تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۴۰۲۱۵۰
با ارسال بیانیه‌ای صورت گرفت

واکنش دانشگاه علوم پزشکی به اتفاقات دهدشت / تغییرات مدیریتی در حوزه سلامت «کهگیلویه» قطعی است

۳
۳
واکنش دانشگاه علوم پزشکی به اتفاقات دهدشت / تغییرات مدیریتی در حوزه سلامت «کهگیلویه» قطعی است
کبنا ؛دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای به مسائل پیش آمده در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه واکنش نشان داده و تاکید نمود که تغییرات مدیریتی در این شهرستان قطعاً در آینده نزدیک انجام می‌شود.
به گزارش کبنا، در این بیانیه آمده است:
در پی اتفاقات به وجود آمده در شهرستان کهگیلویه علی رغم تذکرات قبلی مکرر مبنی بر رعایتشان و جایگاه همکاران و زحمتکشان حوزه سلامت، در جهت حفظ آرامش و شان حوزه سلامت و هم چنین ارائه خدمات مطلوب به مردم این شهرستان ضمن تاکید بر افزایش انگیزه پرسنلی و تقویت فضای همدلی، رشد و توسعه حوزه سلامت شهرستان از جناب آقای دکتر الماسی، متخصص محترم قلب و عروق درخواست شد مسئولیت اجرایی شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه را عهده دار شوند (ابلاغ شماره 10779 مورخ 17 /5/ 97) و مراحل اولیه ابلاغ ایشان نیز انجام شد، پس از آن با توجه به موقعیت علمی و شخصیت ایشان و با هدف جلوگیری از اختلاف‌های پیش آمده انصراف موقت خود را از مسئولیت پیشنهادی اعلام نمود.
پس از انصراف ایشان که از پزشکان متخصص و شناخته شده شهرستان است، که با هدف ایجاد همدلی و نیت خیرخواهی مجموعه سلامت در شهرستان صورت گرفت، حکم دکتر کورش داوری (مدیر قبلی شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه) به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تا اطلاع ثانوی (حکم شماره 10788 مورخ 19/ 5 /97) صادر شد و هم زمان معاون محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی استان نیز مستقیماً حکم سرپرستی جناب آقای دکتر محمدطاها خادمی را تا اطلاع ثانوی جهت مدیریت بیمارستان شهرستان صادر نمود. (ابلاغ 3025 مورخ 20 /5 /97)
مجدداً تاکید می‌شود حوزه سلامت شرایط خاص خود را دارد و تخصص، تبحر و تسلط به مسائل اجرایی و مدیریتی از ارکان اصلی آن است، لذا مردم عزیز کهگیلویه اطمینان داشته باشند خدمات سلامت در این شهرستان با قدرت و قوت ادامه خواهد داشت و تغییرات مدیریتی این دو حوزه (شبکه و بیمارستان) نیز در آینده نزدیک انجام می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

امیدواری
Iran, Islamic Republic of
کسی دیگر این حرفها را قبول ندارد نتوانستند یک ابلاغ را اجرایی کنند علوم پزشکی واقعا حال و روز خوشی ندارد و خودش سخت بیمار است.
اهل رسانه
Iran, Islamic Republic of
این خبر هم الکی بود .اجرایی ندارد و گرنه اوضاع بهداشت و درمان استان این نبود که هر روز یک خبر نا امید کننده در سایتهای خبری درج می شود .
مقیم ایران
Germany
همه ما میدانیم هر شغل و مسولیتی متخصص خودش را می طلبد بدبختی اینجاست شما مسولیین اینا را نمی فهمید واگر هرکس تو حرفه خودش باشد دیگه خبری از. های شما نیست و شما مثل ماها بیچاره میشوید و این از نظر شما عادلانه نیست .... خشکسالی میاورد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1