تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۰۲۲۴۷
یادداشت:

تفاوت در سفرها؛ احمدی به دنبال چه می‌گردد

متن ارسالی
۰
تفاوت در سفرها؛ احمدی به دنبال چه می‌گردد
کبنا ؛متن ارسالی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد سفرهای دوره‌ای خود به بخش‌ها و روستاهای مختلف این استان را بدون وقفه ادامه می‌دهد تا بلکه از رهگذر این سفرها، محرومیتی در یک منطقه کمتر و رضایت مردم از دولتمردان بیشتر شود.
علی‌محمد احمدی در روزهای سخت اقتصادی کشور به جای نشستن در اتاق کارش و مصاحبه با رادیو و تلویزیون، به صورت مداوم به شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها می‌رود و از گزارشات مدیران از آنچه کرده‌اند و درخواست‌های مردم را از آنچه نیاز دارند، از نزدیک می‌بیند و بررسی می‌کند.
در این سفرها که حداقل دستاورد آن است که برخی گره‌ها از مشکلات مردم که نیازی به اعتبار و پول ندارد، با دستورات نماینده ارشد دولت درا ین استان رفع می‌شود؛ هماهنگی‌های بین‌بخشی و بین دستگاهی بیشتر می‌شود و پیگیری مطالبات مردم، برای مدیران اولویت می‌شود.
اما علاوه بر این‌ها، رنگ عمل در سفرهای استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد، پررنگ‌تر است و بسیاری از مصوبات او و مدیرانش در حدود 6 سفری که به مناطق مختلف این استان داشته یا محقق شدند یا در آستانه تحقق هستند و یا امیدواری به انجام آن‌ها بسیار زیاد است.
او در هفتیمین سفر دوره‌ای خود به بخش لوداب و بعد از آن به بخش مارگون رفت و از نزدیک حرف‌های مردم را شنید و عملکرد مدیرانش را دید.
احمدی در این سفر برای مشکلات مهم مردم مارگون و لوداب از جمله کشاورزی، راه، مدارس، آب آشامیدنی، آنتن‌دهی تلفن، بهسازی روستاها، جاده پاتاوه به دهدشت و شبانه‌روزی شدن درمانگاه لوداب و موارد دیگری دستورات راهگشایی داد تا مردم برای حل این مشکلات قدیمی خود امیدوار باشند.
علاوه بر این‌ها آنچه بیش از هر چیز مردم را به حل مشکلاتشان امیدوار کرده و سفرهای احمدی را متفاوت‌تر کرده است، جلساتی است که یک ماه بعد و برای اطلاع از سرنوشت مصوبات این سفرها برگزار می‌شوند و این رویکرد مدیریتی و پیگیری تا حصول نتیجه، دقیقاً همان چیزی است که مردم انتظار دارند.
مردم مناطق مختلف این استان، قول‌ها و سفرهای نمایشی و تبلیغاتی زیادی به خود دیدند و خاطره خوبی از وعده‌های مسئولان به ویژهنمایندگان مجلس ندارند اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد این را می‌داند و برای همین در اولین گام و قبل از اینکه پا به روستایی بگذارد به مدیرانش می‌گوید یا مصوبه‌ای نداریم یا باید حتماً اجرا شود.
او بعد از این نیز با تشکیل جلسات مستمر و مطالبه‌گری از مدران، هیچ بهانه و کم‌کاری را نمی‌پذیرد و قولی که می‌دهد برایش اهمیت دارد.
رفتاری که مردم این روزها دل به آن خوش کردند تا بلکه غبار محرومیت را از چهره دیار خود پاک کنند و برخی از مطالبات و خواسته‌هایشان رنگ عمل به خود بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1