تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۴۰۲۱۶۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی تسهیلات خوبی در نظر گرفته می‌شود

۰
برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی تسهیلات خوبی در نظر گرفته می‌شود
کبنا ؛علی محمد احمدی در حاشیه این برنامه  بیان کرد: یکی از برنامه های جدی دولت در سطح ملی استقرار میزخدمت در دستگاه های دولتی و ادارات، ملاقات عمومی، بازدید و سرکشی از مناطق مختلف استان و جوابگویی به درخواست های مردم از طریق شبکه سامد است که همه موارد در این استان عملیاتی شده است.
وی اظهار داشت: این برنامه ها با هدف و در راستای تکریم ارباب رجوع، رفع موانع تولید و اشتغال، پاسخگویی به مطالبات و درخواست های بحق و قانونی مردم، تسریع در پیشرفت طرح ها و پروژه ها و بررسی مشکلات فردی و عمومی است.
استاندار تصریح کرد: در این برنامه ۲۰ نفر از مردم مناطق مختلف شهرستان ها و روستاهای استان ارتبابط مستقیم برقرار کردند و بخش قابل توجهی ازمشکلات آنها تامین آب شرب، کشاورزی و باغات، زیرساخت ها، واحدهای تولیدی و اشتغال بود. 
استاندار، موضوع اشتغال فارغ التحصیلان را یکی از مشکلات بیان کرد و گفت: تاکید براین است که در رابطه با مجوزها برای جذب در استخدام های دولتی قانون کاملا رعایت شود و فرصت برابری برای همه ایجاد شود.
 احمدی با اشاره به اینکه، جذب نیرو در ادارات ناچیز و محدود است، افزود: برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی تسهیلات خوبی با اولویت آنها در نظر گرفته شده و در این رابطه مشاوره، مشوق ها و زمینه آموزش مهارت های مختلف نیز فراهم شده است.
استاندار خاطرنشان کرد: برنامه های ملاقات عمومی خودم و همه مدیران استانی و شهرستانی روزهای شنبه هر هفته را که داریم و بازدید ها و سفر به شهرستان ها بهترین نوع ارتباط رو در رو با مردم برای حل مشکلات آنهاست.
احمدی بیان کرد: در همه مراحل و برنامه ها مسائل، مشکلات و در خواست های مردم که اولویت تولید و اشتغال است را ثبت و ضبط و سپس دسته بندی و به دستگاه های تخصصی برای پیگیری ارجاع می شوند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: سامانه سامد فعالیت همه جانبه دارد و به طور متوسط ماهانه یکی از مدیران استانی در مرکز ارتباطات مردمی حضور می‌یابد و به صورت تخصصی به درخواست‌های مختلف مردم پاسخ می‌دهند.
محمود مؤمن نسب افزود: این شبکه مورد استقبال بالای مردم قرار گرفته و تاکنون ۷۰ درصد از درخواست‌ها که قابلیت اجرا و بر اساس قانون و دستورالعمل‌ها را داشته پاسخ گرفته‌اند.
وی اظهار داشت: روزانه بین ۳۰ تا ۱۰۰ مورد تماس مردمی از طریق شبکه سامد برقرار می‌شود که ظرف مدت کمتر از 20 روز به این درخواست‌ها پاسخ داده می‌شود و از طریق پیامک و تماس تلفنی فرد متقاضی در جریان روند پیگیری و فرآیند درخواست خود قرار می‌گیرد.
مؤمن نسب با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ پاسخگویی از طریق سامانه سامد نیازمند همکاری بیش از پیش رسانه‌ها هستیم گفت: مسئولان و مدیران اجرایی در دستگاه‌های مختلف اعم از اجرایی، امنیتی، قضایی و خدماتی می‌توانند با حضور در این مرکز پاسخگوی مستقیم درخواست‌ها، مشکلات و مطالبات مردمی در حوزه‌های گوناگون باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1