تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب : ۴۰۲۲۵۶
یادداشت:

پاسخ یک جوان دیلی به تاجگردون

رضا علی بازپور
۱۲
۲
پاسخ یک جوان دیلی به تاجگردون
کبنا ؛متن ارسالی
در پی انتشار نامه‌ای از نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی مبنی بر احتمال تغیر مسیر تونل تنگ دیل برآن شدم که چند نکته را به جناب دکتر تاجگردون یاد آوری کنم.
جناب اقای دکتر تاجگردون آیا شما که ادعا می‌کنید به فکر مردم روستای دیل هستید میدانید بعد از اعتراض جوانان این روستا چند نفر از لیستی که دفتر شما در رسانه‌ها انتشار دادند بیکار شدند ایا میدانید چند نفر از این روستا در پتروشیمی مشغول به کار هستند.
نماینده محترم گچساران و باشت آیا از وضعیت نا به سامان آب آشامیدن روستا با خبر هستید.
آیا دلواپسانتان به گوشتان نرسانیده‌اند که ابیاری قطره‌ای به شکست انجامیده و آمارهای دروغ داده‌اند و عمل کشاورزان با خشکسالی مواجه شده‌اند.
آیا معتمدینتان به شما نگفته‌اند که روستای همجوار مارین بارها و بارها در عرضه آب به باغات دیل کارشکنی کرده‌اند و مسولین محلی هم از حل این مسئله چشم پوشی کرده‌اند.
آیا شما که به فکر پروژه‌های ملی هستید به فکر خانواده‌هایی هم هستید که در طول 24 ساعت 20 لیتر آب هم نصیبشان نمی‌شود.
جناب اقای دکتر تاجگردون تا به حال از مسئولین مجری تونل پرسیده‌اید که از روستای دیل با بیش از پنج هزار نفر و دادن 26 شهید به انقلاب اسلامی چند نفر را در این پروژه به کار گرفته‌اند.
و حال شما بگویید چرا باید آب آشامیدن مردم دیل توسط میراث فرهنگی فروخته شود و چرا پروژه‌ای که 80 میلیارد صرف تغییر مسیر آن می‌شود آب جهت استفاده غیر شرب خود را از پتروشیمی یا رودخانه لیشتر ویا سد کوثر تامین نمی‌کند و فقط برای آب اشامیدن برنامه دارند.
چرا از تمامی روستاها نیرو در این پروژه مشغول به کار شده‌اند به جز دیل و فقط دیل را به خاط آبش می‌خواهند.
چرا روزانه چندین هزار لیتر آب دیل به آبریگون بارگیری شود و آیا معنی دمکراسی و هدف نظام جمهوری اسلامی بیش این است که مردم باید موافق باشند.
در کلام آخر دیل بدون تونل باز هم دیل است اما بدون آب خرابه‌ای بیش نخواهد بود.

نامه تاجگردون به شرح زیر است؛

--------------------------
رضا علی بازپور
نام شما

آدرس ايميل شما

آرو
Iran, Islamic Republic of
حیفم ایا زیر ای مطلب کامنت بنوم. کی جواب دکتر تاجگردونه دایه؟؟؟!!!!
مارین
Iran, Islamic Republic of
توش می.
Iran, Islamic Republic of
حال خوبه نگفته مردم به. ویا امر نکردن روستای دیل را تخلیه کنند وا. ببین کار به کجا رسید
Iran, Islamic Republic of
کجای دنیا سراغ دارید که برای دادن لقمه ای نان اب را از دست مردم بگیرند آن هم با تهدید و استفاده از موقعیت شغلی با عرض ادب باید یادآورشد که دوران زور تهدید تمام شده است
دیل
Iran, Islamic Republic of
آفرین برادر . تمامی جوانان و مردم دیل باید یکدست و با هم متحد شوند و حداقل یک سوم نیروها باید از روستای دیل باشد . بنده شش ماه در پروژه جاده پاتاوه - دهدشت کار کرده ام و دیده ام که مردم اون روستاها با هم متحد هستند و اکثرا" نیروهای بومی می باشند و اگر یک غیر بومی در پروژه به کار گرفته شود کلیه کارکنان بومی آن پروژه بازخواست می کنند و می گویند که خودمان نیروی بیکار زیاد داریم و کاری می کنند که طرف استعفا می دهد . پس با هم متحد باشید و حق مسلم مردم دیل می باشد که در این پروژه مشغول به کار شوند .
احمد
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر تاجگردون نماینده محترم : انحراف در پروزه های ملی خیانت است اینکه بخاطر یک روستا و یا یک شهر یک پروژه ملی انحراف ایجاد شود کار ناپسندی است این کار نه فقط در شهرستان ما بلکه به وفور و فراوان در سطح کشور از این دست کارها داریم کما انکه پروزژه ای را بخاطر یک سری مسایل انحراف داده اندکه باعث زیان سبیار و خسارات جبران ناپذیر به کشور و هدر رفت سرمایه ها شده . نماینده محترم بیاید و یک بار هم شده پروژه را طبق نظر کارشناسان ان حوزه انجام دهید .
Iran, Islamic Republic of
باید یه جوری که همه راضی باشن این مشکل برطرف بشه و از سیاسی شدن این قضیه جلوگیری بشه. این پروژه باید وسیله ای برای بهتر شدن وضعیت مردم بشه نه وسیله ای برای تسویه حساب های شخصی ..اهالی روستای دیل هم مواظب باشن که ابزار دست سیاسیون نشن. یه جلسه ای با نماینده و پیمانکار بزارین و همه دغدغه هاتون رو مطرح کنین. توی این نامه نوشتنها و جوابیه دادن ها هیچ سودی نیست
United States
جونم آقارضا.البته اصل قضیه اینه که بعدازافتضاح استیضاح ناکام وزیر،بودجه قطع شده وایشون توپ رودرزمین مردم انداختند
علی
Iran, Islamic Republic of
وقتی اب روستای مارین پاسخگوی باغات خودشان نیست چطوری میخوای به باغات دیل آب برسد؟ متعجبم از بعضی ها که فقط بلدند حرف بزنند . بیکاری ، بی آبی و خیلی از معضلات دیگر ، فراگیر و ملی و فراتر از آن جهانی هستند.
Iran, Islamic Republic of
انحراف طرح های ملی از مسیر اصلی.ت . برای مثال در این پروژه که نقشه اصلی جاده کنار پتروشیمی رد می شود و تونل ان نیز 200 متر بیشتر نیست اما با نحراف طرح تونل به 2700 متر و جاده حدود 5 کیلومتی نیز بیشتر میشود . هست یانه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بابا بسه دیگه بزارید کار این تونل پیش بره و از لحاظ ارتباطی برامون عالیه ...همه بیکارن و باید با اوضاع کنونی دنبال کار فنی باشیم ....این سیاسی کاری را بزارید کنار
م.ر
Iran, Islamic Republic of
اخ سی دیل و آرو.....که داره نابود ایابو.....باید تو انتخابات جواب تاجگردون رو بدیم...حنای تاجگردون دیگه رنگی نداره
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1