تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۴۰۲۲۲۰
درنشست کارگروه بررسي رفع موانع توليد و سرمايه گذاري در حوزه گردشگری و صنایع دستی مطرح شد

دستور ویژه استاندار برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد

۰
دستور ویژه استاندار برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛نشست کارگروه بررسي رفع موانع توليد و سرمايه گذاري در حوزه گردشگری و صنایع دستی صبح امروز 23مرداد ماه  در سالن کنفرانس اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار شد.


این نشست  با حضور مدیرکل حوزه سرمایه گذاری استاندار،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان ،معاون صنایع دستی استان ،نمایندگان بانک های عامل استان و سرمایه گذاران  در محل برگزار شد.‏


مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تسهیلات اشتغال زایی روستایی گامی مهم در راستای رونق کسب وکار در استان است اظهار کرد:دغدغه اصلی استاندار محترم استان موضوع اشتغال می باشد بطوریکه ایشان روزانه وضعیت جذب تسهیلات اشتغالزایی را رصد می نمایند و حضور تیم اقتصادی ایشان در بانک ها و دستگاههای اجرایی و شهرستانها خود موید این موضوع است.

سید حشمت الله صمیمی دوست با بیان اینکه بانک ها همکاری بیشتری با مردم جهت دریافت تسهیلات داشته باشند تصریح کرد: متأسفانه بعضی از  بانک های عامل در استان شعبات خود در شهرستانها را توجیه نکرده اند و بعضی از کارمندان بانک ها متقاضیان را از همان ابتدا به نحو مطلوب توجیح  نمی کنندو همین امر یکی از دلایل کندی جذب تسهیلات در سطح استان است.

 وی افزود: بعضی از متقاضیان استفاده از تسهیلات اشتغالزایی روستایی فاقد هر گونه وثیقه و ضمانت بانکی هستند که لازم است دستگاههای اجرایی در همان ابتدا مشاوره لازم را به متقاضیان ارائه دهند.


مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه وبویراحمد به تدبیر استاندار استان در موضوع حل مشکلات متقاضیان استفاده از تسهیلات اشتغالزای روستایی اشاره کرد و افزود:علی احمدی استاندار استان از تیم اقتصادی خود خواسته است تا مشکلات متقاضیان سرمایه گذاری در استان با نک های عامل به صورت رو در رو بررسی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان نیز در این نشست با بیان اینکه 20درصد اعتبارات اشتغال زایی روستایی استان در حوزه صنایع دستی و گردشگری است اظهار کرد: تا کنون طرح های بزرگ اشتغال زایی در این دو حوزه به کارگروه اشتغال استان معرفی شده است.

محمود باقری با اشاره به نظارت دقیق کارشناسان این اداره کل برای ایجاد شغل در روستاهای استان گفت: به دنبال ایجاد شغل پایدار برای مردم استان هستیم اجازه نخواهیم داد تسهیلات اشتغالزایی صرف مصارف شخصی افراد شود.

 عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:بانک های استان در اجرای طرح های اشتغال زایی سرمایه گذاران را همکاری کنند.

باقری با اشاره به قابلیت های کهگیلویه وبویراحمد در حوزه گردشگری و صنایع دستی افزود:هرگونه سرمایه گذاری درحوزه صنایع دستی وگردشگری استان سود آور است.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان با تقدیراز استاندار کهگیلویه بویراحمد گفت: اقدام استاندار برای رفع موانع سرمایه گذاری دراستان قابل تقدیراست و این اینکه سرمایه گذاران و بانک های عامل در یک جلسه مشترک به صورت رودر رو مشکلات را بررسی کنند گامی مهم در اجرای سریع طرح های اشتغال زایی است.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1