تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۰۲۲۶۰
در نشست ستاد پدافند غیرعامل دهدشت مطرح شد

اعترافات فرماندار سابق دنا در باره مدیریت بحران زمین‌گیر کهگیلویه و بویراحمد

۰
اعترافات فرماندار سابق دنا در باره مدیریت بحران زمین‌گیر کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛زلزله‌های اخیر و حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج  به عنوان مهمترین چالش‌های استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته می‌شود، اما هنوز مدیریت این دو حادثه غیرمترقبه زوایای پنهان دیگری هم دارند، به طور مثال چه کسانی شایعه زلزله‌های اخیر را راه‌ می‌انداختند، تا سود بیشتری از قبل این شایعه ببرند.
سایت پایداری ملی از زبان عباس بهشتی‌روی فرماندار سابق دنا اینگونه نوشت که؛ مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سقوط هواپیما و زلزله سی سخت مهم‌ترین چالش‌ها در استان بودند گفت: مدیریت بحران ما آنقدر دچار مشکل بود که حتی نمی‌توانست یک فراخوان بزند.
عباس بهشتی‌روی در نشست ستاد پدافند غیرعامل در دهدشت احیای پدافند غیرعامل و افزایش توان علمی در حوزه‌های تخصصی را از کاربردی‌ترین موارد در ماموریت های پدافند غیرعامل عنوان کرد.
 مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بحث سقوط هواپیما در مقابل عمل انجام شده قرار گرفتیم، اظهارکرد: متاسفانه به دلیل منسجم نبودن کارگروه تشکیلاتی پدافند غیرعامل، به جای کمک کردن خودشان بحرانی‌تر بودند.
 وی با بیان اینکه سقوط هواپیما و زلزله سی سخت مهم‌ترین چالش‌ها در استان بودند، خاطرنشان کرد: مدیریت بحران ما آنقدر دچار مشکل بود که حتی نمی‌توانست یک فراخوان بزند چرا که توان پاسخگویی تلفن زمینی و حتی همراه وجود نداشت.
 بهشتی فعال کردن کارگروهای تخصصی در استان و شهرستان‌ها را یکی از راهکارها جهت مقابله با این چالش‌ها عنوان و تصریح کرد: باید تهدیدها و چالش‌ها در حوزه‌های مختلف شناسایی و به‌روزرسانی شوند.
 وی خواستار عملی شدن مصوبات شهرستان‌ها شد و با بیان اینکه مصوبات مشکل دار به استان جهت بررسی ارجاع داده شوند گفت: محدویت ها شناسایی خواهد شد و برای آنها برنامه ریزی می‌کنیم.
 وی خواستار آموزش پدافند غیرعامل در هر دستگاه همراه با پرسنل و مجموعه هدف آن شد و خاطرنشان کرد: بعد از این آموزش‌ها، شهرستان‌ها با برگزاری همایش پدافند غیرعامل مردم را آگاه نمایند.
 این مسئول خواستار تعامل همه دستگاهها برای افزایش روحیه و امید نسبت به آینده مردم جهت عبور از منیت ها و پرداختن به تهدیدها و چالش‌ها شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1