تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۴۰۲۱۱۸
متن ارسالی:

گل به خودی تاجگردون

۷
۲
گل به خودی تاجگردون
کبنا ؛متن ارسالی

حکم ظفری لغو می‌شود..!! خبری بود که خیلی غیر منتظره و دور از انتظار افکار عمومی، در فضای رسانه‌ای استان منتشر شد.
همه مسائل و حواشی را که نادیده بگیریم، تحرکات اعضای شورای شهر برای تاثیرگذاری بیشتر در فردای بعد از ظفری، جالب توجه است. جایی که طبق تحلیل رسانه‌ها، تاجگردون به دنبال حذف ظفری و جانشینی مهندس بخشایی است، تا شاید بتواند هم طایفه قائد یوسفی را راضی نگه دارد و هم از حمایت فامیل‌های مادری دکتر زینل زاده از کاندیداتوری ایشان جلوگیری کند.
در مقابل هم با گماشتن سه نفر از طایفه باباامیرشیخی از سه روستای متفاوت (بهروز ظفری از روستای دره باشت جانشین مظاهری در بیمارستان بی بی حکیمه شد و دکتر صیدی هم از روستای عشق آباد جانشین خانم دکتر حافظ قرآن شد) عملاً سعی کرد که هزینه حذف ظفری را به حداقل ممکن برساند.
این که آیا موفق بوده است یا خیر را تحرکات روزهای آینده طایفه مذکور مشخص می‌کند.
اما نکته قابل تامل، تحرکات این روزهای اعضای اصولگرای شورای شهر است که سعی می‌کنند با فشار یک نهاد به بعضی از خبرنگاران و همچنین فشار برخی از فعالین اصولگرای بیرون از شورا، ضمن بر هم زدن بازی تاجگردون با جفت سازی مسلم کرمی و سید ناصر حسینی دو عنصر اصولگرای شورای شهر که یکی از آنها که سابقاً ریاست اتاق اصناف شهرستان را بر عهده داشت و قبلاً در مراسم روز ۹ دی در مسجد بیت العباس و در حضور کسبه بازار سخنرانی تندی داشتو بازی را به نفع خود تمام کنند.
دو عضو مذکور با نزدیک کردن خود به تاجگردون و قول دادن مبنی بر این که شهردار بعد با هماهنگی ایشان انتخاب خواهد شد و برگزاری جلساتی در همین زمینه با تاجگردون، ایشان را بازی داده تا بتوانند سناریوی خویش که همان جلوس مسلم کرمی بر صندلی شهرداری است را جامه عمل بپوشانند.
اما، آیا در این راه موفق می‌شوند؟
جواب مثبت است، چرا؟
چون در صورت حذف ظفری از شهرداری، جناح اقلیت شورای شهر دست روی دست نمی‌گذارد که به راحتی بازی را واگذار کند و به سه عنصر خنثی در شورای شهر تبدیل شوند و خیلی سریع برای زهر چشم گرفتن از تاجگردون و برخی از اعضای گروه اقلیت شورا، تن به شهردار شدن کرمی در مقابل گزینه تاجگردون خواهند داد و در عوض امتیاز ریاست شورا را برای دیگر عضو اصولگرای شورای شهر که در حال حاضر در گروه اقلیت و حامی شهردار قرار دارد، یعنی رمضان عباسی خواهند گرفت.
تا این جای کار اصولگراها عملاً هم شهرداری که بعد از سال‌ها اصلاح طلبان از آنان گرفته بودند را پس خواهند گرفت و هم ریاست شورا را به دست می‌گیرند و هم با خارج شدن مسلم کرمی از شورا، دیگر عضو علی البدل و اصولگرای شورای شهر یعنی علی محمد آقایی وارد شورا می‌شود و عملاً اصولگراها ضمن خراب کردن بازی تاجگردون، هم شورا و هم شهرداری را پس خواهند گرفت.
 حال باید به انتظار بنشینیم و ببینیم که آیا تاجگردون حاضر به بازی در زمین مخالفین فکری خود خواهد شد یا خیر؟
-----------------------
محسن صیادی
نام شما

آدرس ايميل شما

سعادت آباد
Iran, Islamic Republic of
از نگارنده متن درخواست می شود نام روستاها را از اداره ثبت و احوال دریافت نماید تا موقع نگارش اشتباه نکند اسم روستای عشق آباد در اسناد رسمی کشور به روستای سعادت آباد تغییر نام گردیده است در ضمن دکتر سیدی هیچ ارتباطی با این قضیه ندارد در خصوص انتصاب ایشان بیشتر تحقیق کن
حاجی ع ف
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل ها ریشه در قومیت گرایی دارند . چرا چینش های مدیریتی را وارد بازی های سنتی ولری_ که اگر کر فلونی رییس وابی رآی میدیم به بهمانی_میکنید. مطمعنآ، تاجگردون یکی از تاثیرگزارترین افراد گچساران است و جهان بینی عمیقتری دارد.
United States
مطما باشید که در اولین حرکت بهروز ظفری استعفا میدهد واقای تاجگردون بداند با رفتن ظفری خانوادهای ظفری بخشی احمدی علیزاده رضایی علینژاد ورضوانی وانصاریها از طرف مادری ظفری مخالف ایشان میشوند به اضافه تعداد زیادی از پاهتلخ وروستای دمیه ودره باشت .
منتقد فساد سیستمی
Iran, Islamic Republic of
نه تاجگردون اصلاح طلب است و نه اصلاح طلب و اصولگرایی وجود دارد...همه چی منافع طلبی شده و من در عجبم شهردار ظفری که باید حتما با یه طیف و دار ودسته همکاسه بشه،چرا با همان اعضای شورایی که بهش اعتماد کردند،نمیشه...!!!
علی بابا
Iran, Islamic Republic of
میگم حالا که قرار بر عوض شدن شهرداره ،خدایی مهدی اکبری رو بزارید شهردار و خودتون رو راحت کنید.چرا دنبال گزینه میگردید
هم از جنس شهرداریه.
هم بر تمام امور شهرداری واقفه
هم جناح تاجگردونه البته در عملکردش چپ و راست نمیکنه
همینکه همه ،اعم از چپ و راست دوستش دارن چون داخل کاراش همونی که به بهتره رو انجام میده..
همینکه آدم نونبر و نون کوری نیست و از جنس کارگره.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون شما در انتخابات آینده شکست فطعی خواهید خورد
و شورا و شهرداری هردو را از دست خواهید داد.
رضا باهوش
Iran, Islamic Republic of
اقای صیادی شما دارین خیلی سخت گیرانه به قضیه نگاه میکنید نگاه شما به جریانات کاملا اشتباه است
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1