کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

جلسه محرمانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شورای شهر دوگنبدان / احمدی: شورای شهر و شهردار دوگنبدان با وحدت کار مردم را انجام دهند / ظفری در شهرداری می‌ماند

23 مرداد 1397 ساعت 10:58

این جلسه در ساختمان دولت و بدون حضور رسانه‌ها و پشت درب‌های بسته برگزار شد تا برای همیشه ریشه اصلی اختلافات برای مردم مبهم بماند.


جلسه محرمانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعضای شورای شهر دوگنبدان شب گذشته در ساختمان دولت برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این جلسه که غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت، عبدالرحیم رحیمی فرماندار واعضای شورای شهر دوگنبدان برگزار شد، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر وحدت و همدلی اعضای شورا تاکید کرد.
همچنین در این جلسه هر کدام از اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد سووالاتی را از مسعود ظفری کرد و شهردار دوگنبدان نیز به سووالات احمدی پاسخ داد.
احمدی از شورای شهر و شهردار دوگنبدان خواست تا با تعامل و همکاری کارهای مردم را انجام بدهند. 
این جلسه در ساختمان دولت و بدون حضور رسانه‌ها و پشت درب‌های بسته برگزار شد تا برای همیشه ریشه اصلی اختلافات برای مردم مبهم بماند.
اما قبل از این اطلاعات رسیده به خبرنگار کبنانیوز از مرکز استان، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی روز شنبه بدون برنامه قبلی در شهر یاسوج مستقر شد و به نظر می‌رسد که این حضور، بی ارتباط با شهردار دوگنبدان نبوده و البته جلسه شورای حل اختلاف استان نیز هم کنسل شد.
طبق شناختی که از نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی داریم، معمولاً سفرها و دیدارهای ایشان قبل از حضور در منطقه برنامه ریزی و اعلام عمومی می‌شود، اما از دیروز شنبه در حالی که همه فکر می‌کردند به تهران بازگشته است و در منطقه حضور ندارد، به صورت غیر منتظره، پستی در پیج شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر و مشخص کرد اطلاعات رسیده به خبرنگار کبنانیوز دقیق بوده و دکتر تاجگردون در مرکز استان نسبت به مسئله شهرداری و شورای شهر دوگنبدان بی تفاوت نبوده است.
مصوبه لغو حکم شهردار دوگنبدان، قبل از طرح در کمیته حل اختلاف استان، در کمیته انطباق فرمانداری گچساران با وارد ندانستن ادله‌ها و مستندات مخالفین شهردار، رد شده بود.
به زودی کبنانیوز خبرهای تکمیلی از این دیدارها منتشر خواهد کرد.
 


کد مطلب: 402221

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402221/جلسه-محرمانه-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-شورای-شهر-دوگنبدان-احمدی-شهردار-وحدت-کار-مردم-انجام-دهند-ظفری-شهرداری-می-ماند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1