تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۴۰۲۱۰۰
در نشست کارگروه بانوان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

احمدی: از انتصاب مدیران زن پشیمان نیستم / دفاع استاندار از «نیک‌مرام» و «صداقت»

۲
۱
احمدی: از انتصاب مدیران زن پشیمان نیستم / دفاع استاندار از «نیک‌مرام» و «صداقت»
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که علی‌رغم چسبندگی قومی و قبیله‌ای و فرهنگی و عشیره‌ای بودن استان از ظرفیت بانوان در مناصب مهم از جمله فرمانداری استفاده کردیم گفت: از انتخاب بانوان در مناصب مهم کهگیلویه و بویراحمد پشیمان نیستم
 علی‌محمد احمدی در نشست کارگروه زنان و خانواده که با حضور مشاور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: علی‌رغم توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی از کشورهایی است که در بحث دانش‌آموختی و دانش‌پذیری زنان به توفیقات رسید و قابل مقایسه هم با هیچ کشوری در منطقه نیست و ما در طراز اول هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود گفت: دولت به دنبال کوچک‌سازی است از طرفی ۳ میلیون جویای کار در متقاضی اشتغال هستند که با مهارت‌‌آموزی می‌توان برای این افراد شغل ایجاد کرد.
وی با اشاره به فعال بودن زنان در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علی‌رغم چسبندگی قومی و قبیله‌ای و فرهنگی و عشیره‌ای بودن استان از ظرفیت بانوان در مناصب مهم از جمله فرمانداری استفاده کردیم که تجربیات در مدت حضور این بانوان نشان داد مسیر را اشتباه نرفتیم و پشیمان نیستم چرا که ماموریت خود را به خوبی انجام دادند و در صورت فراهم بودن شرایط باز هم  از ظرفیت بانوان استفاده می‌کنیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به معرفی شهر و شبکه خلاق گفت: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تکثر در تولیدات مختلف می‌تواند در این حوزه ورود پیدا کند که فرمانداران یاسوج و سی‌سخت در این خصوص همکاری کنند.
احمدی در خصوص راه‌اندازی طرح‌های بوم‌گردی گفت: طرح‌های خوبی در حوزه بوم‌گردی در استان راه‌اندازی شده اما در کنار طرح‌های بوم‌گردی گردشگری عشایری به معرفی بیشتر استان کمک می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
الحق که خانم نیک مرام مدیری شایسته و کار کشته در ادره کل کار استان میباشد و تبریک میگیم از مسئولین و نمایندگان استان با انتخاب این خانم در پست مدیریت کل کار و تعاون استان کهگلویه و بویر احمد
سلام
Romania
فقط از خانم صداقت حمایت کرد ولی از خانم نیک مرام پشیمان هست
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1