کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:

در انتصاب مدیران آموزش و پرورش به هیچ‌وجه مسائل سیاسی دخیل نبود / در توزیع تجهیزات عدالت و انصاف را رعایت کردیم

16 مرداد 1397 ساعت 19:11

در توزیع اعتبارات و تجهیزات نیز هیچ گونه تبعیضی صورت نگرفت و سعی کردیم بیشتر مناطقی که محرومیت بیشتری دارند، دیده شوند.


معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در توزیع تجهیزات در سطح استان رعایت انصاف و عدالت را کردیم.
 به گزارش کبنا، اردشیر یاری‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسائل جریانی و سیاسی در انتخاب و انتصاب مدیران آموزش و پرورش و مدارس به هیچ وجه دخیل نبوده است.
وی گفت: در توزیع اعتبارات و تجهیزات نیز هیچ گونه تبعیضی صورت نگرفت و سعی کردیم بیشتر مناطقی که محرومیت بیشتری دارند، دیده شوند.
معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم وحدت تاکید کرد و گفت: استان را با یک نگاه دیدیم، اگر همه ماها کنار هم بودیم و با هم باشیم، قطعاً پیشرفت می‌کنیم، همه اهالی استان باید به این احساس و فکر برسند که استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به همه است.
یاری‌پور افزود: قطعاً شاید ایراداتی هم در کار ماها باشد، اما با همه این حرف‌ها سعی کردیم کارهای را انجام بدهیم که خرد و عقل در آن باشد.
معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افرود: انصاف و عدالت را در توزیع اعتبارات و تجهیزات در سطح آموزش و پرورش رعایت کردیم.
وی با بیان این که ۲۰ هزار معلم و ۱۵۰ هزار دانش‌آموز داریم اظهار کرد: معاونت پشتیبانی از پر چالش‌ترین حوزه‌های آموزش و پرورش است که رفاهی و استخدامی  انتقالی و تجهیزات با این معاونت است.
این مسوول با بیان این که شرایط سختی را در این ۴ سال تحمل کردیم و به دلیل مشکلات مالی کار بسیار سخت است ولی سعی کردیم که کارهای خوبی‌های رغم مشکلات انجام دهیم.
وی به تغییر چهره مهمانسراها و خانه‌های معلم اشاره کرد و گفت: وقتی که آمدیم ناوگان حمل و نقل دچار مشکل بودیم که وضعیت خوب بود و در دوره نقل و انتقالات مسکلات زیادی داشتیم که نقل و انتقالات ضابطه‌مند شد.
یاری گفت: در بحث استخدام‌ها چهار پنج دوره آزمون برگزار می‌کنیم و حتی یک نفر نمی‌تواند ادعا کند که بحث جریانی دخیل بوده است.
 


کد مطلب: 402073

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402073/انتصاب-مدیران-آموزش-پرورش-هیچ-وجه-مسائل-سیاسی-دخیل-نبود-توزیع-تجهیزات-عدالت-انصاف-رعایت-کردیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1