کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

احداث نخستین پارک تخصصی کودک در یاسوج

16 مرداد 1397 ساعت 19:23

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و با مشارکت شهرداری یاسوج این پارک احداث می‌شود.


آذر صفایی نیا، گفت: کودکان بزرگ‌ترین سرمایه‌های یک جامعه هستند و بدون شک مدیران آینده این سرزمین خواهند بود.
 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه خانواده نقش اساسی در تربیت فرزندان دارند، عنوان کرد: اما نقش دولت‌ها برای فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و بستر رشد فرزندان بر کسی پوشیده نیست.
 وی افزود: بر این اساس و طبق مصوبات کارگروه زنان و خانواده استان مقرر شد یک پارک تخصصی ویژه کودکان در استان راه‌اندازی شود.
 صفایی نیا خاطرنشان کرد: پیگیری‌های این کارگروه نتیجه داد و با مشارکت شهرداری یاسوج در زمین و فضای سبزی که بیش از ۲ هزار مترمربع وسعت دارد این پارک احداث می‌شود.
 وی گفت: بر اساس گفته‌های شهردار یاسوج ابتدا با همکاری واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری برای طراحی والمان این پارک فراخوان داده می‌شود.
 صفایی نیا افزود: در این راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با همکاری شهرداری جهت تجهیزات این پارک اقدام می‌کند. 
وی بیان کرد: امید است با احداث این پارک بخشی از زمان کودکان ما در یک محیط امن و بانشاط سپری شود و نقش کوچکی در ارتقای سلامت روانی کودکان داشته باشد.


کد مطلب: 402075

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402075/احداث-نخستین-پارک-تخصصی-کودک-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1