کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

واگذاری مکان‌های تفریحی سی‌سخت به یک طایفه خاص / ورود «حاج زارعی» به واگذاری‌های مشکوک / بلاتکلیفی در بیمارستان سی‌سخت / آقای «ایلامی» باید پاسخ دهد

18 مرداد 1397 ساعت 14:01

  محسنی در ادامه با انتقاد از اداره‌کل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بیشتر مکان‌های تفریحی و گردشگری دست یک طایفه خاص است و حتی در قضیه کوه گل سی‌سخت که می‌خواستند آن را به یک سرمایه گذار خاص بدهند، با مخالفت مردم روبرو شدند، می‌خواستند در 29 اسفند 96 آن را به فرد خاصی واگذار کند که ما مجبور شدیم در روز اول عید سال 97 جلسه برگزار کنیم.


سخنگوی شورای اسلامی شهر سی‌سخت گفت: پروژه بیمارستان سی‌سخت در بلاتکلیفی به سر می‌برد.
به گزارش کبنانیوز از سی‌سخت، داریوش محسنی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در ابتدای ورودمان به شورای شهر سی‌سخت با مشکلات عدیده‌ای روبرو شدیم که با شناسایی مشکلات و اولویت‌سنجی برای رفع آنان اقدام کردیم.
وی به مسئله تصفیه‌خانه شهر سی‌سخت اشاره کرد و گفت: احداث تصفیه‌خانه آب سی‌سخت یکی از پروژه‌های مهم این شهر است که در ابتدای کار مردم شهر به دلیل اینکه از وضعیت بوی بد تصفیه خانه نگران بودند، مانع این کار می شدند که بنده و سایر همکاران به اصفهان رفتیم تا از پروژه مشابه آن بازدید کنیم، و بعد از بازدید از آن پروژه توانستیم مردم را قانع کنیم که این تصفیه خانه بوی بد ندارد. البته در جریان سفرم به یزد پای دخترم از سه جا شکست ولی به دلیل اهمیت موضوع به سلامت دخترم توجه نکردم و این کار را به خاطر مردم انجام دادیم.
  محسنی به کلنگ‌زنی بیمارستان سی‌سخت توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا، اشاره کرد و افزود: با تشکر از استاندار و نماینده مردم در مجلس، شش ماه از کلنگ‌زنی این بیمارستان می‌گذرد، اما هنوز حتی مناقصه‌ای آن برگزار نشده است و مردم حقیقتاً نگران هستند و باید از آقای ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص سووال کرد.
وی تاکید کرد: مردم شهر سی سخت به لحاظ زیرساخت های بهداشت و درمان رنج می‌برند.
محسنی به پروژه جاده یاسوج – سی سخت اشاره کرد و گفت: پیمانکار به شدت نسبت به برخی از مسائل گلایه داشتند و هر ماه منابع طبیعی و محیط زیست مانع ایجاد می کرد که با ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده محترم و پیمانکار به این پروژه مشکلات بر طرف شد و 11 کیلومتر دیگر مانده که این پروژه به اتمام برسد.
سخنگوی شورای شهر سی‌سخت ادامه داد: شورای اسلامی دوره پنجم شهر سی‌سخت که سال اول 106 جلسه تاکنون برگزار کردیم که 128 مصوب داشتیم و 53 مصوبه آن مربوط به توافقاتی است که با مردم برای رفع معارضات محلی داشتیم.
  محسنی در ادامه با انتقاد از اداره‌کل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بیشتر مکان‌های تفریحی و گردشگری دست یک طایفه خاص است و حتی در قضیه کوه گل سی‌سخت که می‌خواستند آن را به یک سرمایه گذار خاص بدهند، با مخالفت مردم روبرو شدند، می‌خواستند در 29 اسفند 96 آن را به فرد خاصی واگذار کند که ما مجبور شدیم در روز اول عید سال 97 جلسه برگزار کنیم.
وی گفت: زیرساخت های گردشگری و تفریحی بسیار کم است و کمبود داریم و در ایام تعطیلات ما شرمنده مسافران و گردشگران هستیم.
وی افزود: البته از آقای «حاج زارعی» نماینده مردم تشکر می‌کنیم که در واگذاری مکان‌های تفریحی به سرمایه‌گذاران و افراد خاص طرف مردم بود.

بنا به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر سی‌سخت، این سرمایه‌‌گذاران از بستگان مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد و البته حساب غلام‌محمد زارعی، نماینده مردم دنا در مجلس شورای اسلامی را از هم‌طایفه‌ای‌هایش جدا کرد و گفت او در این ماجرا طرف مردم و شورا را گرفت و مخالف این واگذاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها بود.


کد مطلب: 402115

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402115/واگذاری-مکان-های-تفریحی-سی-سخت-یک-طایفه-خاص-ورود-حاج-زارعی-واگذاری-های-مشکوک-بلاتکلیفی-بیمارستان-آقای-ایلامی-باید-پاسخ-دهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1