تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۴۰۲۰۷۳
معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:

در انتصاب مدیران آموزش و پرورش به هیچ‌وجه مسائل سیاسی دخیل نبود / در توزیع تجهیزات عدالت و انصاف را رعایت کردیم

۵
۰
در انتصاب مدیران آموزش و پرورش به هیچ‌وجه مسائل سیاسی دخیل نبود / در توزیع تجهیزات عدالت و انصاف را رعایت کردیم
کبنا ؛معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در توزیع تجهیزات در سطح استان رعایت انصاف و عدالت را کردیم.
 به گزارش کبنا، اردشیر یاری‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسائل جریانی و سیاسی در انتخاب و انتصاب مدیران آموزش و پرورش و مدارس به هیچ وجه دخیل نبوده است.
وی گفت: در توزیع اعتبارات و تجهیزات نیز هیچ گونه تبعیضی صورت نگرفت و سعی کردیم بیشتر مناطقی که محرومیت بیشتری دارند، دیده شوند.
معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم وحدت تاکید کرد و گفت: استان را با یک نگاه دیدیم، اگر همه ماها کنار هم بودیم و با هم باشیم، قطعاً پیشرفت می‌کنیم، همه اهالی استان باید به این احساس و فکر برسند که استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به همه است.
یاری‌پور افزود: قطعاً شاید ایراداتی هم در کار ماها باشد، اما با همه این حرف‌ها سعی کردیم کارهای را انجام بدهیم که خرد و عقل در آن باشد.
معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افرود: انصاف و عدالت را در توزیع اعتبارات و تجهیزات در سطح آموزش و پرورش رعایت کردیم.
وی با بیان این که ۲۰ هزار معلم و ۱۵۰ هزار دانش‌آموز داریم اظهار کرد: معاونت پشتیبانی از پر چالش‌ترین حوزه‌های آموزش و پرورش است که رفاهی و استخدامی  انتقالی و تجهیزات با این معاونت است.
این مسوول با بیان این که شرایط سختی را در این ۴ سال تحمل کردیم و به دلیل مشکلات مالی کار بسیار سخت است ولی سعی کردیم که کارهای خوبی‌های رغم مشکلات انجام دهیم.
وی به تغییر چهره مهمانسراها و خانه‌های معلم اشاره کرد و گفت: وقتی که آمدیم ناوگان حمل و نقل دچار مشکل بودیم که وضعیت خوب بود و در دوره نقل و انتقالات مسکلات زیادی داشتیم که نقل و انتقالات ضابطه‌مند شد.
یاری گفت: در بحث استخدام‌ها چهار پنج دوره آزمون برگزار می‌کنیم و حتی یک نفر نمی‌تواند ادعا کند که بحث جریانی دخیل بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما هم مردم را. کرده اید . هم میدانن که این حرف نو غلطه اموزش و پرورش را همین .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
چرا . که مسائل سیاسی دخیل نبوده؟ چرا از قیامت؟ مثلا همین مدیر ..د، یعنی آدم بهتر از این نبود؟ شما حتی در انتصاب مدیران و معاونین مدارس هم سیاسی عمل می کنید، اون وقت این حرف رو می زنید؟ هر چه میخوایید اسبتون رو بتازید که .ن تمام بشه ان شاءالله
محمد
United Kingdom
.ار با این میگن که انتصابات آموزش و پرورش سیاسی نیست.جنا. مردم کمی هم عقل دارند.عزیزم داشته باش.شما افرادی را به عنوان مدیر آموزش و پرورش گذاشتید حتی یک روز سابقه مدیر مدرسه نداشت بعد میگید سیاسی نیست.خدا عاقبتت ختم به خیر کنه.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
شمافقط کارت.انمایندگان مجلس بود.
Iran, Islamic Republic of
این حرفا خنده داره. چند بار از دفتر نمایندگان برا تعویض مدیران مدارس زنگ زدن و شما هم عمل کردین؟؟؟ خدایا بسه دیگه. تو ... یه روز اسامی فاش خواهد شد تا ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1