تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۴۰۲۱۴۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

سرمایه‌گذاری 165 میلیارد تومان در صنعت کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
سرمایه‌گذاری 165 میلیارد تومان در صنعت کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛سهراب بنام امروز در بازدید از شهرک صنعتی یاسوج 3 در گفت‌وگو با خبرنگاران، بابیان اینکه بیش از 96 درصد از واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است، اظهار کرد: بیش از 74 درصد سهم اشتغال حوزه صنعت و 55 درصد از سهم سرمایه‌گذاری در استان به واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اختصاص دارد.
بنام بابیان اینکه 303 واحد صنعتی و تولیدی کوچک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بهره‌برداری شده است، افزود: مساحت 603 هکتار زمین در 13 شهرک صنعتی استان آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.
وی تصریح کرد: حدود 117 طرح صنعتی و تولیدی و 207 طرح صنفی بااعتباری بالغ‌بر 223 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی 2 هزار نفر اشتغال‌زایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه اقتصادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تثبیت اشتغال موجود و احیای واحدهای راکد و به بهره‌برداری رساندن واحدهای صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیان کرد: از ابتدای سال 96 تا کنون 20 طرح صنعتی بااعتباری بالغ‌بر 304 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 266 نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: همچنین حدود 22 واحد صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان احیا و به چرخه تولید بازگشتند.
بنام با اشاره به اینکه پیش‌بینی و هدف‌گذاری شهرک‌های صنعتی استان در سال جاری بهره‌برداری از واحدهای صنعتی است، گفت: امسال حدود 25 طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی افزود: سال گذشته حدود 11 هکتار زمین به 35 سرمایه‌گذار در بخش صنعتی و 122 سرمایه‌گذار صنفی با میزان سرمایه‌گذاری 110 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 677 نفر برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان زمین واگذارشده است.
بنام تصریح کرد: همچنین امسال 5 هکتار زمین به 18 سرمایه‌گذار در بخش صنعتی و 21 سرمایه‌گذار صنفی و خدماتی با میزان سرمایه‌گذاری 55 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 271 نفر برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان زمین واگذارشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهري
Iran, Islamic Republic of
يكي نيست به داد مديريت شركت شهركهاي صنعتي برسه. امان از اين مديريتهاي نالايق. امان از فرصتهايي كه از دست ميرن. امان....
Russian Federation
چرا نظرات ما رو نمیذارید
Russian Federation
پشتیبانی کبنا نیوز شما خود پشت پرده همه کاره اید. چرا نظراتی که محترمانه هم میذاریم رو درج نمیکنید. بی احترامی به خودتون رو دوست دارید! شما اینجوری تربیت شده اید که نقد رو رد کنید!!!!!
Russian Federation
مدیری که کارشناسش از. جذب بشه حتما توی جذب سرمایه هم موفقه
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1