تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۴۰۲۰۷۶

مشاور وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

۰
مشاور وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند
کبنا ؛آذر صفایی نیا اظهار داشت: فریبا نظری پور کیایی مشاور وزیر کشور و مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور و هیئت همراه صبح چهارشنبه ۱۷ مردادماه وارد یاسوج می‌شوند.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرآبتاوه،بازدید و افتتاح نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای زنان در سرآبتاوه، دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شرکت در کارگروه مشترک زنان و خانواده و اشتغال استان، بازدید از کارگاه خیاطی بهبودیافتگان اعتیاد و بازدید از گلخانه یکی از بانوان کارآفرین در نره گاه از  مهم‌ترین برنامه‌های روز پرکار مشاور وزیر کشور در استان است.
 
صفایی نیا افزود:  مشاوران بانوان فرمانداری‌های ۸ گانه استان و مشاوران بانوان دانشگاه‌ها در نشست کارگروه مشترک زنان و خانواده که به ریاست استاندار و با حضور مشاور وزیر کشور برگزار می‌شود نیز حضور دارند.
 
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت کشور و فنی و حرفه‌ای باهدف ارتقاء توانمندی زنان سرپرست خانوار، عنوان کرد:  مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار از محل این تفاهم‌نامه تخصیص یافت.
 
صفایی نیا افزود: مهارت‌آموزی و آموزش‌های لازم  در این مدت انجام شد که امید است یکی از دستاوردهای این نشست ایجاد زمینه تخصیص تسهیلات به این بانوان برای  اشتغال‌زایی باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1