کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

تفاوت در سفرها؛ احمدی به دنبال چه می‌گردد

متن ارسالی

24 مرداد 1397 ساعت 16:07

رفتاری که مردم این روزها دل به آن خوش کردند تا بلکه غبار محرومیت را از چهره دیار خود پاک کنند و برخی از مطالبات و خواسته‌هایشان رنگ عمل به خود بگیرد.


متن ارسالی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد سفرهای دوره‌ای خود به بخش‌ها و روستاهای مختلف این استان را بدون وقفه ادامه می‌دهد تا بلکه از رهگذر این سفرها، محرومیتی در یک منطقه کمتر و رضایت مردم از دولتمردان بیشتر شود.
علی‌محمد احمدی در روزهای سخت اقتصادی کشور به جای نشستن در اتاق کارش و مصاحبه با رادیو و تلویزیون، به صورت مداوم به شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها می‌رود و از گزارشات مدیران از آنچه کرده‌اند و درخواست‌های مردم را از آنچه نیاز دارند، از نزدیک می‌بیند و بررسی می‌کند.
در این سفرها که حداقل دستاورد آن است که برخی گره‌ها از مشکلات مردم که نیازی به اعتبار و پول ندارد، با دستورات نماینده ارشد دولت درا ین استان رفع می‌شود؛ هماهنگی‌های بین‌بخشی و بین دستگاهی بیشتر می‌شود و پیگیری مطالبات مردم، برای مدیران اولویت می‌شود.
اما علاوه بر این‌ها، رنگ عمل در سفرهای استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد، پررنگ‌تر است و بسیاری از مصوبات او و مدیرانش در حدود 6 سفری که به مناطق مختلف این استان داشته یا محقق شدند یا در آستانه تحقق هستند و یا امیدواری به انجام آن‌ها بسیار زیاد است.
او در هفتیمین سفر دوره‌ای خود به بخش لوداب و بعد از آن به بخش مارگون رفت و از نزدیک حرف‌های مردم را شنید و عملکرد مدیرانش را دید.
احمدی در این سفر برای مشکلات مهم مردم مارگون و لوداب از جمله کشاورزی، راه، مدارس، آب آشامیدنی، آنتن‌دهی تلفن، بهسازی روستاها، جاده پاتاوه به دهدشت و شبانه‌روزی شدن درمانگاه لوداب و موارد دیگری دستورات راهگشایی داد تا مردم برای حل این مشکلات قدیمی خود امیدوار باشند.
علاوه بر این‌ها آنچه بیش از هر چیز مردم را به حل مشکلاتشان امیدوار کرده و سفرهای احمدی را متفاوت‌تر کرده است، جلساتی است که یک ماه بعد و برای اطلاع از سرنوشت مصوبات این سفرها برگزار می‌شوند و این رویکرد مدیریتی و پیگیری تا حصول نتیجه، دقیقاً همان چیزی است که مردم انتظار دارند.
مردم مناطق مختلف این استان، قول‌ها و سفرهای نمایشی و تبلیغاتی زیادی به خود دیدند و خاطره خوبی از وعده‌های مسئولان به ویژهنمایندگان مجلس ندارند اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد این را می‌داند و برای همین در اولین گام و قبل از اینکه پا به روستایی بگذارد به مدیرانش می‌گوید یا مصوبه‌ای نداریم یا باید حتماً اجرا شود.
او بعد از این نیز با تشکیل جلسات مستمر و مطالبه‌گری از مدران، هیچ بهانه و کم‌کاری را نمی‌پذیرد و قولی که می‌دهد برایش اهمیت دارد.
رفتاری که مردم این روزها دل به آن خوش کردند تا بلکه غبار محرومیت را از چهره دیار خود پاک کنند و برخی از مطالبات و خواسته‌هایشان رنگ عمل به خود بگیرد.


کد مطلب: 402247

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402247/تفاوت-سفرها-احمدی-دنبال-می-گردد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1