تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۴۰۲۲۲۷
مطالبه گری صریح بسیج دانشجویی از رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

آب پاکی که «مزارعی» روی دست پتروشیمی بویراحمد ریخت/ همه بشنوند، هیچ‌کسی حاشیه امن در کنار ما ندارد / نه از تهدید جانی می‌ترسم نه از لشکری / چک سفید امضا هم سرازیر کنند نگاهشان نخواهیم کرد

۸
۰
آب پاکی که «مزارعی» روی دست پتروشیمی بویراحمد ریخت/ همه بشنوند، هیچ‌کسی حاشیه امن در کنار ما ندارد / نه از تهدید جانی می‌ترسم نه از لشکری / چک سفید امضا هم سرازیر کنند نگاهشان نخواهیم کرد
کبنا ؛نشست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی که با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در دادگستری استان برگزار شد، در این نشست دانشجویان بسیجی سؤالاتی صریح و شفاف پیرامون کوه خواری، رانت‌خواری، استخدام‌های فله‌ای، فرار از مالیات، تخلفات مدیران و نمایندگان و پتروشیمی سقاوه بویراحمد مطرح کردند.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی امروز در این نشست بابیان اینکه سؤالی پرسیده شده که آب پتروشیمی سقاوه بویراحمد از کجا تأمین می‌شود؟ اظهار کرد: ابتدا باید خود پتروشیمی بشود بعد آب آن تأمین شود، افرادی که می‌خواهند اساس آن را ایجاد کنند باید ابتدا پول آن را تأمین کنند.
مزارعی افزود: بنده اگر بخواهم ساختمانی را احداث کنم ابتدا می‌گویم که آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین برنامه‌وبودجه استان برای احداث این ساختمان 100 میلیون تومان دارایی دارم و 20 میلیون تومان هم شما کمکم کنید تا عملیات آن را آغاز کنم.
وی تصریح کرد: آن‌کسی که می‌خواهد پتروشیمی بویراحمد را احداث کند و هزار میلیارد تومان هم برای آن هزینه کند باید بیاید و بگوید که این 500 میلیارد تومان آورده ایشان است و مقدار اندکی هم دولت اعتبار کمک کند.
رئیس‌کل دادگستری استان گفت: کسی که هنوز نمی‌تواند بیاید اعلام کند که این مقدار پول برای احداث پتروشیمی بویراحمد دارد چطور عملیات اجرایی آغاز می‌شود؟ ما هنوز در این قسمت از اعتبارات گیر کرده‌ایم.
وی افزود: وقتی کسی می‌خواهد یک کار بزرگ و عظیمی را انجام دهد باید یک آورده‌ای داشته باشد بدون آورده که نمی‌شود، اگر قرار باشد که دولت پول بدهد و فرد دیگری آن را احداث کند، بنا بر این به هر یک از شما جوانان هم پول بدهند کمتر بنده و دیگری نیستید می‌توانید بروید و احداث کنید.
مزارعی اظهار داشت: خوب اگر قرار است که دولت تسهیلاتی برای این پروژه اختصاص دهد پس به هریک از شما جوانان بسیجی تسهیلات داده شود این جوانان هم بسیار عرضه دارند هم حزب الهی و دلسوز هستند شما جوانان خوب هم می‌توانید پتروشیمی احداث کنید.
وی بابیان اینکه اگر تسهیلات بدون آورده است باید این تسهیلات را به همین جوانان بسیجی بدهید تا بروند و بسازند، گفت: اگر قرار است که استان تسهیلاتی را برای ساخت‌وساز اختصاص دهد تا مجموعه و مردم مرتفع شوند باید به یک جوان حزب الهی و مؤمن که دستش هم خالی است اختصاص دهد، 10 نفر از این جوانان را بیاورید و این هزار میلیارد که قرار است به آن سرمایه‌گذار که آورده هم ندارد به این جوانان بدهید.
وی اظهار داشت: سازمان مدیریت برنامه‌وبودجه استان اگر بخواهد اعتباری را برای پروژه‌ای در استان تخصیص دهد اگر بدون آورده است پس چرا دست جوانان را نمی‌گیرد؟
رئیس دادگستری استان تأکید کرد: آقایان ابتدا بیایند و بگویند که این مقدار آورده ما هست تا بنده و مردم بدانند و بعد عملیات را آغاز کنند.
وی افزود: البته ما خوشحال می‌شویم که کسی پولی در استان بیاورد و کاری را انجام دهد تا رونق، کارآفرینی و اشتغال‌زایی صورت گیرد اما اگر بنا بر سو استفاده باشد ما با تمام قدرت جلویش را می‌گیریم و مهم هم نیست چه کسی باشد.
مزارعی اظهار داشت: می‌خواهم همه بشنوند که هیچ‌کسی حاشیه امن در کنار ما ندارد هیچ‌کسی. بنده با همهٔ قدرتم نه از تهدید جانی می‌ترسم نه از لشکری می‌ترسم بلکه قول به شما می‌دهم که حتی اگر چک سفید امضا هم سرازیر کنند نگاهشان نخواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یعنی با پول دولت می خوان پتروشیمی خصوصی احداث کنن؟؟؟
طاهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مزارعی. تا به حال اینقدر از سخنان یک مدیر حکومت خوشحال نشده بودم. سخن شما کاملا درست است. سهم آورده این به اصطلاح سرمایه گذار، همین زمین و مجوزهای دولتی است!
به راستی وقتی چنین است چرا شهرداری یاسوج و مارگون نباید سهامدار باشند تا سود طرح برای همه مردم باشد؟ به ن"ر من در یک طرحی که بیست هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد، هرکس مدعی سرمایه است باید حداقل هزار میلیارد تومان از خودش پول در حسابی بگذارد و با امضا یک مقام دولتی مربوط مشترکا صاحب امضا بشوند تا بعد بتوان سهمی برای او در نظر گرفت. چرا باید سرمایه ملی به یک شخص واگذار شود تا اینهمه قدرت مالی و امنیتی و سیاسی و ... در این شهر در دست یک فرد خاص جمع بشود؟ آیا اینکار بجای منافع ملی یک تهدید ملی محسوب نمی شود؟
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
احسنت. خدا کنه همیشه همینطور قاطع و پیگیر باشید و جلوی این رانت ها و باند بازی ها و پارتی بازی ها رو بگیربد.
سازمان مديريت و برنامه ريزى استان
Iran, Islamic Republic of
ممنون حاج آقاى مزارعى ، ما هم با توصيه حضرتعالى موافقيم و انشاالله كه همينطور هم بشه ... ياحق ...
امید
Iran, Islamic Republic of
اقای مزارعی خدا قوت. ما مردم مظلوم شهرستان دنا خصوصا مردمی که از اب رودخانه بشار استفاده میکنند با تمام توان از جنابعالی حمایت میکنیم وبا شما تا پای جان جهت احقاق حقوقمان ایستادگی میکنیم . در قضیه پتروشیمی همه دست بهم داده تا حق حیات مردم که همان اب رودخانه بشار هست ازشون بگیرن . مدیران بخش اب استان مزید بر این فاجعه زیست محیطی است.جناب مزارعی حدود 50 هزار کشاورز وبیش از90هزار از مردم پایین دست رودخانه برای اب شرب از رودخانه استفاده میکنند حالا با باند وجریان. قدرت مردم بیچاره را در تنگنا قرار میدهند تورا خدا نگذارید ظلم به مردم شود اب بشار همین الان هم نفسهای اخرشو میکشه دیگه توان برداشت بیش از اینو نداره.در بازدیدی که طرف خارجی از محل ایجاد پروژه را داشت خنده اش گرفته بود میکفت بر اساس کدام کار کارشناسی اینجا برای پتروشیمی در نظر گرفته شده میگفت اب دریا کجاست برای تغذیه پتروشیمی در جواب گفتند اب رودخانه بشار سرشون تکان دادند که نشان از تاسف عمیق اونها داشت اینو بچه هایی که تا حدودی با زبان انگلیسی اشنا بودند ودر محل حضور داشتند به صراحت اعلام کردند .امید است جنابعالی به جد مدافع حقوق مردم باشی نه عده خاصی که فقط اموال این مردم را به یغما میبرند ما اول به خدا بعد به شما امید داریم
Russian Federation
احسن بر اين تحليل
اخ
Iran, Islamic Republic of
مملکت
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حاج آقا مزارعی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1