تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۴۰۲۱۸۰
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران و فرمانداران از طریق سامانه سامد پاسخ‌گوی مردم باشند

۰
مدیران و فرمانداران از طریق سامانه سامد پاسخ‌گوی مردم باشند
کبنا ؛مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق برنامه‌ریزی مقرر شد مدیران و فرمانداران در ماه یکبار از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم خواهند.
 محمود مومن‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ پاسخگویی و پاسخ‌دهی سامانه 111 از ابتدای سال 96 در استانداری فعالیت همه جانبه خود را آغاز کرد و طی برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد هر ماه یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی یا فرمانداران پاسخ‌گوی درخواست‌ها، ایده‌ها و نظرات مردم باشند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته استقبال خوبی از سوی مدیران و وی مردم صورت گرفت که در این برنامه‌ها تلاش دارم به صورت تخصصی به مسائل بپردازیم.
وی بیان کرد: 70 درصد درخواست‌ها که جنبه قانونی و قابلیت اجرایی دارند پیگیری شده است، ضمن اینکه به محض اینکه افراد با سامانه 111 تماس می‌گیرند بلافاصله اطلاعات افراد ضبط و به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود و پیامکی برای فرد متقاضی ارسال می‌شود.
این مسؤول با بیان اینکه اکثر مدیران از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم بودند، گفت: عمده مشکلات و درخواست‌ها در حوزه اشتغال،بهداشت و درمان و مسائل معیشتی بود که مدیران در دستور کار خود قرار دادند.
مومن‌نسب بیان کرد: 16 مدیر در سال جاری از طریق این سامانه پاسخگوی مردم بودند و انتظار داریم سایر دستگاه‌ها وابسته به نظام مانند دادگستری، نیروی انتظامی و فرمانده سپاه فتح پای این میز حضور یافته و پاسخگوی مردم باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1