تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۰۲۱۳۳
امام موقت جمعه گچساران

دولتمردان برای معیشت مردم و اقتصاد کشور فکری کنند

۰
دولتمردان برای معیشت مردم و اقتصاد کشور فکری کنند
کبنا ؛حجت‌الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی این هفته ضمن توصیه و دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اول خود و سپس شما نمازگزاران را به تقوای الهی و انجام واجبات و ترک از گناهان دعوت می‌کنم چراکه خداوند می‌فرماید یقیناً پرهیزکاران در باغ و نهرهای بهشتی جای دارند و در نزد خداوند جایگاه ویژه‌ای دارند.
 
وی ادامه داد: در این دنیا عده‌ای پست، مقام و ثروت‌اندوزی را برای چه هدفی می‌خواهند و مراقب باشید این ثروت‌ها با دین ما بازی نکند.
 
امام‌جمعه موقت گچساران افزود: مگر امام علی (ع) امام مقتدای ما نیست پس چرا فراموش کرده‌اید که امام علی (ع) چگونه زندگی می‌کرده است.
 
صفایی با تسلیت پیشاپیش شهادت امام جواد (ع) به همه مسلمانان و شیعیان گفت: امام جواد (ع) تنها فرزند امام هشتم است که دارای فضائل ارزشمندی است.
 
وی بیان کرد: امام جواد (ع) در سن ۲۵ سالگی به دست همسرش به شهادت رسید و همسر ایشان زهر را در میوه انگور ریخت تا امام را مسموم کند.
 
صفایی عنوان کرد: یکی از شباهت‌های امام جواد (ع) با امام حسین (ع) این بود که این دو امام بزرگوار با لب‌تشنه به شهادت رسیدند و پس‌ازآن نیز بدن امام جواد (ع) به دستور همسرش ۳ روز به بالای بام بردند.
 
خطیب جمعه گچساران با اشاره به مناسبت‌های این هفته و روز حمایت از صنایع کوچک تصریح کرد: یکی از کارهای بار ارزش روی آوردن به همین صنایع کوچک است که این روزها می‌تواند تأثیر بسزایی در زندگی و امرارمعاش مردم داشته باشد چراکه هرکسی زمینه شغل دولتی بریش فراهم نمی‌شود و لذا مسئولان باید از صنایع کوچک حمایت کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به‌روز اول ذی‌الحجه که بر اساس ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به نام روز ازدواج نام‌گذاری شده است خاطرنشان کرد: ازدواج دستور خداوند متعال است و انتظار می‌رود دولت بر اساس وظایف و وعده‌های که می‌دهد به وعده‌هایش عمل کند تا زمینه ازدواج جوانان فراهم شود.
 
صفایی بیان کرد: دولت باید به مسئولیت خود در خصوص جوانان اشتغال و زمینه ازدواج آن‌ها کمک کند و نمی‌شود نسبت به آینده جوانان بی‌توجه بود.
 
وی در ادامه با اشاره به سالروز جنگ ۳۳ روزه لبنان با رژیم صهیونیستی گفت: پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه ضربه بزرگی بر رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها بود و به دنیا آموخت راه پیروزی در مقاومت است.
 
خطیب موقت جمعه گچساران اذعان کرد: هر کشوری که دوست دارد آزادانه زندگی کند راه آن مقاومت است چنان‌که جنگ ۳۳ روزه و مقاومت حزب‌الله به‌روز مقاومت اسلامی نام‌گذاری شده است.
 
صفایی بیان کرد: امروز در فلسطین و سوریه مردم در حال مقاومت هستند و مشاهده می‌کنیم مردم یمن چگونه در زیر بمباران‌های هوایی به شهادت می‌رسند چنان‌که در روزهای گذشته بیش از ۵۰ کودک در یک اتوبوس در یمن به شهادت می‌رسند.
 
وی ادامه داد: ایران اسلامی هر جا که صدای مظلومی بلند شود به کمک آن‌ها خواهد رفت و این دستور دین خداوند است و ما اگر از رژیم آل سعود، اسرائیل و آمریکا بیزار هستیم به این دلیل است که آن‌ها در حال ظلم به مظلومان هستند و درحالی‌که از حقوق بشر سخن می‌گویند این روزها در یمن در حال کودک‌کشی هستند.
 
صفایی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و مسائل گرانی در بازار گفت: این ملت، ملتی بزرگی هستند که به خاطر اسلام، شهدا و نظام این مشکلات را تحمل کرده‌اند و به‌دفعات شاهد بوده‌ایم رهبر معظم انقلاب تذکرات خود را در خصوص وضعیت اقتصادی داده‌اند.
 
خطیب موقت جمعه گچساران عنوان کرد: دولتمردان باید فکری کنند و به این وضع نابسامانی رسیدگی کنند.
 
وی اظهار داشت: در کنار این مشکلات هرروز خبر می‌رسد فلان شخص به چه میزان سرمایه و پول دولت را به یغما برده است و این مردم را نگران می‌کند و باید در این خصوص به جد برخورد و رسیدگی شود و باید جلوی این گرانی‌ها و نگرانی‌ها را گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1