کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون:

تزریق امید به مردم سخن مشترک مسئولان نظام باشد

17 مرداد 1397 ساعت 3:10

 نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تزریق امید به مردم در شرایط حساس کنونی و با توجه به افزایش تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان علیه ایران ،سخن مشترک مسئولان نظام اعم از دولتمردان و نمایندگان مجلس باشد.


غلامرضا تاجگردون روز سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: خدمات رسانی مطلوب تر به مردم و افزایش وحدت، انسجام و همبستگی بین مردم و مسئولان اجرایی از جمله راهکارهای مهم برای مقابله با توطئه های شوم دشمنان خواهد بود.
وی افزود: دشمنان روش های مختلفی را برای مأیوس کردن ملت ایران و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان اجرایی به کار گرفته اند و برخی از جریانات سیاسی کشور هم به طور ناخواسته در راستای تحقق اهداف شوم دشمنان حرکت می کنند.
تاجگردون عنوان کرد: اقدام های سربازان گمنام امام زمان (عج) و نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد سبب ایجاد احساس امنیت در این استان شده است.
وی ابراز داشت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کهگیلویه و بویراحمد بدون حب و بغض و با روشنگری لازم مسائل امنیتی را رصد کرده و سبب افزایش ضریب امنیت در استان شده اند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: دشمنان تمامی همت خود را برای جدایی مردم از حکومت و ایجاد شکاف بین نظام و حاکمیت با مردم به عنوان عنصر اصلی اقتدار کشور به کار بسته اند.
حجت الاسلام غلامرضا مزارعی اظهار داشت: تلاش جدی دشمنان کشاندن قشرهای مختلف ملت ایران به خیابان ها و ایجاد آشوب در کشور است اما به لطف الهی هرگز محقق نمی شود.
وی افزود: مسئولان اجرایی با ارائه خدمات بهتر موجبات نزدیک شدن و مقبولیت هر چه بیشتر مجموعه دولتمردان بین مردم را فراهم کنند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و پرهیز از بروکراسی های اداری در این راستا مؤثر بوده و به تحقق مطلوب تر چنین اموری کمک خواهد کرد.
حجت الاسلام مزارعی عنوان کرد: مسئولان اجرایی بیش از پیش قدردان نعمت ارزشمند خدمت رسانی به مردم باشند.
وی ابراز داشت: هرگونه عملکرد نامطلوب و نادرست از سوی مسئولان اجرایی خیانت به نظام و انقلاب خواهد بود.


کد مطلب: 402091

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402091/تزریق-امید-مردم-سخن-مشترک-مسئولان-نظام-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1