تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۴۰۲۰۹۸
مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

هزینه ۱۷۱ میلیارد تومان در بخش درمان بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد

۰
هزینه ۱۷۱ میلیارد تومان در بخش درمان بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سال گذشته ۱۷۱میلیارد تومان در بخشهای دولتی و خصوصی استان هزینه شده است.
به گزارش کبنا، یدالله حسینی قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: خبرنگاران جزو اولین افرادی هستند که در رویدادها و حوادث حضور می یابند.
وی اظهارکرد: بیمه سلامت خبرنگاران را در زمینه سلامت و درمان مردم به عنوان مشاوران خود می داند و هرجا مشکلی وجود داشته باشد می توانند جهت اصلاح تذکر دهند.
مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سال گذشته پنج شش ماه بدهی انباشته داشته ایم، خاطرنشان کرد: اما امسال پرداخت بدهی ها داروخانه ها و مراکز درمانی طرف قرارداد بخش خصوصی و دولتی به روز پرداخت می شود و علی الحساب تا خرداد ماه امسال مطالبات آنها پرداخت شده است.
حسینی تصریح کرد: در بخش خصوصی و دولتی بیش از توان نمی توانیم هزینه کنیم موسسات طرف قرارداد به این نکته توجه داشته باشند و مردم به نحو مطلوب از دارو استفاده و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنند.
وی ادامه داد: خبرنگاران و رسانه ها در فرهنگ سازی و نهادینه کردن مصرف بهینه دارو تاثیرگذار هستند این قشر می تواند در این زمینه به ما کمک کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: استفاده از دفترچه دیگران از لحاظ قانونی و شرعی تخلف است و اشکال دارد و هزینه برای دولت درپی دارد.
حسینی بیان کرد: هزینه کرد بیمه سلامت در بخشهای دولتی و خصوصی طی سال گذشته در سطح دو و سه ۱۲۳ میلیارد تومان بوده که نزدیک به ۹۰ میلیارد تومان در بخش دولتی و مابقی در بخش خصوصی (داروخانه ها، آزمایشگاهها، پاراکلنیک ها و کلنیک های ویژه) بوده است.
وی تاکید کرد: علاوه بر این ۴۸ میلیارد تومان در سطح یک هزینه شده که ۶۳ مرکز بهداشتی و درمانی در این زمینه در استان فعالیت دارند.
مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از جمعیت ۷۱۳هزار نفری استان ۵۱۷ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد۳۴۴ هزار نفر روستایی هستند.
حسینی اضافه کرد: در سال ۹۷ هزینه های بیمه سلامت استان ۲۰درصد کاهش یافت که امسال این هزینه ها به ۱۰۲ میلیارد تومان رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1