کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشاور وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

16 مرداد 1397 ساعت 19:27

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از سفر مشاور وزیر کشور به یاسوج خبر داد.


آذر صفایی نیا اظهار داشت: فریبا نظری پور کیایی مشاور وزیر کشور و مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور و هیئت همراه صبح چهارشنبه ۱۷ مردادماه وارد یاسوج می‌شوند.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرآبتاوه،بازدید و افتتاح نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای زنان در سرآبتاوه، دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شرکت در کارگروه مشترک زنان و خانواده و اشتغال استان، بازدید از کارگاه خیاطی بهبودیافتگان اعتیاد و بازدید از گلخانه یکی از بانوان کارآفرین در نره گاه از  مهم‌ترین برنامه‌های روز پرکار مشاور وزیر کشور در استان است.
 
صفایی نیا افزود:  مشاوران بانوان فرمانداری‌های ۸ گانه استان و مشاوران بانوان دانشگاه‌ها در نشست کارگروه مشترک زنان و خانواده که به ریاست استاندار و با حضور مشاور وزیر کشور برگزار می‌شود نیز حضور دارند.
 
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت کشور و فنی و حرفه‌ای باهدف ارتقاء توانمندی زنان سرپرست خانوار، عنوان کرد:  مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار از محل این تفاهم‌نامه تخصیص یافت.
 
صفایی نیا افزود: مهارت‌آموزی و آموزش‌های لازم  در این مدت انجام شد که امید است یکی از دستاوردهای این نشست ایجاد زمینه تخصیص تسهیلات به این بانوان برای  اشتغال‌زایی باشد.
 


کد مطلب: 402076

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402076/مشاور-وزیر-کشور-کهگیلویه-بویراحمد-سفر-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1