تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۰۲۲۰۵
در جمع خبرنگاران مطرح شد

کشف ۷۱ هزار کیسه برنج احتکار شده در یاسوج / توضیحات پلیس استان در رابطه با قتل پسر توسط پدر / کلاهبردار ۷۵۰ میلیونی از حساب کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

۲
۲
کشف ۷۱ هزار کیسه برنج احتکار شده در یاسوج / توضیحات پلیس استان در رابطه با قتل پسر توسط پدر / کلاهبردار ۷۵۰ میلیونی از حساب کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
کبنا ؛رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس اطلاعات امنیت عمومی این استان موفق به کشف ۷۰ هزار و ۷۹۶ کیسه ۱۰ کیلویی برنج خارجی احتکار شده شد.
دنبال ارتقاء نیروی انسانی و تجهیزات پلیس هستیم 
 سردار انصاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس اطلاعات امنیت عمومی این استان با همکاری و هماهنگی با دستگاه قضایی 70 هزار و 796 کیسه برنج 10 کیلویی خارجی احتکار شده را کشف کرد.
وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی وانت‌ بارهای میوه فروش سطح شهر یاسوج عنوان کرد: یکی از ماموران انتظامی توسط صاحبان این خودروهای میوه فروش مورد ضرب و شتم قرار گرفت که به کما رفت و بعد از ماه‌ها هنوز شرایط برگشت به کار را ندارد.
انصاری از حضور شهردار یاسوج در شورای تامین استان خبر داد و ابراز کرد: مقرر شده شهرداری نسبت به ساماندهی وانت بارهای میوه فروش اقدام کرده و محل مشخصی را برای آنان در نظر بگیرند به گونه‌ای که از نان خوردن نیفتند و برای شهروندان نیز ایجاد مزاحمت نکنند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک 17  مرداد روز خبرنگار بیان کرد: هم اکنون در عصر سلطه ارتباطات هستیم به گونه‌ای که در تمام مسائل دنیا ، رسانه‌ها و اصحاب رسانه بزرگترین نقش را دارند.
انصاری با اشاره به اینکه افزایش روزافزون شبکه‌های خبری و ماهواره‌ای بیانگر اهمیت رسانه در مدیریت افکار عمومی است، تصریح کرد: با افزایش سواد و دانش رسانه‌ای بویژه در فضای مجازی می‌توانیم از اثرات منفی رسانه پیشگیری کنیم.
وی ادامه داد: به طور حتم با سواد رسانه‌ای می‌توانیم در جهت دهی به افکار عمومی بیشترین بهره را برده و تضاد و شکاف‌های سیاسی و اجتماعی را کاهش دهیم و برای ماندگاری نظم اجتماعی گام برداریم.

کلاهبردار ۷۵۰ میلیونی از حساب کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در همدان دستگیر شد
سردار انصاری اظهار داشت: به دلیل نزاع خانوادگی پسری توسط پدر به قتل رسید که عمدی و یا سهوی بودن آن باید توسط دستگاه قضایی بررسی شود.
وی با بیان اینکه گفته می‌شود هنگام نزاع خانوادگی پسر خانواده که در حال میانجی‌گری بوده به قتل رسیده است، عنوان کرد:پدر مقتول معلم بازنشسته بوده که با سلاح کلت کمری دارای جواز پسر خود را به قتل رسانده است.
رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: عمدی و یا سهودی بودن این قتل و در مجموع اینکه پدر مقتول، قاتل بوده یا نه باید توسط مرجع قضایی رسیدگی شود.
انصاری از کشف کلاهبرداری 750 میلیون تومانی اینترنتی خبر داد و گفت: فردی هنگام خرید مشتریان و استفاده از کارت خواب از کارت مشتری‌ها کپی برداری و بعد از ان اقدام به برداشت از حساب انان می‌کرد.
وی با بیان اینکه این فرد کلاهبردار در چندین استان کشور اقدام به خرید طلا کرده بود، ادامه داد: در آخر در منزل شخصی‌اش در شهر همدان دستگیر و به یاسوج منتقل و هم اکنون در بازداشت است.

معلوم نیست قتل چند شب پیش یاسوج سهوی بوده یا عمدی
سردار انصاری اظهار کرد: خبرنگاران با قلم خوب خود خدمات سربازان انقلاب از جمله سبزپوشان نیروی انتظامی را منعکس می‌کنند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سعی ما بر این است که همیشه رفاقت خود را با اصحاب رسانه حفظ کنیم تا به کمک هم در ایجاد امنیت جامعه کوشا باشیم.
وی با یادی از شهید محمود صارمی شهید راه خبر خاطرنشان کرد: شهیدان خبرنگار به سوگند خود عمل کردند و قداست قلم را نگه داشتند.
انصاری از این عصر به عنوان سلطه ارتباطات یاد کرد و گفت: هر روزه شاهد افزایش رسانه‌ها هستیم و می‌توانیم از نقش رسانه‌های نوین برای مدیریت افکار جهت بهره‌گیری هدفمند استفاده کنیم.
فرمانده انتظامی استان با بیان این که هر کسی سواد رسانه‌ای نداشته باشد درجا خواند زد تنها با سواد رسانه‌ای است که می‌توانیم به خوبی از رسانه و فضای مجازی استفاده کنیم و با رسانه به جهت دهی افکار عمومی پرداخته و بیشترین بهره را از آن ببریم.
انصاری در ادامه تعامل با رسانه از اهداف مهم پلیس دانست و گفت: ماموریت‌های نیروی انتظامی ویژه است که مهم ترین آن بحث امنیت است و باید رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی خوب و هدفمند در ایجاد امنیت کمک کنند.
وی به حادثه‌های که چند شب پیش در یاسوج به وجود آمد اشاره کرد و گفت: اگر رسانه‌ها این خبر را انعکاس نمی‌دادند مشکلات بیشتری پیدا می‌کردیم و رسانه‌ها از بروز شایعات جلوگیری کردند.
فرمانده انتظامی یاسوج در ادامه گفت: به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران خدمات پلیس را در این هفته به گوش مردم برسانند.
وی در ادامه به سوالات رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: در بحث ارتباط پلیس با مردم سعی می‌کنیم ارتباط رو در رو با مردم داشته باشیم و و در مساجد مناطق مختلف چنین نشست‌هایی با مردم داریم.
انصاری افزود: هر دو هفته یکبار برنامه در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ داریم و هر کسی که آن جا بیاید مشکلاتشان را مورد بررسی و پی گیری قرار می‌دهیم.

کهگیلویه و بویراحمد آخرین استان در نزاع دسته جمعی 
فرمانده نیروی انتظامی استان از نشست با ریش سفیدان و معتمدین به عنوان دیگر برنامه ارتباط مردمی یاد کرد و گفت: همچنین با خبرنگاران نشست‌هایی داریم تا اطلاع‌رسانی لازم انجام شود و مردم از کارها و اقدامات ما با خبر شوند.
وی به موضوع امکانات نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: یکی از استان‌هایی هستیم که بیشترین پیگیری را برای رفع مشکلات داریم تا تجهیزات مدرن در اختیار قرار گیرد و یا این که فضاهای فیزیکی خود را بهسازی و نوسازی کنیم.
سردار انصاری به محلات مواد فروشی هم اشاره کرد و گفت: محله امنی برای مواد مخدر نداریم و رعب و وحشت همیشه در بین افراد فروشنده وجود دارد.
وی افزود: برای مقابله با معتادین و فروشندگان تاکنون ۵۳ طرح عملیاتی را اجرا کرده‌ایم و در سطح شهرها و همچنین راه‌ها این عملیات‌ها انجام شده که ۶۸۳ نفر را تحت عنوان مصرف کننده و فروشنده دستگیر کرده و بیش از ۲ تن مواد مخدر تاکنون کشف داشته باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع رانندگی‌های بد در شهرهای استان اشاره کرد و گفت: شاید یکی از دلایل این باشد که محلی برای چنین کارهایی همچون پیست‌ها وجود نداشته باشد اما از پلیس خواسته‌ایم که ماشین‌ها را برای مدت طولانی توقیف کنند و جدیت بیشتری در این زمینه خواهیم داشت.
وی در پاسخ به سووالی در خصوص ضعف در پایش تصویری در جاده‌ها گفت: ما وظیفه خرید و نصب آن‌ها را نداریم اما پیگیر این کمبود هستیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پایش تصویری در محورها و در شهرها بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود و در بحث مسؤولان و کم‌کاری‌ها مماشاتی نخواهیم کرد و اهداف سازمان را پیگیری می‌کنیم.
انصاری به برخی جرایم اشاره کرد و گفت: در بحث سرقت از طلافروشی ننگی بود که در روز روشن سرقت کنند اما دست بردار نشدیم و در کمترین زمان ممکن آن‌ها را دستگیر کردیم و در همان دوره هفته‌ای ۳ جلسه برگزار می‌کردیم که در کمترین زمان ممکن سارقین قاتل دستگیر شدند.
وی با بیان این که در آن روزها با ویلچر در اداره آگاهی خودم ماموریت دستگیری سارقان را مدیریت کردم خاطرنشان کرد: بچه‌های ما با کمترین تجهیزات کاری بزرگ کردند.
وی به جایگاه استان در کشور اشاره کرد و گفت: در پیشگیری از سرقت سومین استان کشور هستیم که کارنامه درخشانی برای پلیس استان است و در نزاع‌های دسته جمعی و کنترل آن بهترین استان کشور هستیم.
این فرمانده انتظامی گفت: تاکنون ۱۱۵ میلیارد ریال کشفیات کالای قاچاق داشتیم که ۵ درصد رشد کشفیات ما بوده است و یک مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال اسکناس جعلی در استان داشتیم که همکاران ما آن را کشف کردند.
وی به قتل دو شب قبل اشاره کرد و گفت: فردی پسر خود را به دلیل مشکلات خانوادگی به قتل رساند که هنوز معلوم نیست دلیل آن عمدی بوده یا سهوی که وی را در کمترین زمان ممکن با اسلحه‌اش که سلاح کمری بوده دستگیر کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
United States
خدا قوت به سردار دلاور ونیروی انتظامی..تا افرادی چون شما امنیت استان را بر عهده دارید ما هم ارامش داریم در مدت مدیریت خود این را ثابت کردید که امنیت شهروندان وکشورچقدر برای شما مهم هست ..ج.غ
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز سلام
سلاح کمری مجاز یعنی چه ؟ یک معلم برای چه کاری باید اسلحه داشته باشد؟ در همین شهر یاسوج در خانه بعضی افراد اسلحه مجاز وجود دارد . این مجاز یعنی چه ؟ چه ضرورتی بر نگهداری اسلحه در شهر و پایتخت طبیعت ایران وجود دارد ؟ خدا وکیلی روی موضوع فکر کنید . امیدوارم روزی برسد که همه اسلحه ها در استان جمع گردد.
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1