تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۰۲۱۳۰
از طریق سامانه 111:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد فردا به درخواست‌های مردمی پاسخ می‌دهد

۱
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد فردا به درخواست‌های مردمی پاسخ می‌دهد
کبنا ؛مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از پاسخگویی مستقیم استاندار استان این به مناسب گرامی داشت روز خبرنگار در مرکز الکترونیکی پاسخگویی و ارتباطات مردم و دولت خبرداد.
محمود مومن‌نسب در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و استفاده از ظرفیت‌های پاسخگویی و ارتباطات الکترونیکی مردم و دولت، جناب آقای دکتر احمدی استاندار استان روز شنبه 20 مرداد 97 با حضور در محل سامانه سامد 111 شنونده در خواست‌ها، انتظارات و مشکلات مردم استان از طریق این سامانه می‌باشد.
محمود مومن نسب اظهار داشت: مقام ارشد استان ضمن استماع تماس‌های مردم نسبت به پیگیری و ارجاع مسایل، مشکلات، انتظارات و درخواست‌های مردمی از طریق معاونین استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی اقدام و دستورات لازم را صادر می‌نماید.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، در خصوص زمان حضور استاندار در مرکز ارتباطات مردمی، گفت: جناب آقای دکتر احمدی استاندار به مدت یک ساعت و نیم از ساعت 10 تا 11:30 صبح روز شنبه 20 مرداد از طریق شماره تلفن 111 پاسخگویی مستقیم در خواست‌ها، ایده‌ها، انتظارات و مشکلات مردم استان می‌باشد.
مومن نسب در پایان با اشاره به محدویت زمان پاسخگویی حداکثر 4 دقیقه مکالمه برای هر نفر، از مردم درخواست نمود به محض اتصال به سامانه و برقراری گفتگو با مقام عالی استان مباحث و صحبت‌های خود را طوری تنظیم نمایند که بتوانند در قالب زمان تعیین شده، مطالب خویش را با جناب استاندار به بهترین وجه در میان بگذارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یک ساعت پشت خط بودیم بعد گفتن اگ بالا شش دقیقه طول کشید دوباره زنگ بزنید. یعنی فقط مانور و تبلیغ بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1