کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار یاسوج

دهکده بزرگ ورزشی-ساحلی یاسوج کلنگ زنی شد

16 مرداد 1397 ساعت 19:15

با حضور معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار یاسوج، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرکل امور بانوان استانداری، رئیس تربیت‌بدنی شهرستان و جمعی از مسئولان دهکده بزرگ ورزشی - ساحلی یاسوج کلنگ زنی شد.


 شهردار یاسوج در این آئین گفت: با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج و همکاری تربیت‌بدنی دهکده ورزشی یاسوج ایجاد می‌شود.
 
نستهن مقدم ابراز داشت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار و برای اولین بار در استان اجرا خواهد شد.
 
وی بیان داشت: سایت محل احداث این پروژه در ساحل رود بشار و در یکی از بهترین موقعیت‌های شهر یاسوج است که علاوه بر استفاده ورزشی می‌تواند، جذابیت‌های گردشگری برای مسافران و خانواده‌ها نیز داشته باشد.
 
مقدم ادامه داد: پیرو تصمیماتی که اتخاذشده است، مقرر گردیده جانمایی پروژه به نحوی باشد که امکان ورزش همگانی و همچنین سایت‌های ورزشی مختص آقایان و بانوان بدون محدودیت‌های جنسیتی و سنی ایجاد شود.
 
نستهن مقدم با اشاره به اهمیت ورزش و نقش آن در سلامتی شهروندان، ابراز داشت: امیدواریم بسترسازی مناسبی در این محل صورت گیرد و زمینه رونق ورزش و افزایش نشاط شهروندان را ایجاد کند.
 
وی خاطرنشان کرد: شهرداری یاسوج با همکاری شورای اسلامی شهر حمایت‌های لازم را برای به ثمر رسیدن این پروژه انجام خواهد داد و درزمینهٔ رفع معارض اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
 
شهردار یاسوج تأکید کرد: شهرداری به‌عنوان یکی از متولیان ورزشی‌های همگانی برنامه‌های خوبی برای ترویج ورزش اجرا کرده و در برنامه نیز دارد.
 


کد مطلب: 402074

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402074/دهکده-بزرگ-ورزشی-ساحلی-یاسوج-کلنگ-زنی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1