه وابسته بازرگانی چه مسافرتهای متعدد به خارج درقالب هیاتهای بازرگانی حتی باریس جمهور خود جنابعالی بفرما چه دست اوردی برای رونق اقتصادی استان داشته همه اش‌حرف وحرف این یکی امدن را امیدواریم به خدا نقطه امیدی باشد که باز هم چشمم اب نمی خورد
خلیلی
Iran, Islamic Republic of
خدایی فایده اتاق بازرگانی چیه . ایا سودی برا استان داشته . چ کار کرده تا حال . هزینه اش بیشتر بوده
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اتاق بازرگانی در استان خودمون هیچ کارایی مثبتی نداشته و ندارد. فقط سفر ها و جلسات بدون خروجی و با هزینه بالا دارد.
Iran, Islamic Republic of
اتاق بازرگانی در استتن خودمون دز واقع تعطیله
فقط برا چند جلسه و سفر غیر ضروری و هزینه بردار.
کشاورز شوشتی
Iran, Islamic Republic of
صف انتظار درج انتقادات یا تایید کنندگان اینخبر .د چون این خبر وشرکت کنندگان دراین جلسه را نمی توان نقد کرد از ژن خوب هستند خصوصا در این سایت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1