تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۴۰۲۲۴۹
در جمع خبرنگاران مطرح شد

زارعی: یک آقایی 20 نفر از گچساران در دانشگاه علوم پزشکی سر کار گذاشته و کسی یقه‌ی او را نمی‌گیرد / نماینده بویراحمد همه حرف‌ها را در باره زمین‌خواری‌ها و استخدام‌ها زد

۶۵
۱
زارعی: یک آقایی 20 نفر از گچساران در دانشگاه علوم پزشکی سر کار گذاشته و کسی یقه‌ی او را نمی‌گیرد / نماینده بویراحمد همه حرف‌ها را در باره زمین‌خواری‌ها و استخدام‌ها زد
کبنا ؛نشست خبری غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
زارعی در این جلسه عملکرد خود پرداخت و در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه مطرح می‌شود که «نزدیکان حضرتعالی در بحث زمین‌خواری‌ها دخالت دارند، همچنین برخی سنگ‌شکن‌های حاشیه رود بشار متعلق به نزدیکان و بستگان شما است، آیا این حرف‌ها درست است؟»، اظهار کرد: در همان روزهای آغازین و دوره اولی که مجلس رفته‌ام، چهار نفر از بستگان و هم محلی‌های ما کارخانه سنگ شکن داشتند که در حد فاصل پل بشار تا مختار فعالیت می‌کردند، و تاریخ تاسیس آن‌ها مربوط به 30 سال قبل بود، آن کارخانه‌ها را تعطیل کردند و هنوز هم لاشه‌هایشان آنجاست.
وی گفت: بنده هیچ دخالت، پیگیری و ممانعتی در تعطیلی آن‌ها نداشتم، و معتقد بودم که در آن محدوده باید تعطیلی انجام شود.
نماینده بویراحمد و دنا در ادامه بیان کرد: اما در هیچ فعالیت زمین خواری نه بنده و نه بستگان و اقوام بنده نقش ندارند و نقش نخواهند داشت، جالب این است که بدانید از سال 54 تا کنون ما در شهر یاسوج زندگی می‌کنیم، کدام یک از شما به اندازه ما در شهر یاسوج بودید؟ قبل از آن هم ما در شهر گچساران زندگی می‌کردیم و خانه، زمین و امکاناتی هم داشتیم. که از سال 54 تا الان که بیش از 40 سال هست، یک مترمربع ما زمین از دولت، منابع طبیعی و نه از اشخاص خریداری نکردیم، و یک مترمربع باغ و ویلا نداریم، اگر کسی پیدا کرد در این جمع بیاورید بنده هم از شماها عذرخواهی می‌کنم و هم جایزه می‌دهم.
وی در پاسخ به همین سووال ادامه داد: اشکال ندارد که سوال کنید اما متاسفم در جامعه ما کسانی که به دنبال غرض‌ورزی‌های  سیاسی یا مادی هستند برای رسیدن به اهدافشان و عقده گشایشان دست به هر تهمتی که هست، می‌زنند.
زارعی افزود: نباید فرصت‌های زندگی مردم را از بین برد، اگر این حرف نا به جایی است شما به بنده اعتراض کنید.
نماینده بویراحمد و دنا گفت: پدر بنده در سال 54 در خیابان آیت الله طالقانی یاسوج در مرکز شهر یک مغازه‌ای احداث کرده، که هنوزهم آنجا کار می‌کند، یعنی بعد از 40 سال آدم‌هایی که آمده‌اند و هزار معلق زدند و رفتند و کارهای بزرگتر کردند اما پدرم هنوز همان جا مانده است، حالا بنده تازه آمده‌ام و رفتم و یک مغازه‌ای را تاسیس کرده‌ام، فشار روزنامه و رسانه هست که آن مغازه باید تعطیل شود چون نماینده هستم یا اینکه مشتری به مغازه داران نمی‌رسد، آیا این نقد خدایی، وجدانی، انسانی و اخلاقی است این نقد با چه اصول انسانی سازگاری دارد.


زارعی گفت: ما چون نوک حمله به سمت نماینده است، بنا بر این فکر می‌کنیم که نقدها درست است، اشکالی که ما داریم این است که بین نیت، حرف‌ها و انگیزه‌ها در رابطه با این نوع نقدها، مسائل را در واقع تفکیک نمی‌کنیم و یا نمی‌شود تفکیک کرد و یا تفکیک برای ما سخت است.
وی اضافه کرد: یک عده‌ای رفته‌اند در اطراف و اکناف با وام‌های بزرگ و امتیازات فراوان به جان محیط زیست افتاده‌اند و تخریب و برای خودشان کار می‌کنند، این‌ها برای اینکه انحصار ایجاد کنند و همه چیز در اختیار خودشان قرار بگیرد و انحصاری هر طور که خواستن رفتار و قیمت گذاری کنند، 4 فرد دیگری که از سال‌های سال 40 سال پیش در این مجاورت رودخانه بشار سرمایه گذاری و کار کردند، می گویند که شما هم باید تعطیل شوید و این اتهام آن را به نمیانده می‌زنند مگر بنده مجوز داده‌ام و رفتتد آنجا کار کردند 40 سال پیش بود مگر بنده آن زمان نماینده بودم؟ آن‌ها هم حق دارند، حیات می‌خواهند، آن‌ها هم زندگی می‌خواهند، مالیات می‌دهند و خیلی تحت فشار از آن‌ها عوارض می‌گیرند.
این نماینده مجلس بیان کرد: اما در مسیر جاده اصفهان- یاسوج هر طوری که خواستند با طبیعت معامله ناجوانمردانه کردند صرفاً چون مخالف بنده هستند کسی با آن‌ها کاری ندارد، و تازه تیتر برخی از رسانه‌ها، حرف برخی از مسئولین و انتقاد برخی از مردم می‌شود آیا این جوانمردانه و درست است؟ یک مقداری باید عادلانه و منصفانه رفتار کرد، منصفانه حرف زد و ما گاهی وقتی اعتراض می‌کنیم که نمی‌کنیم و داریم دفاع می‌کنیم که انجام نمی‌دهیم برای این است که همه حق حیات دارند و باید زندگی کنند.
زارعی ادامه داد: مگر بنده گفته‌ام که فلان شخص نباشد، دیروز در روستای دلی بجک سپیدار رفته‌ام،  زن و مرد جلوی بنده آورده‌اند که یا ما خودمان را می‌کشیم یا اینکه باید این واحد صنعتی باید تعطیل شود بنده گفته‌ام که این واحد صنعتی مشکلاتی دارد همان فرد رفته و نامه‌ای به سازمان بارزسی کشور داده، همان فرد آنجا به مردم ظلم کرده اینجا می‌آید و می گویند که فلان کارگاه که در آنجا کار می‌کند حتماً مال فلان فرد خاص است.
وی در ادامه گفت: حمایت بنده انسانی و قانونی است، از همه پشتیبانی و حمایت می‌کنم، باید به این مردم پاسخ داد.
زارعی تصریح کرد: امروز ممکن است که فضایی ایجاد شود و برخی از این فضا سوء استفاده کنند، رسانه‌ها اجازه ندهند افرادی از فضای رسانه‌ها سو استفاده کنند شما حسن نیت دارد و دلسوز هستید و نظر مثبت دارید و برای تنویر افکار کار می‌کنید اما برخی‌ها می‌آیند و با یک سری زرنگی، زیرکی و ترفندی در این رسانه‌ها نفوذ می‌کنند و ذهن این رسانه را به شکلی شست و شو می‌دهند که آن رسانه بلندگوی خواسته‌های نامشروع بنده یا فرد دیگری می‌شود.
نماینده بویراحمد و دنا در ادامه گفت: هیچ کدام از فامیل‌های نزدیک، برادران، پسر برادرها، دختر برادرها، خانواده، پسرعمه و پسرخاله بنده سرکار دولتی نیستند، در خانواده ما تنها یک نفر کارمند وجود دارد و آن بنده هستم، و همیشه هم مسوولیت داشته ام.
زارعی گفت: 14 پسر خواهر و برادر دارم و هر چه به بنده مراجعه می‌کنند یک نفر را نمی‌توانم جایی سر کار ببرم، اما بارها گفته‌ام و باز هم می گویم که خداوکیلی اگر یک مدیری برای فردی شغلی ایجاد کند، حاضرم همراه اش به زندان بروم و نه در دادگاه، چرا چون اینقدر دلم برای فرد بیکار می‌تپد، اینقدر برای آدم بیکار ناراحت هستم. خانواده‌های زیادی با بنده در ارتباط هستند و افراد زیادی مراجعه می‌کنند، پدر، مادرم و خانواده‌ام همه محل ملاقات مردم هستند و می گویند که ما بیکار هستیم و حقیقت هم می گویند.
وی گفت: هیچکس در این استان به اندازه بنده تحت فشار جریان بیکاری نیست، و هرکس که بتواند یک نفر را سر کار ببرد، حتی مخالف بنده هم باشد با تمام وجودم به او ارادت پیدا می‌کنم.
زارعی افزود: در همین دانشگاه یاسوج که متاسفانه خیلی فضاسازی می‌کنند، رفتم و مشاهده کردم که چه کسانی استخدام شده‌اند و 10 نفر استخدام شده را هم نمی‌شناختم، و از طرفی فردی فوق لیسانس از دانشگاه شیراز رشته معماری و شهرسازی و در دانشگاه یاسوج فارغ التحصیل شده است تنها یک میلیون تومان حقوق می‌گیرد، آیا این شغل است؟ آیا این درآمد؟ آیا این فله‌ای؟
وی گفت: ممکن است چون نمی‌توانیم به همه پاسخ دهیم، و نیاز همه را تامین کنیم هرکسی می‌آید و اعتراض می‌کند.
این نماینده مجلس بیان کرد: در دوران ما استخدام فله‌ای نداشتیم، وقتی که نماینده شدم، رفتم دانشگاه علوم پزشکی و دیدیم که در یک روز 300 نفر سرکار رفته‌اند، و هیچکس سوال نکرده است، یک فردی آمد پیش بنده و گفت که 2 فرزندم سرکار رفته و می‌خواهم فرزند سومم را هم بفرستم سرکار شما نامه‌ای بدهید، به آن فرد گفتم که حیا کن، یک فردی 10 فرزند بیکار دارد و شما می‌خواهید یکی دیگر هم استخدام کنی؟
زارعی افزود: هیچگونه قید و بند و کنترلی نبود، اما الان که یک فردی می‌خواهد سرکار برود، فریاد همه بلند می‌شود و هرکسی به این موضوع حاشیه‌ای می زند.
این نماینده مجلس ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، آقایی از فلان جا آمده و 20 نفر از گچساران سرکار برده است، هیچکس سوال نکرد، می گویند نماینده بویراحمد و دنا برده است، بنده این‌ها را کجا سرکار برده‌ام، چرا نمی‌آیند و یقه‌ی آن فرد را بگیرند، آن شخص استخدام فله‌ای کرده بنده نماینده مردم هستم محل مراجعه مردم هستم، مردم از بنده توقع و انتظار دارند. بنده باز هم می گویم اگر یک نفر را سرکار ببرند بنده دستش را می‌بوسم و پشتیبانی می‌کنم.
زارعی گفت: بله ممکن است که افرادی در جایی به صورت شرکتی سرکار رفته باشند و بنده هم اطلاع داشته باشم، اما خوشبختانه نه فامیل بنده هست و نه پسر، دختر و هیچ یک از بستگان بنده سرکار نرفته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گشین
Iran, Islamic Republic of
لطفا به شبکه بهداشت و درمان باشت ورود کنید ببینید که چه کسانی پست و سمت گرفتند و به جه کسایی وصل هستند و چطور بستگان خود را مشغول بکار کردند. خدا لعنت کند کسانی را که در حق مردم باشت اجحاف می کنند
Iran, Islamic Republic of
مردهستید،یشه کلی اسم ببرید،حتماًلیاقتش راداریم که پست گرفتیمه،ای کاش میدونستم کی هستی وسرت به کدامین.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
الحق والنصاف خوب گفتی تمام وجودت صداقت است خدا شاهد کاندیدم نبودی ولی خیلی صداقتت راقبول دارم
برغون
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از امام جمعه انقلابی و دلسوز شهرستان باشت که در مورد جذب غیرقانونی در شبکه بهداشت و درمان باشت افشاگری کرد.خداوند پشت و پناهتان باشد.
باوى
Iran, Islamic Republic of
منظورتون بيمارستان بى بى حكيمه بود.... موافقم
رسا
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع جواب سه سوال را بده.این همه نیرو در شرکت برق از طایفه وبستگان رفتند مشغول شدند را چی تعریف میکنی...این همه نیرو در گروههای گشت اب منطقه ای از بستگان قرار دادی.....از خودت بگو با وزارت نفت
Romania
شماها روش خاصی دارید مانند استاندار قبلی
مثلا به مدیر کل مالیات میگف تو یکی از بستگانمو بذار سرکار و من بستگان تو را !
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
در جواب نماینده بویر احمد کاش ادم وقتی یه حرفی بزنه قبل از حرف زدن مطمعن میشد که ایا راست هست یا دروغ بله در بیمارستان بی بی حکیمه چنین اقدامی بود ولی باید این را هم میگفت الان ان مدیر کجا هست ایا در مسند مدیریت مانده یا نه .اتفاقا با امدن دکتر بابویی در معاونت پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی وورود ان به جذب نیروها اولین کار ان ساماندهی نیرو ها وبرگزاری ازمون بود که خدای ناکرده حق کسی ضایع نشود.
Iran, Islamic Republic of
ببین چرا اینقد حق به جانب حرف میزنی وقتی هیچییییی نمیدونی؟چرا فکر میکنی عقل کلی ؟؟؟ اسم بیارم ؟ مردونگیش رو داری بری تحقیق کنی وبیای اینجا اعلامش کنی؟ اسامیشون رو من میگم ببینم کی جواب داره خانم س/ خانم ز/ واحد تشکیلات ستاد دانشگاه طبقه همکف ،خانم پ/ طبقه اول ستاد دانشکاه واحد ای تی معاونت پشتیبانی، خانم ب/ ساختمان بلوک ۱ ستاد دانشکاه واحد تربیت بدنی ، اقای ن/ ستاد دانشکاه همکف ، اقای ب/ معاونت درمان ، البته سالهاس م/ مرده و فقط اسمش مونده .شاید اقای بابویی خوب باشه براتون واینجور دفاع میکنین وحاضرین مردونگی و حق رو زیر پا بذارین براش
درود
Iran, Islamic Republic of
اسامی این افراد ماهها هست بیرون اومدن اما کسی جوابکو نیس اقای معاون این خ/های خ/ واقعا چ نسبتی باهات دارن؟
رضاایزدی
Iran, Islamic Republic of
درودبرشما👏👏👏👏👏👏👏👏👌
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی چرا واقعیات را نمیگویی؟ چرا احساسی حرف میزنید؟ داماتون چطور هیات علمی دانشگاه یلسوج شده در خالی رشته دانشگاهی ایشون اصلا در دانشگاه نیست؟ خدا وکیلی با پیمانها و کارهایی که فرزند و برادرت انجام میدن حاضرن میشن بیان کار دولتی؟ سهمیه قیر بنیاد مسکن تو کدوم کارخانه رفت؟
چرا از دفترتون حتی برای نگهبان اداره دخالت میکنن؟ کسی نمیگه استخدام نباشه میگیم عادلانه استخدام بشه.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا همین.در مردم باشت وجود دارد که به جایی نمیرسند شما باید خوشحال باشین که هر تعداد از مردم باشت از هر جناهی که باشند سر کار بروند یک خانواده سر و سامان میگیره مگه نمیخواد نیرو غیره بومی بیاد سر کار پس الهی شکر که بچه منطقه میرند سر کار بابا. بکشین از این حرفا.
حقگو
Germany
حاجی عزیز
به لطف شما برخی بدونه هیچ گونه تلاشی. بنظر شما چرا ریاست فلان دانشگاه را برداشتند و هنوز تا هنوز گرفتاره
امینی
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار و دکتر ایلامی باید به وضعیت ناکارآمدی شبکه بهداشت باشت ورود کنند، دکتر رضایی مدیری توانمندی بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دکتربابویی مدیری جوان شجاع وقانونمندیست انصاف نیست اینجوری درموردایشان صحبت شود
رضاایزدی
Iran, Islamic Republic of
درودوسپاس،بزارهر
Iran, Islamic Republic of
به همین دلیل ، سرپرست شبکه باشت از اردیبهشت ماه96 تا کنون هنوز سرپرست هست و رئیس نشده !!!
در گچساران هم از این کارها زیاد میکرد . به همین دلیل آنجا هم 3 سال حکم سرپرستی داشت !!!
البته ماجرای وی در باباکلان هم بسیار شنیدنی است!!!
دریلا
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی چرا در روز روشن در محضر مردم واقعیت را کتمان میکنی
آیا راهزادی نیروی گماشته شده شما هست یا نه؟
آیا زمان انتخابات از هر طایفه ای قول رای گرفتی،در ازای آن شش ،هفت نفر و بیشتر را به راهزادی حواله نمی کردی؟
آیا روش جنابعالی بوده یا نه؟ آیا این روش استخدام افرادی که صرفا" فامیل و طایفه اش به شما رای دادن ضابطه مند است یا رابطه مند؟؟
استخدام در اداره برق استان و مخصوصا"شهرستانهای بویراحمد ودناو شرکتهای وابسته به آن، . و صرفا کسانی که به شما رای دادن ،هست !
و پستهای کلیدی هم دست تیرتاجی ها و آولاد نبی هاست
پس شخصی که اینهمه سال درس خوانده دانشگاه رفته،همه اش کشکه !
اگر رای خودش و خانواده اش و فامیلش با تو نباشد عملا هیچ شانس استخدامی ندارد.
یکی از فامیلهای بنده مناقصه ای از همین اداره .استان رو برنده شد،ولی در روزی که قرار بود قرارداد کار مربوطه منقعد شود طبق اطلاعاتی که از منطقه ما گرفتید متوجه شدید که رای ش با شما نبوده به همین خاطر بدون اینکه مشکلی در پرونده داشته باشد،بهانه آوردید که ضمانت نامه اش معتبر نیست و کار را به یکی از نور چشمی هایتان دادید،از این دست موارد فروان هست. زیادی به مردم و جوانان شده،ما که نمبگذریم ،خدای ما هم نمی گذرد
عزت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی شما در واقع نماینده خانواده خاص ب هستید
و وقت تان در تهران صرف رایزنی برای انجام کارهای همان خانوده میشود،و رایزنی برای امورات مردم در درجات بعدی میباشد
Iran, Islamic Republic of
زارع تموم شد
بویراحمد
United States
شما کارت درسته
کارمند نمیزارید سرکار بلکه با تقویت در حوزه های پیمانکاری و سایر بخش های خصوصی هدایتگر هستید که به مراتب از 100 تا کارمندی بهتر است
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
زمان نمایندگی سید قدرت. درهمین شبکه بهداشت باشت مگر سرکار نرفتند مگر آن زمان امام جمعه نبود که اعتراض کنه چرا اعتراض نمیکرد درهمین دولت ازیک خانواده اصولگرا چقدر سرکار رفته اند چرا نامی از آن ها نمیبرند .آقایی دو فرزندش الان در تهران درشبکه بهداشت بدون آزمون رفته سرکار یا فامیل وابسته اش بدون آزمون کارمیکنه ولی همین فرد چقدر زبانش بلند است ومیگوید نماینده نزدیکانش را سرکار میبرد همین آقا به امام جمعه گزارش هم میدهد
کارمند دارایی
Iran, Islamic Republic of
آقای ک/ مدیرکل قبلی اقتصاد و دارایی 20 نفر از بستگان درجه 1 و 2 خود را در اداره کل امور اقتصاد و دارایی استخدام نمودند.دادگستری ورود کند لطفا...
Iran, Islamic Republic of
واقعا معاون پشتیبانی فعلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خیلی ضعیف است.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
خیلی
صیادی
Iran, Islamic Republic of
آگهی استخدام آگهی استخدام
اینجانب جهت تکمیل نیروی انسانی خود به منظور کار در تاکستانی در منطقه خوش آ ب وهوای بندان سی سخت نیاز به نیروی انسانی با مشخصات زیر را دارم لذا از متقاضیان واجد شرایط جهت ثبت نام دعوت بعمل می آید . متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس دبیلیو دبیلیو دبلیو دات سی سخت دات بندان دات تاکستان مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات خود تا تاریخ اسفند 99 مصادف با انتخابات آینده اقدام نمایند . به درخواستهای بعد از این تاریخ ترتیب اثری داده نخواهد شد همچنین اگر درطول زمان استخدام یا بعد از آن شرایطی خلاف شرایط ذکر شده در آگهی استخدام اثبات شود قبولی فرد قبول شده کان لم یکن تلقی شده و ذخیره ایشان به عنوان فرد قبول شده به مدیریت تاکستان معرفی می شود .با تشکر مدیریت تاکستان
1- داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر
2- داشتن ژن خیلی خوب
3-داشتن مدرک معافیت از خدمت سربازی (دارتدگان مدرک پایان خدمت نمی توانند در این آزمون شرکت نمایند )
4-داشتن خودروی شخصی باکلاس تر از پرادو
5-ارائه حداقل سه سند مالکیت از کارخانه های پدر که در دفاتر اسناد رسمی به نام آنها انتقال داده شده باشد به عنوان وثیقه
6-ارائه یک سند ملکی به نام خود در شمال تهران به عنوان وثیقه
7-ارائه پرینت صورت حساب به منظور شفافیت افکار عمومی که بعدا مردم نگن ایشون در این تاکستان خدای ناکرده کاری انجام داده که میلیاردر شده بلکه قبلا میلیاردر بوده
8-ارائه گواهی اشتغال به کار پدر در یکی از مناصب رده بالای اداری ( مناصب مجلس استاندار و فرماندار در اولویت می باشد )
9-گواهی عدم سوء پیشینه و سلامتی مزاج لازم نیست
10- داشتن مهارت ICDLهم نیاز نیست
(این استخدامی فقط و فقط در جهت اشتغال فرزندان مسولین رده بالا که بی کار می باشند و خدای ناکرده والدین این افراد به دلیل داشتن مناعت طبع بالا قادر به استخدام فرزندان خود نمی باشد و کاهش آمار بی کاری انجام میگیرد )
بهروز
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی مگر مسول دفترت دریاسوج قبلا راننده کامیون نبود
Iran, Islamic Republic of
اوضاع شبکه بهداشت گچساران از همه شبکه ها بدتر است. رییس جدید مدیریت ندارد.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
بنظرم دلت وش پره که این رامی گید.😅😅😅😅😅😅😅
Iran, Islamic Republic of
سلام
اقای نماینده این ق/ شماهم بیش از100نفردراداره برق بانک ها تامین اجتماعی ودانشگاه وغیره
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی زمین خوار منطقه اندرسای سی سخت به نام ا/ چکاره شماست
علی
Iran, Islamic Republic of
درود برحاج زارعی .بنده وخانواده ام 60سال است که دریاسوج سکونت داریم وهمه از مال ومنالی که پدربزرگ وپدر حاج زارعی داشتند صحبت می کنند اقای حاج زارع درست می گوید ده ها نفر چند سال پیش با دست خالی باه یاسوج امده اند ودر حال حاضر سرمایه انها میلیادری است کسی سوال نمی کند اما کسی که از ال زندگی مال ومنال داشته میگن کجا اورده است .به خدا سوکند فقط خدا می داند سرمایه عده ای در حال حاضر چطور سربه فلک کشیده . منابع ملی را نابود کردهاند اگر همین دره گرم وپشت مجتمع ادارات را نگاه کنید می بینید در دل جنگل که قرار بود جاده کمربند سبز عبور کند خانه ها ی مسکونی ساخته اند وجالب است که اب وبرق وگاز هم دارند وبرید ببینید کسی که این زمینها را تصرف کرده اهل کدام روستا بود وهمه می شناسند ان وقت کسی که پدر اجدادی در یاسوج بوده وزمینها خودش را نگه داری می کنی ومنابع ملی راهم نگرفته به دنبالش چه می گویند .خدا ازانها نگذرد ودر پیش گاه خدا باید جواب پس بدهند .
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرهای ما را حذف می کنید ؟ان رسالت خبرنگاری است ؟
Iran, Islamic Republic of
امینی شماها که خوش به خالتونه. بابویی همه تون را گذاشت سر کار خوب ذیگه مشکلت چیه؟
رضاایزدی
Iran, Islamic Republic of
خواهشن قضاوت بیجانکنید،خداراگواه میگیرم،درخصوص بکارگیری این افراددکترفقط وفقط بدنام شده.
Iran, Islamic Republic of
مدیر شبکه جدید گچساران همین الان خودش استعفا بده بهتره. چون اوضاع روز به روز بدتر میشه.
Iran, Islamic Republic of
پس استخدام های بهزیستی استان که همه به سفارش /بوده را باید به چه کسی بگیم جناب زارعی
Iran, Islamic Republic of
پس استخدام های بهزیستی استان که همه به سفارش / بوده را باید به چه کسی بگیم جناب زارعی
Iran, Islamic Republic of
اولندش برادر زاده هات و خواهر زاده هات و پسر و برادرت نياز ب شغل دولتي ندارن،چون خداروشكر اينقد داري ك شغل دولتي براتون خنده آوره اما ميشه بپرسم آقا /چطوري بعد از سكوت شما براي استيضاء ربيعي وزير كار رفتن و كارمند وزارت كار در تهران شدن؟؟؟؟؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی واقعا در اوج بی عدالتی است و مقصر هم شخص دکتر ایلامی است
بی ریا
United States
نماینده گچساران حرف اول رو میزنه اونجا همه مرعوب اون شدن.
ali
Iran, Islamic Republic of
درود برحاج زارعی .بنده وخانواده ام 60سال است که دریاسوج سکونت داریم وهمه از مال ومنالی که پدربزرگ وپدر حاج زارعی داشتند صحبت می کنند اقای حاج زارع درست می گوید ده ها نفر چند سال پیش با دست خالی باه یاسوج امده اند ودر حال حاضر سرمایه انها میلیادری است کسی سوال نمی کند اما کسی که از ال زندگی مال ومنال داشته میگن کجا اورده است .به خدا سوکند فقط خدا می داند سرمایه عده ای در حال حاضر چطور سربه فلک کشیده . منابع ملی را نابود کردهاند اگر همین دره گرم وپشت مجتمع ادارات را نگاه کنید می بینید در دل جنگل که قرار بود جاده کمربند سبز عبور کند خانه ها ی مسکونی ساخته اند وجالب است که اب وبرق وگاز هم دارند وبرید ببینید کسی که این زمینها را تصرف کرده اهل کدام روستا بود وهمه می شناسند ان وقت کسی که پدر اجدادی در یاسوج بوده وزمینها خودش را نگه داری می کنی ومنابع ملی راهم نگرفته به دنبالش چه می گویند .خدا ازانها نگذرد ودر پیش گاه خدا باید جواب پس بدهند .
باشت
Iran, Islamic Republic of
بعد از دکتر رضایی شبکه بهداشت باشت داغون شده کاش یکبار دیگر دکتر رضایی به باشت میومد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
والاهرکسی اومدتوباشت روانیش ایکنن.
Iran, Islamic Republic of
تو را به شیر /آخه بی /پسرت و دامادت واسه چی بیان کارمند بشن خداوکیلی اصلا قبول میکنن دامادت و پسرت که پیمانکارن بزرگترین پیمانها رو انجام میدن چرا باید واسه ماهی دو میلیون خودشون رو اذیت کنن
داد
Iran, Islamic Republic of
نمیخواد بری گچساران یه سری بهمین بیمارستان های امام سجاد وشهید بهشتی و شهدای گمنام بزنید ببینید زارع چه به روز این بیمارستان هاآورده /
فرشید
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع اداره برق دانشگاه یاسوج واداره گردشگری و...چخبره بیش از ۳۰نیرو دراین ادارات بصورت فله ای بکار گرفتین کی باید جواب بده
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی! .شما که با رشته غیر مرتبط هیات علمی دانشگاه یاسوج شده میشه بفرمایید چطور شده؟ چطور بورس دکترا شده؟ تخریبهای کارخانه شن و ماسه ابتدای جاده اصفهان چی؟ پیمانکاریهای جاده شیراز چی؟
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع چرا. مگر محمد زارع که در بستر رودخانه سنگ شکن داردپسر شما نیست مگر رضا اکبری جوکار شفیع نژاد از بستگان وهم طائفه وهم قطاران نیستند. مگر تا به حال با تمام قوا به صورت غیر مستقیم وبانفوض به مدیران انتصابی خودت از آنها حمایت نکرده ای یک مقدار با مردم صادق باش
بدبخت بیچاره گول خورده
Iran, Islamic Republic of
من به زارعی نماینده رای دادم،ولی واقعاًپشیمونم،چرا؟چون دیگه یمهره سوخته است،.نماینده گچساران وکهگلویه هم نمیرسد،
صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
جناب زارع یه . به این بزرگی نگو محمد زارع دارای سنگ شکن در دل رودخانه بشار فرزند شما نیست ؟ جوکار اکبری وشفیع نژاد از بستگان و تیر وطایفه شما نیستند؟کارخانه های آسفالت در دل بشار مربوط به چه کسانی میباشد. کافی است مردم خیلی فهم وبا شعور هستند .اینگونه صحبت کردن در تریبون بسته ویک طرفه توهین به شعور مردم است .اگر . نام سنگشکن های رودخانه بشار وپیمانکاران دارای پیمان در پروژه های مختلف را نام ببرید تا مشخص شود که راست گفته ای یانه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
این چه رسانه ای است که همه کامت هارا ثبت نمیکنه؟ رسانه معامله و خرید وفروش چقدر بابت این کارا از زارع میگیری
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی همین استخدامهای سفارشی شما نماینده ها از جمله جنابعالی فضا را برای کار در ادارات بخصوص برا نخبگان‌نا امن کرده. متاسفانه خیلی ادمهای شایسته هستند که به دلیل مخالفت با شما نماینده ها یا مانع جذبشون شدن یا فرصتی برای جذب ندادن. خدا از سر تقصیر همه بگذره. بخدا سفارش افراد نالایق در ادارات و بکارگیری آنها بواسطه مسایل جناحی و فامیلی خیانتی تاریخی به مردم و انقلاب و بیت المال است. حق الناس!!
مملی
Iran, Islamic Republic of
تو گفتی بی تقصیری ماهم باور کردیم...یادته روزی که خواستن ایلامی بزارن سرکار چطور یقتو هفت کل کردی براش...؟گفتی یا همین یا هیچکس....یادت بیارم چند نفر مستقیم به گوشت رسوندن تو علوم پزشکی چخبره کت تو در اوردی از ایلامی دفاع میکردی؟یادت بیارم وقتی صحبت تعویض معاونها را و جوابی که دادی؟ یادت بیارم وقتی صحبت تبعیضها شد و حرکتی که کردی؟ یادت بیارم....؟اگه بخوام یادت برم صدها مورد هم رده.... میدونم که همشو خوب میدونی ولی نمیدونم الان چرامیخای خودتو تبریه کنی... دیگه من یکی خسته شدم...
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی صادق ترین نماینده
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی صادق ترین نماینده
Romania
صحبت هاى شما آقاى .حاكى از آن است كه خودتان هم بعضى حرف هاى توجيح. را باورتان شده كرجه تا حدودى هم درست كفته ايد اما به نظر بنده خودت كمى باخودت تأمل كن و بعد حرف بزن.اسامى افرادى كه در زمان دكتر رحيمى در دانشكاه ياسوج از طايفه ات بكار كيرى شدند فكر كنم موجود باشند و همينطور در اداره برق و همينطور در بست استان ونيز در تأمين اجتماعى و واكذارى بيمان ها و امتيازات اقتصادى به وابستكان كه اكر لازم باشد بازم ليستشان موجود است و بى اعتنايى به اقشار ضعيف و محروم جامعه كه خدمت فقط احوال برسى و سرزنى نيست بلكه رفع كره از كار مردم است و شما فاقد ديدكاه سياسى قوى جهت خدمت كزارى مى باشيد و فقط بيمان كار خوبى هستيد جديدا توجيح هم ياد كرفته ايد قبلا بلد نبودى فقط سكوت مى كردى البته شما بهر صورت از آقاى .د اما هر دو در حد مردم بويراحمد نيستيد
صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
شما سایتهای خبری هم معامله گر شدین چقدر گرفتین برای زارع خبر میزنید چرا همه امانتها را ثبت نمی کنید چرا واقعیات را نمی گید
حق
Iran, Islamic Republic of
. دریاسوج خوب از مدیران.میگیرد مثلا تو نمیدانیc
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اب وفاضلاب که بالای ده نفر ازوابستگان. رادریاسوج.وزارعی مهرسکوت برلب زده
باوی
Iran, Islamic Republic of
. باید عوض بشه.
آخه مرد مومن ضعف مدیریت داشتی چرا قبول کردی مدیر بشی.راننده استیجاری رو گذاشتی راننده آمبولانس.
باشت معاون مالیش شرکتی بود قراردادمعینش کردین
این چه اوضاعیه که شماها درآوردین.
بابا یه کمی هم به فکر سلامت مردم باشید همش که استخدام نیست
مجید
Iran, Islamic Republic of
برید ببینید تو راه و شهرسازی .استان تا دلش خواسته نیروی بدون تخصص و فامیل چ.دستگاه های نظارت. حالا هم که میخوان همین آقا رو بزارن مدیر کل راه . آخه یکی نیست بگه اگه ایشون مدیریت بلد بود همین الان که معاون ساخت راههاست تو وضعیت راهها تغییری میدیدیم. از یه طرف با ز.که باهاشه از اون طرف با روشنفکره از طرف دیگه مرتب میره دهدشت سراغ عدل . نمیدونم این پست ها چی دارن که آدم ها این کارها رو میکنن
Iran, Islamic Republic of
بزارید سر کار بهتر از سواستفاده های کلان مالی دور و بر .. البته خدای حساب پدر و مادر شما جدا از ش
صالحی
United States
جناب حاج
..تامین اقلام مصرفی ..رو بهش دادین تو یه سال میلیاردر شده ویلا تو شمال گرفته و زمین تجاری و ماشین هیوندای در پوشش کالای ن.... توی بلوار ...نزدیک تامین اجتماعی
ما خودمون سالها توی کار فروش تجهیزات و وسایل هستیم و قیمت اقلامی مصرفی رو میدونیم
مثلا یه چسب رو پنج برابر قیمت برای ت. فاکتور میکنه و هزار چیز دیگه وچون . دست اقوام هستص هیچ حساب کتابی ازش نمیکنن
خانومش رو هم شنیدم بدون یه روز کار درمانی تو بیمارستان استخدام کردین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1