کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از طریق سامانه 111:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد فردا به درخواست‌های مردمی پاسخ می‌دهد

19 مرداد 1397 ساعت 12:46

جناب آقای دکتر احمدی استاندار به مدت یک ساعت و نیم از ساعت 10 تا 11:30 صبح روز شنبه 20 مرداد از طریق شماره تلفن 111 پاسخگویی مستقیم در خواست‌ها، ایده‌ها، انتظارات و مشکلات مردم استان می‌باشد.


مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از پاسخگویی مستقیم استاندار استان این به مناسب گرامی داشت روز خبرنگار در مرکز الکترونیکی پاسخگویی و ارتباطات مردم و دولت خبرداد.
محمود مومن‌نسب در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و استفاده از ظرفیت‌های پاسخگویی و ارتباطات الکترونیکی مردم و دولت، جناب آقای دکتر احمدی استاندار استان روز شنبه 20 مرداد 97 با حضور در محل سامانه سامد 111 شنونده در خواست‌ها، انتظارات و مشکلات مردم استان از طریق این سامانه می‌باشد.
محمود مومن نسب اظهار داشت: مقام ارشد استان ضمن استماع تماس‌های مردم نسبت به پیگیری و ارجاع مسایل، مشکلات، انتظارات و درخواست‌های مردمی از طریق معاونین استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی اقدام و دستورات لازم را صادر می‌نماید.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، در خصوص زمان حضور استاندار در مرکز ارتباطات مردمی، گفت: جناب آقای دکتر احمدی استاندار به مدت یک ساعت و نیم از ساعت 10 تا 11:30 صبح روز شنبه 20 مرداد از طریق شماره تلفن 111 پاسخگویی مستقیم در خواست‌ها، ایده‌ها، انتظارات و مشکلات مردم استان می‌باشد.
مومن نسب در پایان با اشاره به محدویت زمان پاسخگویی حداکثر 4 دقیقه مکالمه برای هر نفر، از مردم درخواست نمود به محض اتصال به سامانه و برقراری گفتگو با مقام عالی استان مباحث و صحبت‌های خود را طوری تنظیم نمایند که بتوانند در قالب زمان تعیین شده، مطالب خویش را با جناب استاندار به بهترین وجه در میان بگذارند.
 


کد مطلب: 402130

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402130/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-فردا-درخواست-های-مردمی-پاسخ-می-دهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1