تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۸
کد مطلب : ۴۰۲۱۶۴
بخش زیادی از توسعه استان به دوش خبرنگاران است

افتتاح چند پروژه مهم گردشگری بویراحمد در هفته دولت

۰
افتتاح چند پروژه مهم گردشگری بویراحمد در هفته دولت
کبنا ؛فرماندار بویراحمد از افتتاح چند پروژه مهم گردشگری بویراحمد در هفته دولت خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها زیرساخت‌های ما به حد استاندار می‌رسد از جمله موزه یاسوج که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شاهرخ کناری عصر امروز در جمع خبرنگاران و در آیین پاسداشت روز خبرنگار که در محل هتل جهانگردی شهر یاسوج برگزار شد با تبریک ایام مرتبط با روز خبرنگار اظهار کرد: بخش زیادی از توسعه استان به دوش خبرنگاران است که با تحلیل‌ها و خبرهای ظریف خود به توسعه استان کمک می‌کنند.
فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حوزه گردشگری چند پروژه خوب داریم که اگر به بهره‌برداری برسند زیرساخت‌های ما به حد استاندار می‌رسد از جمله موزه یاسوج که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۳۰ میلیارد هزینه آن شده است و استاندار می‌گوید وقتی کامل تمام شد به بهره‌برداری می‌رسد.
تله کابین یاسوج با پیشرفت ۵۰ درصدی با ۶ کیلومتر طول از دیگر پروژه‌ها بود که کناری به آن اشاره کرد و گفت: پارک آبی و هتل چهار ستاره در تلخسرو که هر کدام برآورد اعتبار آن ۳۰ میلیارد تومان است.
وی گفت: اولین پارک اسکان را افتتاح کردیم و مجتمع‌های بومگردی که در شهر یاسوج تعداد زیادی افتتاح شده است.
موضوع راه یکی دیگر از حوزه‌هایی بود که کناری به آن اشاره کرد و گفت: ۱۵.۵ کیلومتر از این ۳۸ کیلومتر تمام شده است و اعتبار آن ۴۲ میلیارد تومان است و یاسوج به اقلید ۳۲ کیلومتر که اعتبار آن ۴ میلیارد تومان است و جاده یاسوج سمیرم اصفهان ۱۵۰ کیلومتر که ۴۲ کیلومتر به اتمام رسیده  و ۳۰ کیلومتر در حال اجراست و قراردادی که برای آن داریم ۷۵ میلیارد تومان است.
وی گفت: گازرسانی به ۲۶ روستای دلی‌خمسیر را داریم که در حد تعیین پیمانکار است و البته مشکلاتی داشت که ما هم کمک به این پروژه کردیم و در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود و کلنگ‌زنی در گنجگون تنگ سرخ در هفته دولت را داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1