تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۴۰۲۱۰۷
نامه‌ی:

نامه‌ی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باره شهردار دوگنبدان

۵
۱
نامه‌ی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باره شهردار دوگنبدان
کبنا ؛متن ارسالی

بسم الله الرحمن الرحیم
 جناب دکتر احمدی استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد
 اعضای محترم شورای شهر دوگنبدان
 با سلام
 امروز که بیش از هر روز دیگر مردم شهر همگام با دیگر مردم کشور در انتظار باز شدن روزنه‌ای امیدوار کننده برای حل مشکلات معیشتی خود و رویای باز شدن راه تنفس به شمارش افتاده خود هستند، حاشیه‌ای دنباله دار و تمام نشدنی که حاصل و نتیجه سو مدیریت سیاسی مسئولین دست اندرکار استان می‌باشد گریبانگیر اذهان آنها شده و نه پایانی بر آن است و نه اراده‌ای برای اتمامش!
بعد از انتخابات پر حاشیه و سوال برانگیز شورای شهر در گچساران به دلیل ضعف مدیریتی در اجرا، شاهد غلبه بر گفتمان نخبه گرایی با به کار بردن هر ابزار نامتعارفی برای رسیدن به آن صندلی‌ها بودیم. با این حال با اعلام نتایج و شروع کار شورای جدید روزنه‌ها و دمل چرکین ناهماهنگی‌ها در پیشبرد اهداف و مصالح شهر و همچنین انتخاب شهردار سرباز نمود. تا امروز که بعد از رای اکثریت و قاطع اعضا دکتر «مسعود ظفری» بر صندلی شهرداری دوگنبدان تکیه زد. البته از تلاش و تکاپوی طیف اکثریت درونی در شورا نباید گذشت که برای این انتخاب سنگ تمام نهادند و بعد از آن تمام هم و غم خود را بر تضمین امضای استاندار با کمک و پشتیبانی نماینده شهر و فرستادن مدارک تاییدیه به وزارت کشور گذاشتند.
اما جناب استاندار به یکباره و در اوج شروع و گرفتاری مشکلات اقتصادی مردم که حاصل و دست پخت دولت مطبوع جنابتان می‌باشد حاشیه و مخالفت‌ها و ضدیت‌های کینه توزانه در عمری کوتاه از سپری شدن سکانداری شهرداری توسط طیف حامی و اکثریت وی در شورا ضمن سکوت تاسف بار شما اذهان جامعه گچساران را در معرض شائبه‌های مخاطره انگیزی قرار داده است!
سوالات بی پاسخ و غیرمنتظره‌ای که باعث و بانی آن اعضای منتخب توده وار و لغو حکم آن شهردار بوده‌اند!
حال مردم در انتظار پاسخ این سوالات هستند که آیا افق انتخاب جناب ظفری برای این گروه چه بوده که بعد از سپری شدن عمر کوتاهی از آن ناامید شده‌اند؟
چه دلایلی جزء نفع شخصی می‌تواند داشته باشد در حالی که جریانات مختلف سیاسی از این انتخاب تا به امروز راضی بوده‌اند؟
جناب استاندار مادامی که سوءاستفاده و نفع شخصی در شورا طبیعی می‌نماید و شکی در دست نایافتنی بودن این منافع با بودن ظفری تا به امروز برای آن اعضا مسجل شده است بنابراین دلیل سکوت و مخالفت شما چه می‌تواند باشد بعد از آنکه امضای شما پای حکمی قرار گرفته است؟
آیا باز پای نزدیکان نماینده در میان است؟
جناب دکتر احمدی جریان ارزشی و اصولگرایان شهر گچساران تنها به دلیل مصالح و منافع مردم و شهرستان ضمن اینکه شهردار جوان شهر را از همفکران شما و نماینده شهرستان می‌داند اقدام به نوشتن این نامه مطالبه گرایانه که خواست افکار عمومی می‌باشد، نموده است چرا که مصالح شهر و حمایت از مدیران مجرب با هر فکر و سلیقه‌ای را از اولویت‌های خود می‌داند و انتظار این را دارند که نگذارید بیش از پیش عفونت این دمل چرکین همه گیر شده و خدای ناکرده به اختلافات طایفه‌ای دامن زند، تدبیری اندیشیده و برای حل آن اقدامات لازم را هر چه سریعتر انجام دهید.
  -------------------------------------------------------
جریان ارزشی و اصولگرایان شهرستان گچساران
نام شما

آدرس ايميل شما

جواد
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست میگویند باید شفاف سازی شود که چرا فقط این گروه ازشورا بعداز بیست وسه روز دم به استیضاح شهردار زدند وچرا نماینده شهر از همین گروه جهت عزل شهردار حمایت همه جانبه کرده
علی
Iran, Islamic Republic of
جریان اصولگرا مگه میشه کلی گویی
Iran, Islamic Republic of
قانون گفته برا عزل و نصب شهردار باید شورا تصمیم بگیره چون شورا را مردم انتخاب کردن ما کشوری اسلامی هستم با دموکراسی اگه استاندار بخواد کاری بکنه باید پیگیر چیزای باشه که مردم میخوان حقو حقوق مردم چیزی نیست که راحت بشه ازش رد شد شهردار گچساران برا حفظ بیتالمال و دفاع از حق مردم شهر این همه تلاش کردو نزاشته تا الان رانتخوار ها و زمین خوار ها گچسارانو نابود کنن زنده باد ظفری و امثال ظفری که درد مردم را دارند
دیارم دشت مور
Iran, Islamic Republic of
احسنت برنگارنده محترم که واقعا دلسوزانه مطالب رابیان نمودوبه فکرحال همشهریان گچسارانی می باشد نه دنبال منافع شخصی خود وتشکیلات
دکترظفری هرخط وباندی باشد انسانی پاک دامن وزحمت کش است وهدفش خدمت به مردم مظلوم گچساران است
یا علی مدد
Iran, Islamic Republic of
حکم و جریان زمین خواری عضوی از اعضای شورای شهر چه شد و به کجا انجامید.خداوندا ما را به راه راست هدایت فرما
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1