تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۴۰۲۱۳۲
امام‌جمعه موقت شهر یاسوج

شبهات علیه مراجع تقلید بی‌پایه و اساس است

۰
شبهات علیه مراجع تقلید بی‌پایه و اساس است
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار کرد: این ازدواج در اوج سادگی برگزار شد و شیعیان به خصوصاً ملت ایران باید در این خصوص الگو بگیرند.
 وی در خصوص برخی سنت‌های غلط رایج در مراسمات ازدواج در استان گفت: مراسمات عروسی همراه با چشم‌وهم‌چشمی است درحالی‌که بهتر است به‌جای تجملات، ازدواج ساده سرلوحه باشد و ملاک و معیار ایمان و تقوا باشد.
 امام‌جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به 29 ذی‌القعده سالروز شهادت امام جواد (ع) گفت: ائمه اطهار ازجمله امام نهم شیعیان خدمات زیادی را برای تبلیغ دین انجام دادند و در این زمینه شاگردانی در علم فقه، کلام و حدیث تربیت کردند.
 وی با انتقاد از بی‌تفاوتی مردم استان نسبت به اعیاد اسلامی، شهادت‌ها و ولادت‌های اهل‌بیت (ع) افزود: این در حالی است که حضور مردم استان در مساجد ترحیم فامیل و آشنایان بیشتر از مراسمات مذهبی و اقامه نماز جماعت است.
 موسوی‌اعظم بیان کرد: بانوان درزمینهٔ شرکت در مراسمات دینی، قرآنی، اعیاد اسلامی و شهادت‌ها پیش‌قدم هستند و حضور بهتری نسبت به آقایان دارند.
خطیب جمعه شهر یاسوج در خصوص شبهه‌‌های دشمنان علیه مراجع تقلید گفت: همه وظیفه‌داریم مقابل این‌گونه سخنان بی‌پایه و اساس و سخیف بایستیم و اجازه ندهیم چنین مواردی تکرار شود.
 وی با اشاره به شأن بالای مراجع تقلید ادامه داد: توهین به آنان به‌منزله توهین به دیگر مقدسات اسلامی است، مراجع تقلید با روشنگری اقدام به بی‌اثر کردن ترفندها، نیرنگ‌ها و دسیسه‌های دشمنان در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1