تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۴۰۲۲۱۰
کبنا گزارش می‌دهد

مسوولان کهگیلویه و بویراحمد قدر این سرمایه 100 میلیارد تومانی را بدانند / ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج انشعاب آب، برق و گاز ندارد

۰
مسوولان کهگیلویه و بویراحمد قدر این سرمایه 100 میلیارد تومانی را بدانند / ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج انشعاب آب، برق و گاز ندارد
کبنا ؛مدیر شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری مکان های ورزشی کشور گفت: شرایط برای واگذاری ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برای بهره برداری فراهم شده و ظرف یک هفته آینده واگذار خواهد شد.
به گزارش کبنا، اکبر منادی مدیر شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری مکان‌های ورزشی کشور عصر روز دوشنبه 22 مردادماه با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان از استادیوم 15 هزار نفری یاسوج بازدید کرد.
سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این بازدید به مشکلات ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج اشاره و اظهار کرد: نداشتن انشعاب آب، برق و گاز از مشکلات اصلی این ورزشگاه است و همچنین ما نمی‌دانیم که این ورزشگاه در مالکیت کیست؟ و کلیدی از درب‌ها و اتاق‌های این ورزشگاه در اختیار ما نیست.
وی در ادامه به تلاش مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه استاندار برای ورود بخش خصوصی به تیم‌داری خبر داد و گفت: با شرکت‌های همانند سینره و کارخانه سیمان در این رابطه هم صحبت شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما به دنبال این هستیم که ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج را پویا کنیم و هیئت‌های ورزشی را در این ورزشگاه جا دهیم.
به گزارش کبنا، در ادامه منادی مدیر شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری مکان‌های ورزشی کشور، اظهار کرد: هم اینک بر اساس آخرین فهرست بها، پیمانکار این طرح افزون بر 60 میلیارد ریال طلب دارد.
وی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته برای رفع کمبودها و مشکلات موجود این ورزشگاه به حدود 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
منادی ادامه داد: شرکت توسعه و تجهیز مکان های ورزشی کشور نیز متعهد به پرداخت و تامین این میزان اعتبار برای رفع مشکلات موجود ورزشگاه یاسوج شده است.
مدیر شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری مکان‌های ورزشی کشور گفت: البته تمامی مشکلات و کمبودها نیز در متن تفاهم نامه واگذاری این طرح به اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد و شرایط موجود نیز قید خواهد شد.
منادی یادآور شد که مسئولان و متولیان امور اجرایی و ورزش این استان باید بیش از پیش از فرصت ایجاد شده و سرمایه یک هزار میلیاردی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج نهایت استفاده را ببرند.
وی گفت: بدون شک مسئولان امر باید بیش از پیش قدردان این فرصت و احداث چنین ورزشگاهی با شرایط و استانداردهای روز دنیا و همراه با امکانات موجود آن باشند.
بنا بر این گزارش، ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج اردیبهشت سال 94 با حضور جمعی از مسئولان و مقامات کشوری و استان کهگیلویه وبویراحمد به بهره برداری رسید ولی تاکنون به دلیل برخی مشکلات و کمبودها و نبود یک تیم حرفه ای فوتبال در لیگ های فوتبال کشور امکان بهره برداری کامل از آن فراهم نشده است. عملیات اجرایی استادیوم 15 هزار نفری یاسوج به مساحت حدود 23 هزار متر مربع سال 86 آغاز شد. این استادیوم دارای 10 خط ویژه دوومیدانی، جایگاه خبرنگاران و رختکن بوده و جزو ورزشگاه های پیشرفته کشور است.  کیفیت این استادیوم به تایید مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده و قابلیت برگزاری مسابقات فوتبال و دوومیدانی در سطح ملی در آن وجود دارد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1