کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده کهگیلویه بزرگ خبر داد

اجرای کمربندی سوم دهدشت به زودی

21 مرداد 1397 ساعت 15:34

عمليات اجرائي كمربندي سوم دهدشت به طول 5 كيلومتر و عرض 50 متر با برآورد حدود 155 ميلياردکه پس از ابلاغ معاونت ساخت و توسعه راه هاي كشور به اداره كل راه و شهرسازي و انجام مناقصه و مراحل اداری با همكاري شهرداري دهدشت و مشاور اداره كل راه و شهرسازي شروع مي گردد.


جلسه ای  در محل وزارت راه و شهرسازی  با حضورنماینده کهگیلویه بزرگ،خادمی معاون وزير و مدير عامل ساخت و توسعه راههاي كشور،علیمردانی مدير كل راه و شهرسازي استان و آذریان نماينده استان در شورای عالی استان ها تشكيل گرديد.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در این جلسه در خصوص اهمیت اجرای کمربندی سوم اظهار کرد: مردم دهدشت سال هاست که منتظر عملیاتی شدن این پروژه هستند و قطعا اجرای آن نقش بسیار مهمی در زندگی مردم ، توسعه شهری و رونق عمومی منطقه دارد.
ار جمله مصوبات این جلسه می توان به موارد زیر اشاره کرد.
 1_ عمليات اجرائي كمربندي سوم دهدشت به طول 5 كيلومتر و عرض 50 متر با برآورد حدود 155 ميليارد ريال شامل: جدول گذاري 15 ميليارد ريال، احداث سيل بند 50 ميليارد ريال، زير سازي و آسفالت 90 ميليارد ريال، که پس از ابلاغ معاونت ساخت و توسعه راه هاي كشور به اداره كل راه و شهرسازي و انجام مناقصه و مراحل اداری با همكاري شهرداري دهدشت و مشاور اداره كل راه و شهرسازي شروع مي گردد.
2-  مناقصه فاز اول جاده لنده به تشان به طول 15 كيلومتر و برآورد ريالي حدود 800 ميليارد ريال طی سه هفته آينده برگزار می گردد و پس از مشخص شدن پیمانکار، عمليات اجرايي آن در نيمه دوم سال جاری آغاز مي گردد.
3- مقرر گرديد جاده 22 روستا در شهرستان هاي كهگيلويه، بهمئي، چرام و لنده بر اساس اولویت در سال ۱۳۹۷ زير سازي و آسفالت گردند.
 هاشمی پور از حسن توجه وزارت راه و شهرسازی بویژه جناب دکتر خادمی به حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ تشکر و قدردانی نمود.


کد مطلب: 402175

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402175/اجرای-کمربندی-سوم-دهدشت-زودی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1