تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۰۲۱۷۰
در باب اتفاقات شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه

زمانی «عزل» و زمانی «ابقا»

سید قربانعلی موسوی شیرازی
۳
۱
زمانی «عزل» و زمانی «ابقا»
کبنا ؛متن ارسالی
شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه در یکی دو هفته اخیر مشغول حواشی به وجود آمده از تنش میان خادمی وداوری بود که پادرمیانی نیکبخت موضوع را فعلاً ختم به خیر نموده است و قسمتی از حواشی به وجود آمده گرفتار سکوت گردیده است.
حکم عزل خادمی توسط داوری وبه دنبال آن حکم عزل داوری به دست ایلامی، عزل در عزلی رارقم زد که شوک عجیبی به افکار عمومی مردم وارد آورد ونقل هر مجلس ونشستی گفتگو حول محور چگونگی این عزل‌ها شده بود، هرکسی به ذم خویش مطلبی را عنوان می‌نمود وتفسیرها به دنبالش ارائه می‌داد و بر تنش حاصل شده از این موضوع می‌افزود
شاید دستور داوری مبنی بر عزل خادمی را بتوان جابجایی درون یک مدیریت عنوان نمود اما حکم جناب ایلامی مبنی بر عزل داوری کمی با منطق فاصله داشته است وهمین موضوع شائبه‌های زیادی به وجود آورد که بیشترین تنش‌ها را شامل شد.
تصمیم عجولانه دکتر ایلامی بر عزل داوری با منطق واصول مدیریت همخوانی ندارد و نمی‌توان با معیاری صحیح آنرا مورد سنجش قرار داد ونتیجه گیری نمود.
می‌شد قبل از اینکه اقدام به عزل داوری نماید اورا به نزد خود خوانده ودلایل حکم عزل خادمی را جویا می‌شد وبا درایت مدیریتی نسبت به رفع این معضل اقدام می‌کرد واز حواشی به وجود آمده جلوگیری می‌نمود و حتی تنش میان مسئول وزیر دست را اصلاح می‌کرد اما با تصمیم عجولانه خود نیز بر آتش این اختلاف دمید و موجب به وجود آمدن وضعیتی شد که هرکسی می‌شنید اول بر ایلامی خرده می‌گرفت و بعد به انتقاد از داوری وخادمی می‌پرداخت.
توقع از ایلامی بیش از اینها بود و نباید احساساتی در مقابله با این عزل عمل می‌کرد چرا که به خودی خود جایگاه مدیریت شبکه بهداشت ودرمان خیلی بالاتر از ریاست بیمارستان است، بیمارستان یکی از دهها مجموعه زیر دستی داوری به‌عنوان ریاست است و کم اهمیت جلوه دادن آن وتنزل دادنش در حد ریاست یک قسمت اول از همه مدیریت شبکه را دچار تزلزل می‌نماید تا صندلی مدیریتی داوری را، و در آینده حتی با نبودن داوری هم اهمیت این جایگاه متزلزل خواهد بود و آنگونه که باید مجموعه زیر دستی برایش حسابی باز نخواهند کرد و همیشه در مباحث مورد مثال خواهد بود. داوری از محدود مدیران است که وقوف کامل به مجموعه زیر دستی خود دارد وهر کس وهرچیزی رابه اندازه ارزش وجودی‌اش احترام گذاشته و می‌گذارد وایلامی نباید خیلی زود تصمیم می‌گرفت.
خوشحالیم که دکتر نیکبخت با پا درمیانی این قائله را ختم به خیر نمود و از به وجود آمدن تنش‌های بیشتر جلوگیری کرد و فضای افکار عمومی شهرستان کهگیلویه را بهبود بخشید امیدواریم اینگونه عملکردها همچنان در روزمه کاری دکتر نیکبخت فرماندار کهگیلویه باشد تا روز به روز شاهد فضای آرام. وبدون تنش میان مردم شهرستان باشیم. انشالله
-------------------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
وزنامه نگار و فعال فرهنگی رسانه‌ای چرام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسینی
Iran, Islamic Republic of
مداحی شما از داوری بیشترازخود اوست.
مهمان
Iran, Islamic Republic of
موسوی شیزازی شما دنبال چی هستی
احسان
United States
الان یه عده میان مینویسند چگونه استاد داوری را که ما در جایگاه نقد او نیستیم را عزل نمودی !!!آخر چگونه توانستی ؟؟؟؟؟😂🤣
بعد یه عده دیگه میان مینویسن که ایلامی کینه شخصی از داوری به دل داشت
گروه سومم به کامنت های مخالف نظرشون حمله میکنند
و اینگونه تندیس وجودی استاد از گزند بدخواهان حفظ میشود!!! جسم استاد مستدام باد
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1