کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به منظور بررسی وضعیت و تقویت ایستگاه‌های فشار برق کهگیلویه بزرگ مطرح شد

نشست مشترک «نماینده کهگیلویه بزرگ با مدیرعامل برق خوزستان

22 مرداد 1397 ساعت 2:03

 نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: همچنین با عنایت به بعد مسافت و محرومیت منطقه دیشموک و همچنین افت شدید ولتاژ در این منطقه خواستار احداث ایستگاه برق در آن منطقه گردید.


ایستگاه‌های تقویت فشار برق حوزه کهگیلویه بزرگ احداث و تکمیل می‌شود.
 جلسه‌ای روز یکشنبه، بیست و یکم مرداد ماه در محل شرکت توزیع برق استان خوزستان با حضور مهندس عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ، دشت بزرگی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خوزستان، امام جمعه و مسئولان شهرستان بهمئی در خصوص تعیین تکلیف ایستگاه‌های برق شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ تشکیل گردید.
 در این جلسه «دشت بزرگی» ضمن تاکید بر نیاز مردم و صنعت حوزه انتخابیه کهگیلویه به برق پایدار گفت: در خصوص چگونگی تکمیل ایستگاه‌های برق چرام و همچنین ایستگاه برق بهمئی برنامه ریزی و نقشه راه و برنامه داریم.
 عدل هاشمی‌پور ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خوزستان و عوامل وی بابت تکمیل ایستگاه برق چرام خواستار اهتمام جدی برای شروع عملیات اجرایی ایستگاه برق بهمئی باتوجه به فرسایشی شدن عملیات اجرایی احداث ایستگاه شد و عنوان کرد: با عنایت به افت ولتاژ و نوسانات برق و از طرفی فعال شدن کارخانه‌های صنعتی در شهر لیکک در آینده نزدیک ضرورت دارد که خط و پست ایستگاه مذکور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.
 نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: همچنین با عنایت به بعد مسافت و محرومیت منطقه دیشموک و همچنین افت شدید ولتاژ در این منطقه خواستار احداث ایستگاه برق در آن منطقه گردید.
 در پایان جلسه موارد ذیل به تصویب رسید:
 ۱- نماینده مردم شریف شهرستان‌های چهارگانه حمایت جدی خود را در رابطه با تامین مالی بمنطور احداث ایستگاه برق و خط انتقال هم از طریق وزارت نیرو و هم در کمیته برنامه ریزی شهرستان با همکاری فرماندار بهمئی به عمل آورند.
 ۲- مسئولین شهرستان بهمئی از جمله فرماندار، امام جمعه و مدیر برق شهرستان اقدام عاجل را در خصوص رفع معارض مسیر خط انتقال برق به عمل آورند.
 ۳- برنامه زمان بندی احداث ایستگاه برق شهرستان بهمئی و خط انتقال آن به نحوی تنظیم گردد که تا پایان شهریور ۹۸ به بهره برداری برسد.
 ۴- مسئولین شهرستان کهگیلویه از جمله نماینده مردم شریف کهگیلویه، فرماندار محترم و بخشدار دیشموک با همکاری منابع طبیعی کهگیلویه یک هکتار زمین جهت احداث ایستگاه برق دیشموک در اختیار شرکت توزیع برق خوزستان قرار دهند.
 ۵- باعنایت به اینکه زمین مورد نیاز جهت احداث ایستگاه برق شهرستان لنده تملک گردیده در اسرع وقت با مشخص کردن پیمانکار عملیات اجرایی شروع گردد.


کد مطلب: 402192

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402192/نشست-مشترک-نماینده-کهگیلویه-بزرگ-مدیرعامل-برق-خوزستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1