کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست کارگروه بانوان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

احمدی: از انتصاب مدیران زن پشیمان نیستم / دفاع استاندار از «نیک‌مرام» و «صداقت»

17 مرداد 1397 ساعت 15:37

علی‌رغم چسبندگی قومی و قبیله‌ای و فرهنگی و عشیره‌ای بودن استان از ظرفیت بانوان در مناصب مهم از جمله فرمانداری استفاده کردیم که تجربیات در مدت حضور این بانوان نشان داد مسیر را اشتباه نرفتیم و پشیمان نیستم چرا که ماموریت خود را به خوبی انجام دادند و در صورت فراهم بودن شرایط باز هم  از ظرفیت بانوان استفاده می‌کنیم.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که علی‌رغم چسبندگی قومی و قبیله‌ای و فرهنگی و عشیره‌ای بودن استان از ظرفیت بانوان در مناصب مهم از جمله فرمانداری استفاده کردیم گفت: از انتخاب بانوان در مناصب مهم کهگیلویه و بویراحمد پشیمان نیستم
 علی‌محمد احمدی در نشست کارگروه زنان و خانواده که با حضور مشاور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: علی‌رغم توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی از کشورهایی است که در بحث دانش‌آموختی و دانش‌پذیری زنان به توفیقات رسید و قابل مقایسه هم با هیچ کشوری در منطقه نیست و ما در طراز اول هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود گفت: دولت به دنبال کوچک‌سازی است از طرفی ۳ میلیون جویای کار در متقاضی اشتغال هستند که با مهارت‌‌آموزی می‌توان برای این افراد شغل ایجاد کرد.
وی با اشاره به فعال بودن زنان در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علی‌رغم چسبندگی قومی و قبیله‌ای و فرهنگی و عشیره‌ای بودن استان از ظرفیت بانوان در مناصب مهم از جمله فرمانداری استفاده کردیم که تجربیات در مدت حضور این بانوان نشان داد مسیر را اشتباه نرفتیم و پشیمان نیستم چرا که ماموریت خود را به خوبی انجام دادند و در صورت فراهم بودن شرایط باز هم  از ظرفیت بانوان استفاده می‌کنیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به معرفی شهر و شبکه خلاق گفت: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تکثر در تولیدات مختلف می‌تواند در این حوزه ورود پیدا کند که فرمانداران یاسوج و سی‌سخت در این خصوص همکاری کنند.
احمدی در خصوص راه‌اندازی طرح‌های بوم‌گردی گفت: طرح‌های خوبی در حوزه بوم‌گردی در استان راه‌اندازی شده اما در کنار طرح‌های بوم‌گردی گردشگری عشایری به معرفی بیشتر استان کمک می‌کند.


کد مطلب: 402100

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402100/احمدی-انتصاب-مدیران-زن-پشیمان-نیستم-دفاع-استاندار-نیک-مرام-صداقت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1