تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۰۲۱۳۴
امام‌جمعه موقت چرام

مفسدان اقتصادي اعدام شوند/ چرا باید افراد ذی‌نفوذ دولت میلیاردی اختلاس کنند

۰
مفسدان اقتصادي اعدام شوند/ چرا باید افراد ذی‌نفوذ دولت میلیاردی اختلاس کنند
کبنا ؛حجت‌الاسلام مجتبی فرهمند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بابیان اینکه کار برای رضای خدا هزینه دارد، اظهار کرد: این هزینه‌ها یا مال است یا آبرو یا سختی و تنگی در کارهای دنیاست.
 
امام‌جمعه موقت چرام با ذکر این مطلب که اگر تاریخ را ورق بزنیم هرکجا علم حق بلند باشد همیشه در مقابل آن سنگرهای های باطل و شیطان بنا گذاشته‌شده است، عنوان داشت: امروزه جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که این علم را برافراشته و به‌تنهایی در مقابل شرق و غرب ایستاده است در مقابل نظام سلطه به رهبری شیطان بزرگ آمریکا ایستاده، پس این ایستادن هزینه دارد.
 
وی، افزود: اگر جمهوری اسلامی ۴۰ سال است به فضل الهی پیش رفته و می‌رود، رمز آن را باید در آیه‌های قرآن پیدا کرد، برخی از انقلاب‌ها و انقلابیون هر چه از اول انقلابشان فاصله می‌گرفتند ناامیدتر می‌شدند اما شما امام راحل را ببینید بیانیه‌های آخر عمر شریفشان از ابتدای انقلاب حتی 42 سال محکم‌تر و انقلابی‌تر بود چرا چون وعده‌های الهی را می‌دید و لمس می‌کرد، ایستادگی بر اصول و مبانی حق عمل اثرگذاری و ماندگاری در تاریخ است.
 
حجت‌الاسلام فرهمند در خطبه‌های دوم نماز سیاسی عبادی این هفته با اشاره به سالروز شهادت امام جواد (ع) وسیع‌ترین و سریع‌ترین راه رسیدن به خدا را پناه بردن به کشتی نجات اهل‌بیت و انجام فرامین و دستورات اخلاقی آنان دانست.
 
وی به سالروز ازدواج آسمانی امام علی و حضرت زهرا اشاره داشت و گفت: وقتی زوایای مختلف زندگی کوتاه این دو دلیل خلقت را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که تقوا و پرهیزکاری و اخلاص موج می‌زند، لحظه‌به‌لحظه زندگی مشترک آنان بر اساس محبت و رضایت خداوند متعال سپری می‌شود.
 
فرهمند با اشاره به سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی خاطرنشان کرد: این عزیزان بدانند که هیچ‌گاه رشادت‌ها و استقامت آنان در دوران دفاع مقدس و در زمان اسارت در زندان‌های بعثی از اذهان این ملت پاک نخواهد شد و امروز اگر امنیت و آرامش بر جمهوری اسلامی حاکم است مرهون همین دلاوری‌ها و ایستادگی شماست.
 
خطیب جمعه موقت چرام در بخش بعدی از سخنانش به وضعیت نابسامان اقتصادی حاکم بر جامعه اشاره داشت و تصریح کرد: این تحریم‌های ظالمانه توسط شیطان بزرگ و سردمداران نظام سلطه در عالم صورت گرفته که اگر در این مورد سیاست‌های درستی توسط دولت اتخاذ می‌شد و دولت انقلابی عمل می‌کرد، همین تحریم‌ها را هم بی‌اثر می‌کرد که نشد و در حال حاضر بخشی از این وضعیت ناشی از همین تحریم‌هاست.
 
وی، خاطرنشان کرد: سوء مدیریت دولت و زیرمجموعه‌های آن در بازار و کشور دلیل دیگری از این وضعیت اقتصادی حاکم است، وقتی این اندازه فشار بر اقشار مختلف جامعه هست چرا باید برخی افراد زیر ذی‌نفوذ در دولت و نهادهای وابسته میلیاردی اختلاس کنند، میلیاردی ارز دولتی بگیرند، فلان شرکت خودروسازی سایت آن شبانه هک شود.
 
حجت‌الاسلام فرهمند دلیل دیگر را بی‌انصافی و بی‌دینی بعضی از بازاریان ذکر کرد و گفت: اجناسی که باقیمت قبلی خریدار شده حرام است با یک قیمت جدید به دست مردم بدهیم، بعضی از کالاهایی که تحریم تأثیری بر آن‌ها نداشته است و مثلاً در کشور تولید می‌شود و یا هم در همین شهرستان به دست می‌آید چرا باید دو برابر قیمت به دست مردم برسد، این کار بدتر از تحریم است و تأثیر زیادی بر اقتصاد مردم دارد.
 
امام‌جمعه موقت چرام، ابراز کرد: به‌غیراز دولت قوه مقننه و قضائیه محترم هم باید ورود کنند که البته اخیراً قوه محترم قضاییه واردشده، شاید تنها راه مبارزه با این فساد اقتصادی اعدام کردن ده‌ها مفسد اقتصادی مطرح و گردن‌کلفت در کشور است تا از این‌طرف بقیه حساب کار خودشان را بکنند و از طرف دیگر مردم مستضعف و قشر آسیب‌پذیر جامعه بدانند که این انقلاب هنوز بر همان اصل ابتدایی خود یعنی عدالت و برابری و خدمت به مستضعفان مانده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1