تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۰۲۲۴۱
گزارش:

تور نیم‌روزه خبرنگاران و شهرداری یاسوج/اقدام جهادی در اجرای خیابان 45 متری بنسنجان و تکمیل پل چهارم بشار /تصاویر

۱
تور نیم‌روزه خبرنگاران و شهرداری یاسوج/اقدام جهادی در اجرای خیابان 45 متری بنسنجان و تکمیل پل چهارم بشار /تصاویر
کبنا ؛شهرداری یاسوج به همت روابط عمومی و امور بین‌الملل این دستگاه به مناسبت روز خبرنگار تور نیم روزه‌ای را برای خبرنگاران این شهر برگزار کرد.
در این تور نیم روزه خبرنگاران به همراه نستهن مقدم شهردار یاسوج از تعدادی از پروژه‌های عمرانی بازدید و در جریان روند ساخت این پروژه‌ها قرار گرفتند.

 این روزها پروژه‌های ریز و درشت زیادی در دستور کار قرار دارد و برخی از آن‌ها پیشرفت فیزیکی بالایی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به پروژه پل چهارم بشار اشاره کرد.
اولین پروژه‌ای که خبرنگاران و شهردار به همراه هم از آن بازدید کردند خیابان 45 متری بنسنجان شرف‌آباد-دولت‌آباد- زیرتل به طول 5 کیلومتر بود که در حال حاضر در منطقه بنسنجان خودروهای راهسازی شهرداری به جد مشغول بازگشایی و زیرسازی بودند و تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

اما شهردار یاسوج از پروژه‌ای که بسیار راضی به نظر می‌رسید خیابان 20 متری اتصال شهرک جوشکاران به پل امام‌زاده مختار بود که اکنون در حال زیرسازی است و بنا به وعده شهردار یاسوج این پروژه تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و در قسمت عبور رودخانه نیز پلی موقت و لوله‌ای اما بزرگ تا هنگام ساخت پل پنجم بشار نصب خواهد شد.
شهردار یاسوج در هنگام حرکت به میوه‌فروشانی که سال‌ها در فلکه ساعت سد معبر می‌کردند و موجب کثیفی پیاده‌رو و حتی جدول‌ها شده بودند اشاره کرد و گفت: هر چند مقاومت‌هایی صورت می‌گرفت اما عزم خود را برای جابجایی آن‌ها به کار گرفتیم.

نستهن مقدم شهردار یاسوج و هیات همراه همچنین از پروژه پل چهارم بشار بازدید کردند که اکنون پیشرفت 85 درصدی دارد و قرار است عرشه پل از آبیک قزوین ظرف هفته آینده بارگیری شده و برای نصب به یاسوج بیاید.
وی گفت: این پروژه جز پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است که باید تا پایان ماسال به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار یاسوج در همین خصوص با بیان این که پروژه مدتی به دلیل مشکلات اعتباری دچار رکود شده بود از پیمانکار این پل قدردانی کرد و گفت: تاکنون 9 میلیارد تومان پرداخت شده و 8 میلیارد تومان برای سال جدید تخصیص داده شده و برای خروجی پل هم 13.5 میلیارد تومان مورد نیاز است.

مقدم که برخی معاونین نیز وی را در این تور نیمروزی همراهی می‌کردند به عزم شهرداری یاسوج برای آسفالت معابر و ساخت جداول و بهسازی معابر اشاره کرد و گفت: برای این کار برآورد 100 میلیارد تومان اعتبار کرده‌ایم که از این میان برای بهسازی معابر 18 میلیارد تومان برآورد شده است.
بلوار کشاورز و ایجاد تقارن میان دو قسمت آن از دیگر دغدغه‌های نستهن مقدم بود که به آن اشاره کرد و گفت: این بلوار به زودی شکیل و عریض‌تر می‌شود.

شهردار یاسوج در این تور نیم‌روزی به سایر پروژه‌های عمرانی هم اشاره کرد و گفت: پروژه جاده دسترسی به بیمارستان امام سجاد(ع)-پروژه جاده دسترسی ساختمان پژوهشی آموزش و پژوهش-سرویس بهداشتی پارک‌های ساحلی و مهرورزی و ولایت-عملیات جدول گذاری معابر زیرتل و پروژه پیاده‌روسازی خیابان مطهری و پارک محله‌ای کودک از دیگر پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج است.

وی گفت: پروژه آبرسانی به پارک جنگلی و پروژه مخزن هزار متر مکعبی ذخیره آب پارک جنگلی و پروژه روشنایی پارک جنگلی از دیگر پروژه‌های عمرانی شهری یاسوج است که این سه پروژه به بهره‌برداری رسیده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1