تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۴۰۲۲۴۶
گزارش:

ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج ترک برداشت / علوی: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج هنوز تکمیل نیست

۰
ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج ترک برداشت / علوی: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج هنوز تکمیل نیست
کبنا ؛ورزشگاه هزار نفری یاسوج در سال 86 کلنگ‌زنی و با هزینه بیش از 24 میلیارد تومانی در سال 94 با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت ولی به دلیل نبود تیم در لیگ دسته دوم، یک و برتر تاکنون بلا استفاده مانده و حتی رفته رفته رو به فرسودگی می‌رود.
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج هنوز تکمیل نیست
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج هنوز به طور کامل تکمیل نیست، گفت: برای رفع مشکلات موجود 
سید محمدتقی علوی در این باره اظهار داشت: ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در سال 86 کلنگ زنی و سال 94 با حضور وزیر وقت ورزش و جوانان افتتاح شد ولی هنوز به طور کامل تحویل اداره کل ورزش و جوانان نشده است.
وی با اشاره به مکاتبه انجام شده با شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری مکان‌های ورزشی در زمینه تحویل این پروژه عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده این مهم نیز در شهریورماه امسال محقق می‌شود.
علوی از ورود دادستان برای تکمیل پروژه و تحویل به اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و ابراز کرد: این پروژه نواقصاتی از جمله بدهی‌های آب، برق و گاز و چکه کردن برخی قسمت‌ها را دارد و پیمانکار پروژه نیز به دلیل داشتن مطالبات هنوز پروژه را تحویل نداده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استاندار در زمینه تیم داری در یکی از لیگ‌های کشور نگاه مثبت دارد و معتقد بوده با ورزش فوتبال می‌توان نشاط اجتماعی را در جامعه توسعه داد.
علوی با تاکید بر اینکه تیم نگه داشتن مهمتر از خرید تیم است، ادامه داد: تیم کادر و قرارداد می‌خواهد هرچند تلاشمان این بوده از فرزندان بومی استفاده کنیم و شاید برای تقویت تیم قراردادی با بازیکنانی خارج استان نیز داشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از فضاهای خوب و بزرگ ورزشی در استان که آبرویی برای ورزش ما به شمار می‌رود ورزشگاه ۱۵ هزار نفری است اظهار کرد: هزینه زیادی برای ساخت این ورزشگاه شد اما در حال حاضر با همه کمبودها و نواقصی که وجود دارد این ورزشگاه سرمایه‌ای بزرگ برای ورزش استان به شمار می‌رود.


نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1