کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد:

اعزام بانوی بویراحمدی به بازی‌های آسیایی / نشست مدیرکل ورزش با مسوولان وزارتخانه/مشکلات استادیوم 15 هزار نفری یاسوج مرتفع می‌شود

16 مرداد 1397 ساعت 22:44

پروژه کف پوش و بهسازی سالن بانوان شهر سی سخت با اعتبار 68 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در زمینی به مساحت 760متر مربع در دست اجرا می باشد.


خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد:

68 میلیون تومان اعتبار برای بهسازی سالن بانوان در دنا

مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه صداقت فرماندار شهرستان دنا و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا از روند کف پوش و بهسازی سالن بانوان شهر سی سخت بازدید کرد.
پروژه کف پوش و بهسازی سالن بانوان شهر سی سخت با اعتبار 68 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در زمینی به مساحت 760 متر مربع در دست اجرا می‌باشد.
عمیلات کف پوش، مرمت سازی و بهسازی این ورزشی بانوان شهر سی سخت از مرداد ماه سال جاری شروع شده و در صورت تامین اعتبار در مرداد ماه به اتمام خواهد رسید.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از حضور فرماندار شهرستان دنا، خواستار حمایت دستگاههای اجرایی از ورزش بانوان استان با توجه به وجود پتانسیل در این حوزه شد و اظهار داشت این سالن برای کلیه رشته‌های رزمی و ورزش بانوان اماده سازی خواهد شد و مشکل هیات های رزمی این شهرستان وبانوان مرتفع خواهد شد.

برگزاری مدرسه استعداد یابی بانوان در یاسوج
در جهت شناسایی استعدادهای کبدی بانوان، مدرسه استعداد یابی کبدی در یاسوج برگزار شد.
مهناز ماندگانی نایب رئیس هیات کبدی بانوان استان با بیان این خبر افزود: طرح استعداد یابی مدرسه کبدی بانوان در یاسوج برگزار شد.
ماندگانی افزود: در این طرح 100 نفر از بانوان کبدی دوست از دبیرستان غیر انتفاعی پویا یاسوج حضور داشتند.
نایب رئیس هیات کبدی بانوان استان هدف از برگزاری این طرح را شناسایی استعدادهای کبدی بانوان جهت حضور درتیم های منتخب بانوان کبدی ذکر کرد و تصریح کرد: مسابقات کبدی بانوان رده سنی نوجوانان کشور اواخر شهریورماه به میزبانی یکی از شهرهای کشور برگزار می‌شود.
این طرح 10 مرداد ماه برگزار و در پایان بین شرکت کنندگان یکدوره مسابقه کبدی برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
این مقام مسئول در پایان از حمایت‌های مادی و معنوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و رئیس هیات کبدی در جهت توسعه ورزش کبدی استان تقدیر کرد.

اعزام بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به بازی‌های آسیایی
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای اولین بار در تاریخ ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد، یک بانوی هم استانی با تیم ملی کوراش بانوان کشور عازم بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی می‌شود.
سید محمد تقی علوی با بیان این خبر گفت: آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش بانوان کشور قبل از اعزام به رقابتهای آسیایی جاکارتای اندونزی در استان گیلان و شهر رشت برگزار می‌شود و طاهره آذر پیوند عضو تیم ملی کوراش بانوان کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد در این اردو حضور دارد.
علوی افزود: اردوی تیم ملی کوراش بانوان کشور از 14 لغایت 23 مرداد ماه برگزار می‌شود و تیم چهار نفره کوراش بانوان کشور روز یکم شهریورماه عازم رقابتهای آسیایی جاکارتای اندونزی می‌شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک این موفقیت به این بانوی ورزشکار هم استانی، از شانس آذر پیوند در کسب یکی از سکوهای مسابقات کوراش بانوان در رقابت‌های بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی خبر داد و برای این بانوی ورزشکار کهگیلویه وبویراحمدی در اردوی تیم ملی و بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.
تیم ملی کوراش بانوان کشور در سه وزن 52،63 و 78 کیلو گرم با چهار ورزشکار بانوی در این مسابقات شرکت می‌کند و طاهره آذر پیوند به‌عنوان ورزشکار وزن 52 کیلو گرم نماینده شایسته کوراش بانوان کشور است.


 اعتبار یک میلیارد و چهار صد میلیون تومانی احداث دهکده ورزش استان
مدیر کل ورزش و جوانان استان از اختصاص یک میلیارد و چهار صد میلیون تومان برای احداث دهکده ورزش خبر داد.
سید محمد تقی علوی با بیان این خبر گفت: دهکده ورزش در یاسوج در زمینی به مساحت 14 هکتار احداث می‌شود.
علوی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های استاندار استان، معاونین، شهردار و شورای اسلامی شهر یاسوج در اهدای 14 هکتار زمین برای احداث این دهکده ورزشی افزود: در این دهکده ورزشی رشته‌های اسکیت، کارتینگ، اسب سواری، قایقرانی، و زمین‌های ورزشهای رو بازی احداث می‌شود و امیدواریم با تحقق این مهم مشکل این هیات ها و رشته مرتفع شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: زمین اهدایی برای احداث این دهکده متعلق به امور آب بوده و از طریق شهرداری و شورای شهر با حمایت و پیگیری استاندار و معاونین به ورزش و جوانان اهدا شده است.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان افزود: کار مطالعاتی برای این پروژه شروع شده و انشاالله پس از واگذاری و مشخص شدند محدوده این زمین کار احداث این پروژه عظیم و بزرگ ورزشی آغاز خواهد شد.
وی بیان داشت: برای تکمیل دهکده ورزشی در یاسوج به هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز است و در این راستا نیازمند حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان، استاندار محترم ومعاونین هستیم.

 پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
 مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت:
در متن پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد آمده است:
به نام خداوند بخشنده و مهربان
با درود بر پیامبر اکرم (ص) و خاندان پاک و مطهرش، ثنا و سپاس خاص ذات بی همتای پروردگار عالمیان که اندیشه‌ها را به وسع بینایی دل تعمق بخشید.
هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کردند.
این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نموده، دست همه اصحاب قلم را برای ادامه تعاملات و همکاری‌های سازنده به گرمی می‌فشارم.
از جهاندار جهان آفرین حیات مشحون از عزت، سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی به‌ویژه شما خبرنگاران محترم را مسئلت دارم.
سید محمد تقی علوی
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد

ارتقای ورزش بانوان کهگیلویه بویراحمد
مدیر کل ورزش و جوانان استان با محمدیان معاونت توسعه ورزش و بانوان وزارت ورزش و جوانان کشور دیدار و گفتگو کرد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، قهرمانی تیم‌های فوتسال بانوان در لیگ برتر جوانان کشور، کسب مقام‌های قهرمانی بانوان وزنه بردار در رقابت‌های قهرمانی کشور و کسب هشت مدال رنگارنگ، درخشش بانوان استان در رقابتهای کونگفو قهرمانی کشور و حضور طاهره آذر پیوند به‌عنوان ملی پوش تیم ملی کوراش بانوان دررقابتهای بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی را از مهمترین افتخارات ورزش بانوان کهگیلویه بویراحمد در سال جاری بر شمرد و ورزش بانوان استان را دارای ظرفیت و پتانسیل مناسب ذکر کرد.
فریبا محمدیان معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ضمن ابراز خرسندی از موفقیت‌های کسب شده بانوان کهگیلویه وبویراحمدی در رقابتهای قهرمانی کشور، کسب این عناوین قهرمانی را شایسته و برازنده بانوان استان ذکر کرد و بانوان ورزشکار و ملی پوش کهگیلویه وبویراحمدی را دارای ظرفیت و پتانسیل دانست و اظهار امیدواری کرد با حمایت مسئولین استانی و کشوری شاهد درخشش بیشتر بانوان استان در میادین کشوری و بین المللی خواهیم بود.
محمدیان از نگاه احمدی استاندار استان به ورزش بانوان و تجلیل از بانوان ورزشکار تیم‌های فوتسال بانوان و کونفگو در رقابتهای قهرمانی کشور ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: بی شک حمایت مسئولین استانی از ورزش بانوان زمینه ساز ارتقای ورزش بانوان کهگیلویه بویراحمد خواهد شد.


رفع مشکلات استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد با مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان کشور دیدار کرد.
در این نشست که در محل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور انجام شد، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان در توسعه زیر ساخت‌های عمرانی استان، به نواقص و کمبودهای استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج اشاره و خواستار رفع این مشکلات شد.
علوی از مشکلات کاسه استادیوم، ابنیه، تاسیسات برق و میکانیک این استادیوم خبر داد وافزود: به دلیل مشکلات ذکر شده امکان استفاده بهینه از این استادیوم برای برگزاری مسابقات کشوری میسر نیست.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، نگهداری استادیوم را از مشکلات پیش رو ورزش و جوانان استان ذکر کرد و افزود: برای نگهداری این استادیوم سالیانه به اعتبار 600 میلیون تومان نیاز است.
کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از پیگیریهای مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در حل مشکلات این استادیوم تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد در اسرع وقت در خصوص حل مشکلات استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج اقدام شود.
در این نشست مقرر شد تا دو ماهه آینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اعزام کارشناسان در خصوص رفع مشکلات و نواقص استادیوم 15 هزار نفری اقدام کند.
استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج با اعتبار 21 میلیارد تومان در سال 1394 با حضور وزیر ورزش و جوانان کشور افتتاح شد، ولی به دلیل مشکلات موجود برگزاری مسابقات در این استادیوم میسر نیست و فقط چمن این استادیوم مورد استفاده می‌باشد.
 


کد مطلب: 402080

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402080/اعزام-بانوی-بویراحمدی-بازی-های-آسیایی-نشست-مدیرکل-ورزش-مسوولان-وزارتخانه-مشکلات-استادیوم-15-هزار-نفری-یاسوج-مرتفع-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1