تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب : ۴۰۲۰۹۰
در گفت‌وگویی مطرح شد

اصل ماجرا در خصوص خبر بازداشت مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد

۱۶
۰
اصل ماجرا در خصوص خبر بازداشت مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛در خبرها آمده بود که مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قزوین و سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اختلاس بازداشت شدند. در حالی که همان ساعت انتشار خبر علوی مدیرکل ورزش و جوانان در وزارت ورزش به دنبال پیگیری مسائل ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد بود و او به تماس‌های تلفنی خبرنگاران پاسخ داد.
علوی در تهران بود، اما خبر بازداشت او در قزوین منتشر شد که این دو سنخیتی با هم نداشتند، هر چند مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست که دامن به این مسائل حاشیه‌ای نزنند و اجازه بدهند تا بودجه‌ی بگیرد و کارهای استان را در وزارتخانه دنبال کند.

اما «م.م» مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قزوین با تکذیب بازداشتش به اتهام اختلاس گفت: هیچ اختلاسی در کار نبوده و تنها مبلغ ۵۰ میلیون تومان از بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین را در سال ۹۵ به عنوان پاداش به ۳۰ تا ۴۰ نفر از کارکنانش پاداش داده‌ام.
مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی مطرح شدن موضوع بازداشتش به اتهام اختلاس اظهار کرد: من سال ۹۵ با هماهنگی معاونت مالی اداره کل مبلغ ۵۰ میلیون تومان به کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین که نزدیک ۳۰ تا ۴۰ نفر بودند، به خاطر زحمات یک ساله‌شان پاداش دادم. این کار را به خاطر افزایش انگیزه کارکنانم و در پاسخ به زحمات‌شان انجام دادم و اسناد تمامی مبالغ واریز شده به حساب‌شان نیز موجود است.
وی افزود: متاسفانه در رسانه‌ها دیدم که به اشتباه از این کار را به عنوان اختلاس یاد کرده‌اند گویی که مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از بیت‌المال را بالا کشیده‌ام. اینکه می‌گویم من این مبلغ را با معاون خودم تقسیم کردم کاملا کذب است و اصلا چنین چیزی نبوده است. طبق قوانینی که وجود دارد این مبلغ ۵۰ میلیون تومان به حساب یکی از هیات‌های استانی واریز و سپس با سند به حساب کارکنان واریز شد.
مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه مبلغ ۵۰ میلیون تومان را به صورت کامل بازگردانده است گفت: چند ماه پیش وقتی دادستانی من را به خاطر این موضوع فراخواند کل ۵۰ میلیون تومان اهدایی به کارکنانم را از آن‌ها گرفتم و تحویل دادم و شرمنده کارکنانم شدم. همه می‌دانند من توجه زیادی به نیروهای زیرمجموعه‌ام دارم و دوست دارم به آن‌ها انگیزه بدهم.
«م.م» با گلایه از اینکه با آبروی او که سال‌ها در ورزش ایران مدیریت کرده و زحمت کشیده به راحتی بازی شده، خاطرنشان کرد: خیلی راحت برخی‌ها با آبروی افراد بازی می‌کنند. فکر می‌کنم خوب به آقای دادستان گزارش نداده‌اند. من را روز پنج‌شنبه خواستند. اصلا بازداشتی در کار نبوده است و در حال حاضر نیز که با شما صحبت می‌کنم در خانه‌ام حضور دارم. آیا این درست است که برای ۵۰ میلیون تومان پول که به کارکنانم طبق اختیارات قانونی‌ام پاداش داده‌ام اتهام اختلاس بزنند. آیا حق ما ورزشکاران که سال‌ها برای ورزش ایران زحمت کشیده‌ایم و یا در جبهه‌های جنگ حضور داشته‌ایم این است که این گونه با آبروی‌مان بازی کنند؟ خانواده ورزش من را می‌شناسند و من نیازی ندارم بخواهم خودم را معرفی کنم.
مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قزوین درباره زمان برگزاری دادگاهش گفت: تا سه ماه وقت داریم و زمان دادگاه را به ما اعلام می‌کنند. کل این مبلغ ۶۰ میلیون تومان بوده که ۱۰ میلیون صرف هزینه‌ی جاری شده بود و ۵۰ میلیون هم پاداش دادیم که الان همه به حساب اداره کل واریز شده است.
وی در پایان با بیان اینکه هیچ گاه به دنبال سوء استفاده از موقعیت و خیانت در بیت‌المال نبوده است گفت: مثلا هر چند سال یک بار مبالغی به مدیران کل ورزش استان‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان اختصاص داده می‌شود اما من مبلغ ۲۴ میلیون تومانی را که به همین دلیل دریافت کرده بودم را نیز بین کارکنانم تقسیم کردم. بنابراین نیازی به این پول‌ها ندارم که بخواهم دست در بیت‌المال ببرم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
منظور سایت کبنا از این موضوع چیست ایا دفاع از افراد اختلاس گر وظیفه شماست یا نماینده افکار عمومی برادر دادستان محترم که خودش از نشر اکاذیب اطلاع داره مگر میشه اگر چیزی نباشه مصاحبه کنه و اعلام رسمی پس به جای حمایت از افراد متخلف باید نماینده مطالبه گر افکار عمومی باشید
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
آقای علوی از روزی آمده ورزش استان را به حاشیه کشانده است
وزین
Iran, Islamic Republic of
اقای کبنا این مطلب رو دادستان قزوین گفته نه سایت محلی این حرف ها چی هست که می زنی
پول
Iran, Islamic Republic of
چقدر گرفتی خبر براش میزنی؟
دوستدار ورزش
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که ما اقای علوی رو میشناسیم مردی متعهد به اخلاق واصول هستند وبسیار تلاش میکنند برای رشد ورزش اگه مسئولین راست میگن دنبال اختلاس گرا هستن برن واون گردن کلفت هارو بگیرن نه خادم های جامعه رو با ابروشون بازی کنن
Iran, Islamic Republic of
آره مانند معوقات صندوق ذخیره حتما هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باور کنید ایشان یکی از مدیران خوب و کاربلد استان هتند.فقط به خاطر اینکه غیر بومی هست افتادند دنبالش.تا یک بومی جایگزینش کنند
الف
Iran, Islamic Republic of
ایشان مدیر بسیار توانایی هستند.درود بر شرفت سید بزرگوار
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
آهای مردم بی انصاف. ..چرا با آبروی یک مومن بازی میکنید...هر مدیری باشد از این جور جابجایی ها انجام میدهد..ایا رییس جمهور انجام نمیدهد..ایا استانداران انجام نداده اند..ایا پاداش به همکاران اختلاس است...چرا خبری از اختلاسهای بزرگ نیست...چرادنبال بی آبرویی دیگری هستیم..
کارگر
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب مهندس عیلیمردانی خوب جواب خادمی دادی فکرمیکنه همه وام دارشن
دیارم دشت مور
Iran, Islamic Republic of
جاده انجیرسیاه آبتوت ۶ کیلرمتراست وحدود۷سال پیش دردوره اقای حسینی شروع شدبود وکارهای ان تا حدی انجام شده بود متاسفانه مدتی تعطیل شده بود مجدد شروع کردند میشه گفت سالی یک کیلومترکارشده بازهم جای تشکر دارد
نجاتبخش چیتاب
Iran, Islamic Republic of
مثل آب خوردن باابروی مردم بازی می کنند.ازخداهم نمی ترسند
Iran, Islamic Republic of
اقای نجات بخش سلام اقای . میگذره یه چیزی نمیکه کارها. انجام میده کسی کاری انجام نمیده شما یکم توصیح بدین چرا اقای کرمی تز اداره رفتن دلیلش چی بوده
دبیرکل مدیریت بحران درورزش
Iran, Islamic Republic of
آیت الله پوش سالهاست امربه معروف ونهی ازمنکرکرده ایم رعایت قانون واخلاق ارزشمندی واعتبارهرسازمانی است. ورزش کهگیلویه وبویراحمد دربن بست بی تدبیری،بی کفایتی وبی مسئولیتی مدیران ورزش وبی تفاوتی مدیران ارشداستان.... امروزآگاهانه
ورزش استان رادریابید
.... به امیدکامیابی وکامروایی وتحول وتوسعه ی ورزش درهمه ی زمینه ها . انشاالله
ورزش استان رادریابید به قهقهرامی رودبرای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید
https://www.kebnanews.ir/?p=276867
صدف
Iran, Islamic Republic of
ای علوی من می دونم چه ......هستی کبنا این خط واین هم نشون بعدا مشخص میشه چه کارهای بدی تو استان که نکرده
Iran, Islamic Republic of
رو نمیده بهت سوختی؟!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1