کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل آبفای استان عنوان کرد

ضرورت پیشگامی دستگاههای خدمات رسان در مصرف بهینه حامل های انرژی

18 مرداد 1397 ساعت 10:02

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نوع نگاه به حامل های انرژی باید عوض شود و مصرف منطقی و جلوگیری از هدررفت منابع باید فرهنگ سازی شود.



به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد سیدعلی لدنی نژاد صبح امروز  در نشست مدیران پدافند غیرعامل حوزه آب و انرژی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان باید در مصرف  بهینه  حامل های انرژی پیشگان باشند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:  نوع نگاه به حامل های انرژی باید عوض شود و مصرف منطقی و جلوگیری از هدررفت منابع  باید  فرهنگ سازی شود.
وی از مدیران پدافند غیرعامل حوزه آب  و انرژی استان خواست تا نسبت به پیاده سازی و اجرایی کردن مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل همت به خرج دهند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به وضعیت آب  شرب و کمبود  این کالای با ارزش تصریح کرد: مصرف  بهینه  این کالا باید در دستور کار دستگاه ها قرار گیرد.
لدنی نژاد جداسازی آب شرب از فضای سبز  را در کاهش مصرف آب و جلوگیری از هدرفت آن  بسیار اثرگذار دانست و گفت: دستگاه های خدمات رسان  با انجام این کار به ترویج این موضوع کمک کنند.
 
 
 


کد مطلب: 402114

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402114/ضرورت-پیشگامی-دستگاههای-خدمات-رسان-مصرف-بهینه-حامل-های-انرژی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1