تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب : ۴۰۲۰۹۱
تاجگردون:

تزریق امید به مردم سخن مشترک مسئولان نظام باشد

۱
۰
تزریق امید به مردم سخن مشترک مسئولان نظام باشد
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون روز سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: خدمات رسانی مطلوب تر به مردم و افزایش وحدت، انسجام و همبستگی بین مردم و مسئولان اجرایی از جمله راهکارهای مهم برای مقابله با توطئه های شوم دشمنان خواهد بود.
وی افزود: دشمنان روش های مختلفی را برای مأیوس کردن ملت ایران و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان اجرایی به کار گرفته اند و برخی از جریانات سیاسی کشور هم به طور ناخواسته در راستای تحقق اهداف شوم دشمنان حرکت می کنند.
تاجگردون عنوان کرد: اقدام های سربازان گمنام امام زمان (عج) و نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد سبب ایجاد احساس امنیت در این استان شده است.
وی ابراز داشت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کهگیلویه و بویراحمد بدون حب و بغض و با روشنگری لازم مسائل امنیتی را رصد کرده و سبب افزایش ضریب امنیت در استان شده اند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: دشمنان تمامی همت خود را برای جدایی مردم از حکومت و ایجاد شکاف بین نظام و حاکمیت با مردم به عنوان عنصر اصلی اقتدار کشور به کار بسته اند.
حجت الاسلام غلامرضا مزارعی اظهار داشت: تلاش جدی دشمنان کشاندن قشرهای مختلف ملت ایران به خیابان ها و ایجاد آشوب در کشور است اما به لطف الهی هرگز محقق نمی شود.
وی افزود: مسئولان اجرایی با ارائه خدمات بهتر موجبات نزدیک شدن و مقبولیت هر چه بیشتر مجموعه دولتمردان بین مردم را فراهم کنند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و پرهیز از بروکراسی های اداری در این راستا مؤثر بوده و به تحقق مطلوب تر چنین اموری کمک خواهد کرد.
حجت الاسلام مزارعی عنوان کرد: مسئولان اجرایی بیش از پیش قدردان نعمت ارزشمند خدمت رسانی به مردم باشند.
وی ابراز داشت: هرگونه عملکرد نامطلوب و نادرست از سوی مسئولان اجرایی خیانت به نظام و انقلاب خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر تاجگردون من بچه این کشورم تو هم نماینده مجلس این کشوری نمیگم هم استانی غیر شهرستانی هستیم حق من بوسیله نماینده خودم ضایع شده بود و امدم پیش جنابعالی و رفتاری از تو دیدم که خیلی از مراجعه به جنابعالی شرمنده خودم شدم و میگفتم ای کاش هرگز به شما رجوع نمی کردم و شما را هرگز نمی شناختم خدا به شما و نماینده خودمان توفیق اگر حقی باشه طلب کاریم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1