کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پیام تبریک مهدی روشنفکر به «سید اسدالله هاشمی» مطرح شد

روشنفکر: به زودی شاهد دفن دگم‌اندیشی هستیم / شما چوب قانونمداری و ایستادگی در مقابل زمین‌خواران سیاست زده را خوردید

24 مرداد 1397 ساعت 12:38

شک ندارم زمان طلوع خورشید دانش و دانایی نزدیک است و بزودی شاهد دفن دگم اندیشی و منفعت طلبی خواهیم بود و به خواسته مردم زمان شناس استان سیاست ورزی جایگزین سیاست زدگی می شود.


 مهدی روشنفکر در پیامی متفاوت انتصاب سید اسدالله هاشمی به عنوان مدیرکل محیط زیست استان ایلام را تبریک گفت و از آینده‌ای درخشان برای استان خبر داد.
 به گزارش کبنانیوز، مهدی روشنفکر در پیام تبریک به سید اسدالله هاشمی آورده است: به‌زودی شاهد دفن دگم اندیشی و جایگزینی شایسته سالاری به جای قوم سالاری و عدالت به جای سهم خواهی های سیری ناپذیر، خواهیم بود.
 در پیام تبریک مهدی روشنفکر عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان به سید اسدالله هاشمی آمده است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
 جناب آقای مهندس سید اسدالله هاشمی
 سلام علیکم
 انتصاب شایسته‌ی جناب عالی به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام را صمیمانه تبریک می‌گویم. کیست که نداند جنابعالی چوب قانونمندی و حساسیت نسبت به اعمال و اجرای قانون در برابر مافیای زمین خوار و سهم خواهان سیاست زده را خوردید!
همچنانکه مقام معظم رهبری در سال 73 در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد فرمودند:
«این استان دچار مسائل شبه سیاسی شده است» و امروز محرومیت محیط زیست استان از سرمایه‌ای همچون حضرتعالی، محصول همان سیاست زدگی است که پایش را بر گلوی نحیف توسعه این دیار ثروتمند اما محروم گذاشته است.
 تردید ندارم زمان طلوع خورشید اگاهی نزدیک است و به‌زودی شاهد دفن دگم اندیشی و منفعت طلبی به پشتوانه مردم اگاه و زمان شناس خواهیم بود و به حول و قوه الهی شایسته سالاری جایگزین قوم سالاری و عدالت جایگزین سهم خواهی های سیری ناپذیر خواهد شد
 دوام توفیقات روز افزون را از جهاندار جان آفرین مسالت دارم.
 ارادتمند مهدی روشنفکر


کد مطلب: 402243

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402243/روشنفکر-زودی-شاهد-دفن-دگم-اندیشی-هستیم-چوب-قانونمداری-ایستادگی-مقابل-زمین-خواران-سیاست-زده-خوردید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1